Mies ei suostu ottamaan minun sukunimeä
Miehellä tavallinen suomalainen tavis-sukunimi, minulla hieno ruotsalainen. En haluaisi vaihtaa, ja miehellekin minun sukunimeni olisi tyylikkäämpi. Millä argumenteilla suostutella hänet? Häät kesällä.
Kommentit (125)
Tästähän se ratkaisu löytyi. Helppoa, kun sen osaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa, että naisen sukunimi ei ole koskaan hänen omansa, joten mies ottaisi aloittajan tapauksessa vaimonsa isän nimen.
Ei se miehenkään nimi tuolla perusteella ole oma vaan miehen isän nimi.
Se on isäsi nimi. Jos miehesi ottaisi sen voisi luulla isäsi asuvan teillä peräkammarissa.
Minäkään en piittaa akan suvun nimestä... Lötjöräähkänen.
Miten luulette että sukututkijat pysyy ajan tasalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten Jeesus liittyy 1 Mooseksen kirjaan?"
En tiedä, kerro.
Miksi kertoisin? Itse esitit väitteen, ota itse selvää. Miksi minä täällä alkaisin selostaa jollekin tuntemattomalle retardille?
Enhän minä esittänyt väitettä, vaan kysyin perusteluja sinun väitteellesi.
Ruotsalaiseen sukunimeen en vaihtaisi.
tommi makinen-renvall, täysin munaton mies. ei muuta lisättävää
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en piittaa akan suvun nimestä... Lötjöräähkänen.
Vastaa tavaraa hänjalkovälissään.
Kihlattuni (nainen) isän sukunimi on Löysä-Rönttönen. En oikein haluaisi sitä ottaa itselleni =D
Mites nämä m uslimien kanssa naikkariin menevät keski-ikäiset akat? Ottavatko miehen sukunimen? Eikös se vähän niin kuin kuulu kulttuuriin että mies on määräävässä asemassa?
Takuuvarma wee teyden merkki että pariskunnalla eri sukuimet. Rööki haisee ja kaljaa menee kun Raija Rönttönen ja Reiska Rasvanen pitivät omat sukunimet. Homemökin piha täynnä autonraatoja, eikä kukaan oikeastaan edes tiedä ovatko he naimisissa vai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Kihlattuni (nainen) isän sukunimi on Löysä-Rönttönen. En oikein haluaisi sitä ottaa itselleni =D
Hörähdin tälle :D
Vierailija kirjoitti:
Mites nämä m uslimien kanssa naikkariin menevät keski-ikäiset akat? Ottavatko miehen sukunimen? Eikös se vähän niin kuin kuulu kulttuuriin että mies on määräävässä asemassa?
Suomalainen sukunimi on hyödyksi, kun vaimon puolesta hoitaa asioita.
keksikää joku vielä ruotsalaisempi ja olkaa vaikka ensimmäisiä fogelhundeja
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaako joku vielä v. 2026 sukunimeään naimisiin mennessään?
Onko joku vielä v. 2026 vaihtamatta nimeään naimisiin mennessään?
En minäkään haluaisi olla Swensson.
You share my bed, you share my name