Kaksi mummoa meni mustikkaan mutta toinen ei mahtunut 🤣🤣🤣
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
olipa kerran mies, jolla oli sen pituinen se
Olipa kerran nainen, joka oli läpeensä tyytyväinen.
Tuo ei ole loogista. Ei se toinen mummo silloin mennyt mustikkaan, jos sinne ei kerran mahtunut. Voisi sanoa ainoastaan, että kaksi mummoa yritti mennä mustikkaan, mutta toinen ei mahtunut. Joka tietysti pilaa koko vitsin. Mikä oli pilalla jo alunperinkin, koska logiikka puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
70-luku soitti ja haluaa vitsinsä takaisin.
Minäpä harrastin seksiä vaimosi kanssa!
Niin ei mahdu. Vain yksi mahtuu. Se on kuin mökki, iso mustikka.
Mikä on valkoinen ja jääkaapin takana?
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole loogista. Ei se toinen mummo silloin mennyt mustikkaan, jos sinne ei kerran mahtunut. Voisi sanoa ainoastaan, että kaksi mummoa yritti mennä mustikkaan, mutta toinen ei mahtunut. Joka tietysti pilaa koko vitsin. Mikä oli pilalla jo alunperinkin, koska logiikka puuttuu.
Ei-autisteilla on hauskempaa.
Muori ja vaari pelasi jalkapalloa, vaari hävisi. Etsinnät jatkuvat vieläki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70-luku soitti ja haluaa vitsinsä takaisin.
Minäpä harrastin seksiä vaimosi kanssa!
Ei mulla ole vaimoa. Se naikkonen on valehdellut sulle.
Vierailija kirjoitti:
olipa kerran mies, jolla oli sen pituinen se
Minkä pituinen se oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olipa kerran mies, jolla oli sen pituinen se
Olipa kerran nainen, joka oli läpeensä tyytyväinen.
Ja tytär ja sillä siisti.
Mummo meni ovelle. Kela peri tuet.
Vierailija kirjoitti:
MONTAKO BANAANIA ON TERTUSSA?
Heheehheee.... se on tertun oma asia.
Kaksi ukkia meni marjaan, mutta toinen ei mahtunut.