Maksan eron takia 2 asuntoa samaan aikaan. En tiiä miten selviän tästä
Miehellä ei kiire myydä kun itsellä on rahaa. Ei halua lunastaa mua ulos. Repi listat pois osasta asuntoa ja nyt viivyttelee. Vetoaa myös siihen että huono aika myydä ja miksi mulla on nyt kiire myydä äkkiä asunto. Syyllistää
Kommentit (69)
Jos sinä olet muuttanut pois teidän yhteisestä kodista ja puoliso on jäänyt asumaan siihen niin kaikki juoksevat kulut ovat hänen vastuullaan. Ota asianajajaan yhteyttä niin hän hoitaa asian.
Ositus tai erottelu ja se on sillä selvä.
Mies on roisto
Nainen on uhri
Blaa blaa, blaa blaa
Sama laulu, aina vaan
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet muuttanut pois teidän yhteisestä kodista ja puoliso on jäänyt asumaan siihen niin kaikki juoksevat kulut ovat hänen vastuullaan. Ota asianajajaan yhteyttä niin hän hoitaa asian.
No ei se nyt ihan noinkaan voi mennä. Ihminen on vastuussa omistamastaan asunnosta niin kauan kuin omistaa sen, muusta olisi pitänyt sopia ennen muuttoa sen toisen osapuolen kanssa.
Lakimies hoitaa yhteisomaisuuden purun, siinä voi eksä kiukutella mutta myyntiin menee. Tai lunastaa sut pois. Yhteisen omaisuuden vahingoittaminen on rangaistavaa.
Älä ole tyhmä, älä ole kynnysmatto. Niin ja muuta itse takaisin asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Mies maksaa melkein kaikki muut paitsi asuntolainasta puolet on mun maksettava eli 315€/kk oma vuokrani on 634€/kk asumislisä 67, ja muut laskut, vakuutus,sähkö,jne. Tulot mulla netto vähän alle 1500€/kk
Ap
Mies on oikeassa, nyt ei ole hyvä aika myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt ihan noinkaan voi mennä. Ihminen on vastuussa omistamastaan asunnosta niin kauan kuin omistaa sen, muusta olisi pitänyt sopia ennen muuttoa sen toisen osapuolen kanssa.
Mä oon seurannut tällaista keissiä läheltä ja se menee oikeasti niin, että asuntoon asumaan jäänyt vastaa niistä kuluista. Asianajajan kanssa tätä asiaa selvitettiin kun toinen heittäytyi hankalaksi. Lopulta asunto pistettiin myyntiin 1,5 vuoden tappelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole. Jos asunto on puoliksi toisen nimissä, hän maksaa omasta osuudestaan. Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mies on oikeassa, nyt ei ole hyvä aika myydä.
No on kyllä. Me saatiin iäkkään vanhuksen asunto myytyä parissa viikossa, kun hän muutti palvelutaloon asumaan. Ihan hyvä oli hinta myös.
Ensimmäisellä näytöllä oli kymmenen katsojaa ja tarjouksia tuli kolme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies maksaa melkein kaikki muut paitsi asuntolainasta puolet on mun maksettava eli 315€/kk oma vuokrani on 634€/kk asumislisä 67, ja muut laskut, vakuutus,sähkö,jne. Tulot mulla netto vähän alle 1500€/kk
Ap
Kiitti ku annoit sun henk. koht tietoja julkiselle palstalle anneli.
On rap taistelun aika vain servaamalla miehesi saat asiat kuntoon
Onko yhteinen vai erilliset asuntolainat? Soita pankkiin ja neuvottele lyhennysvapaata. On myös mahdollista muuttaa oma osuutesi lainasta sinun henk koht lainaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Mies on roisto
Nainen on uhri
Blaa blaa, blaa blaa
Sama laulu, aina vaan
Tämä aloitus on sinun surkeampaakin surkeampi provo. Mitäs inkkelille muuta kuuluu tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon seurannut tällaista keissiä läheltä ja se menee oikeasti niin, että asuntoon asumaan jäänyt vastaa niistä kuluista. Asianajajan kanssa tätä asiaa selvitettiin kun toinen heittäytyi hankalaksi. Lopulta asunto pistettiin myyntiin 1,5 vuoden tappelun jälkeen.
Ei tietenkään mene. Et sä voi vaan kävellä pihalle ja ilmoittaa että en omaisuudestani maksa senttiäkään ja otan sitten sun maksamana omaisuuteni myynnin jälkeen ulos.
Itsekin maksoin kahta asuntoa eron jälkeen. Eihän siinä oikein tulot riittänyt muuhun. Sitten asunto meni myyntiin, kun ex päätti muuttaa pois talosta. Minä määräsin hinnan, koska olin yksin taloa maksanutkin. Talo meni heti kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Osituksella sovittava asia, ei niin että ei tehdä ositusta ja asuntoon jäänyt maksaa kaiken.
Sitten sulla ei ole varaa pitää kahta asuntoa. Palaa siihen yhteiseen asuntoon asumaan.