Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Foliohatut jo vauhdissa

Vierailija
11.05.2026 |

Jonkun lehden nettisivulla oli juttu ja kuolinilmoitus Andes virukseen kuolleesta pariskunnasta. Foliot kilpaa kommentoi tyyliin että on keksitty juttu ja päläpälä. Siis oikeastiko noi kuvittelee että joku ylempi taho lavastaa näitä viruksia ja jotain siitä sitten hyötyy vai mitä niiden päässä liikuu? En pääse sisälle tuohon ajatteluun kun on niin sakeaa. Miten voi olla noin vaikea ymmärtää että luontoäiti on luonut nämäkin virukset jo aikoja sitten ja ne mutatoituvat ja myös tarttuvat ihmisiin. Ja ovat osin kuollettavia. Ja niitä kohtaan ihmiset haluavat suojautua jos mahdollista, esim rokotuksilla. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi taas Cönwöi ralli ja uusia sekopäiden puolueita Jaana Prinsessa Leian johdolla. Ja joku inisemässä miksei pääse Fazerille ja kiistelemässä maskista lentohenkilökunnan kanssa, huoh

Vierailija
22/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostettu oikeuspsykiatri Hannu Lauerma totesikin osuvasti, että näillä ihmisillä on hyvin usein psykoottisia oireita.

Omana huomiona totean, että heitä yhdistää myös alhainen koulutustaso.

Eiköhän oireet tule jo tuon roskan seuraamisesta. Kouluttamattomia on helpompi johdatella harhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä onko kyse aina foliohatuista. Kyseessä voi olla tarkoituksellisuus nähdä asioita toisella tavalla. Samaa käyttää esimerkiksi Israelin tiedustelupalvelun Ipcha Mistabra -yksikkö ja se on osa muinaista Sanhedrin-lakia. Eli ollaan tarkoituksella eri mieltä ja tuodaan vastakkainen näkökulma esille. Tällä vältetään joukkotyhmyys.

Joukkotyhmyys onkin näiden dramaattisten hysteerikoiden pahin ongelma. Se on lähes hurmiollista ja uskonnollista, kuinka he palvovat auktoriteettiä. 

Vierailija
24/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostettu oikeuspsykiatri Hannu Lauerma totesikin osuvasti, että näillä ihmisillä on hyvin usein psykoottisia oireita.

Aina tuo koulutustaso. Indoktrinaatiolaitoksen eli systemaattiseen aivopesuun altistuneet opiskelijat ovat juuri niitä pahimpia korruptoituneen eliitin sätkynukkeja. 

Se on yhdenlaista propagandaa. Silti opettaa itsekin arvioimaan asioita ja vähän liikaakin tietysti kritisoimaan toisinaan. 

Vierailija
25/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi taas Cönwöi ralli ja uusia sekopäiden puolueita Jaana Prinsessa Leian johdolla. Ja joku inisemässä miksei pääse Fazerille ja kiistelemässä maskista lentohenkilökunnan kanssa, huoh

Conwoy Nevö Föget!

Vierailija
26/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä onko kyse aina foliohatuista. Kyseessä voi olla tarkoituksellisuus nähdä asioita toisella tavalla. Samaa käyttää esimerkiksi Israelin tiedustelupalvelun Ipcha Mistabra -yksikkö ja se on osa muinaista Sanhedrin-lakia. Eli ollaan tarkoituksella eri mieltä ja tuodaan vastakkainen näkökulma esille. Tällä vältetään joukkotyhmyys.

Kuinka kertoa et uskoo olevansa kaiken alan asiantuntija ilman että oikeasti tietää jotain.. 

Asiantuntija on juuri se joka kaipaa täysin vastakkaista näkemystä kohdatakseen osaamattomuutensa. Tässä tuo menetelmä tulee erityisen tärkeäksi. Esimerkki: asiantuntija väittää vetävänsä projektin maaliin ilman ongelmia. Vastaväittäjä keksii kymmenen eri syytä miksi projektista tulee fiasko. Näistä yhdessä tulee konsensus, jolla päästää parempaan lopputulokseen kuin pelkän asiantuntijan näkemyksellä.

Vierailija
27/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, miten auktoriteettiuskovaisia te hullut olette. Huhhuh.

Tuo on juuri sitä tyypillistä psykoottisen foliopään käytöstä. Teillä kun ei ole sairaudentuntoa.

Vierailija
28/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukkotyhmyys onkin näiden dramaattisten hysteerikoiden pahin ongelma. Se on lähes hurmiollista ja uskonnollista, kuinka he palvovat auktoriteettiä. 

Ongelma taitaa rokotusten kontekstissa olla se, että lopputulos voi olla jälkikäteen katsottuna miten päin tahansa. Esimerkiksi covid-rokotteiden haittoja ei vielä välttämättä edes tiedetä. Tämä edesauttaa skeptikoiden näkemyksiä. Uskonnollisuus ja hurmio ovat ihan ok. Vastaavalla tavalla tiedettä käytetään nykyisin täysin samankaltaiseen hurmioon ja uskonnolliseen tarkoitukseen, etenkin markkinoinnissa.

Vierailija
29/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en laita mitään VAIPPAA naamalle enkä PIIKKIÄ. Ajattelen itse. 

Ei saa ajatella itse. Pitää totella uskollisesti, mitä lääkeyhtiöiden palkkaamat korkean koulutustason "puolueettomat tukijat" sinulle kertovat. Olet vain karjaa. Älä kyseenalaista. Jos kritisoit, niin olet foliohattu. 

Vierailija
30/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taustalla on uskomus että auktoriteetilla on aina pahat aikeet. Vaikka itsekin hyödyntäisi muussa heidän suorittamiaan hyödyllisiä palveluja yhteisen hyvän eteen. Ihan kaikkea ei saa. Täydellistä oman edun tavoittelemattomuutta. 

Kannattaa perehtyä miten yhteiskunta eri osa-alueilla toimii ja vähän joustaa omissa näkemyksissä. Joku hyötyy kapinastakin 😉

Vierailija
31/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa ajatella itse. Pitää totella uskollisesti, mitä lääkeyhtiöiden palkkaamat korkean koulutustason "puolueettomat tukijat" sinulle kertovat. Olet vain karjaa. Älä kyseenalaista. Jos kritisoit, niin olet foliohattu. 

Suurimman osan ei tarvitse kyseenalaistaa tutkittua tieteellistä tietoa. Vain niiden, joiden kyky ajatella ja ymmärtää on vähäinen, kuvittelevat että tietävät itse paremmin ja siksi "kyseenalaistavat" eli maukuvat yhteiseen ääneen yhteistä tyhmyyttään

Vierailija
32/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimman osan ei tarvitse kyseenalaistaa tutkittua tieteellistä tietoa. Vain niiden, joiden kyky ajatella ja ymmärtää on vähäinen, kuvittelevat että tietävät itse paremmin ja siksi "kyseenalaistavat" eli maukuvat yhteiseen ääneen yhteistä tyhmyyttään

Tiedoksi: tieteen lähtökohta on kyseenalaistaminen. Mitä enemmän ihmiset kyseenalaistavat, sitä parempi.

-Eri

Vierailija
33/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuntui että matalasti koulutettu on helpommin painostamassa myös muita "tottelemaan". Onhan se hyvä päättää osan asioista itsekin, kun ensin ottaa asioista kunnolla selvää. Ja kantaa vastuun päätöksistä itse. On raskasta epäillä koko ajan kaikkea.

Vierailija
34/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin on jäänyt aivopesu vähemmälle ja Lauerma on ihan sympaattisen oloinen heppu, mutta asiaa saa hakea sanomisistaan. Aika hiton monesta Hannu on sitten löytänyt psykopatiaa.

Vierailija
35/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota PIIKKIÄ.PIIKKIPIIKKIPIIKKIPIIKKI!!!

Älä huoli, siihen ei ole rokotetta.

Vierailija
36/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä piikkiä?

Vierailija
37/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Foliohatulle hengityskone kelpaa kun alkaa keuhkopöhö oireilla.

En suostu siihen. Se on Big Pharman keksintö! 

Kuole sitten.

Vierailija
38/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko muka joku, että ihminen on oikeasti koskaan käynyt risteilyllä? Jokainenhan tietää, että teräs on painavampaa kuin vesi. Risteilijän tekeminen on siis tieteellisesti mahdotonta! Do your own research! Sitä paitsi risteilyllä otetuissa valokuvissa ei näy tähtiä, mikä todistaa suuren risteiysalaliiton olevan totta!

Vierailija
39/39 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta te juoksette taas naamareiden perässä.