Tämä erakkous on auttanut elämääni
Kun ei kutsuta enää mihinkään juhliin, niin on saanut olla vain kotona, jo vuosia. T. Valis
Kommentit (16)
Jep, erakkona on kyllä siltä osin helppoa ja ihana rauha.
Miksi sitten vähän väliä valitat, että mies ei sun kanssa lähde konsertteihin tms.? Ja olisi kiva käydä siellä tai tuolla, tehdä muutakin kuin olla kotona...Toki olet ensin sitä mieltä ja sitten taas tuota, kuin tuuliviiri joka heiluu sekunneissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten vähän väliä valitat, että mies ei sun kanssa lähde konsertteihin tms.? Ja olisi kiva käydä siellä tai tuolla, tehdä muutakin kuin olla kotona...Toki olet ensin sitä mieltä ja sitten taas tuota, kuin tuuliviiri joka heiluu sekunneissa.
Sehän on ihan eri asia. Tarkoitan erakkoudella sitä, ettei enää kutsuta sukujuhliin eikä mihinkään tuttavien juhliin. Se on minusta hyvä asia. Kyllä minä konsertteihin tai elokuviin lähtisin.ap
Kyllä sä olet siitä täällä monet kerrat valittanut, miten muut eli muu suku taaaas on kokoontunut keskenään ja kutsunut jopa sun adoptiolapsen ja jopa ne adoptiovanhemmatkin sinne tai tänne. Ja etteivät sun siskot ole sulle kivoja.
Mutta ei tosiaan ihme, miten mieli muuttuu ihan koko ajan.
Mikäs ihme se johonkin yhteisöön muuttaminenkin oli? Täällä kyselit, mikä olisi hyvä tai se, kun haaveilit jostain lapsuutesi kaltaisesta yhteisöstä.
Kyllä voi ihminen puhua ristiin😬
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ihme se johonkin yhteisöön muuttaminenkin oli? Täällä kyselit, mikä olisi hyvä tai se, kun haaveilit jostain lapsuutesi kaltaisesta yhteisöstä.
Kyllä voi ihminen puhua ristiin😬
Voi ihme. Mä tarkoitin erakkoudella sitä, että on hyvä, ettei kutsuta enää juhliin. En muuta.ap
Tuo ei ole erakon/ erakkouden oikea määritelmä. Ja jos selityksesi kaikesta kertomastasi pitää/ pitäisi paikkansa, et sä sellaisena edes pärjäisi.
En mä vaan halua lähteä minnekään teatteriin, konserttiin tai elokuviin. Inhoan yli kaiken ihmisryysiksiä. Lisäksi katsomossa äänellään, köhitään, niistetään, rapistellaan, massutetaan äänekkäästi. Hyi helvettiä.
Sukujuhlatkin on on perseestä, joudun järjestämään ne itse tai ainakin keittiöpiian rooliin. Koskaan en saa itse olla vieraana. Pitäköön tunkkinsa koko suku.
Perheellä on kaikilla tarpeita ja vaatimuksia minulle. Kaikki on jotain vaille koko ajan, hoida sitä ja tätä. Vanha äiti, lapset, lapsenlapset ja heidän kaikki eläimet, koirat ja kissat aina joku on tarvitsemassa jotain.
Tekisin mieli muuttaa jonnekin korpeen, muiden ulottumattomiin.
Vierailija kirjoitti:
En mä vaan halua lähteä minnekään teatteriin, konserttiin tai elokuviin. Inhoan yli kaiken ihmisryysiksiä. Lisäksi katsomossa äänellään, köhitään, niistetään, rapistellaan, massutetaan äänekkäästi. Hyi helvettiä.
Sukujuhlatkin on on perseestä, joudun järjestämään ne itse tai ainakin keittiöpiian rooliin. Koskaan en saa itse olla vieraana. Pitäköön tunkkinsa koko suku.
Perheellä on kaikilla tarpeita ja vaatimuksia minulle. Kaikki on jotain vaille koko ajan, hoida sitä ja tätä. Vanha äiti, lapset, lapsenlapset ja heidän kaikki eläimet, koirat ja kissat aina joku on tarvitsemassa jotain.
Mä taas tykkäisin esim käydä jossain teatterissa tai konserteissa. Mutta mies ei sellaisiin halua. Sukujuhlista en pidä eikä mua huonojen kokemusten takia saisi enää korpeen muuttamaan.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkäisin esim käydä jossain teatterissa tai konserteissa. Mutta mies ei sellaisiin halua. Sukujuhlista en pidä eikä mua huonojen kokemusten takia saisi enää korpeen muuttamaa
En mäkään korvessa oikeasti pärjäisi. Mieluummin erakoituisin kaupunkiin hyvien kulkuyhteyksien äärelle.
Siellä konserteissa, elokuvissa sun muualla voi käydä ihan itsekseen. Tosin voi olla vaikeaa, jos on ongelmia liikkumisen tai muun kanssa.
Esim. hampaattomuus, jonka vuoksi et väittämäsi mukaan voi mennä edes elokuviin.
Vierailija kirjoitti:
Siellä konserteissa, elokuvissa sun muualla voi käydä ihan itsekseen. Tosin voi olla vaikeaa, jos on ongelmia liikkumisen tai muun kanssa.
Esim. hampaattomuus, jonka vuoksi et väittämäsi mukaan voi mennä edes elokuviin.
Olen mä jo tottunut hampaattomuuteen. Ainoa ongelma on tuo , että pitää aina tilata taksi.ap
Ja toinen väite, mikä on sekunnin välein ok ja sitten taas ei; Hampaattomuus!
Vierailija kirjoitti:
Ja toinen väite, mikä on sekunnin välein ok ja sitten taas ei; Hampaattomuus!
No pakkohan se on hyväksyä. Kun ei ole implantteihin varaa.ap
Ja taas uusi aloitus, ihan samasta aiheesta🤯 Etkö sä (muka) millään kykene jatkamaan niitä jo olemassa olevia?????