Mies tekee etätöitä IT-alalla. Juo työpäivän aikana 6-12 olutta
Olen itse äitiyslomalla kotona vauvan kanssa, niin joutunut katselemaan tuota sivusta. Sanoo että hommat hoituvat normaalisti ajallaan ja esimieheltä saa aina vain hyvää palautetta. Ei varmastikaan silti ole terveellistä. Iltaisin käy pyöräilemässä 2-3h lenkkejä, niin pysyy hoikkanakin. Mutta pitäisikö tuohon puuttua?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ei toi oo edes enää mitään tissuttelua. Toi on jo ihan juomalla juomista!!
Jos on kova toleranssi, niin ei välttämättä käytöksestä huomaa yhtään, että on juonut, kun juo hitaasti ja työpäivän aikana nuo. Itse join yhdessä vaiheessa joka ilta 4-8 isoa olutta, eikä sitä huomannut mitenkään että olen juonut. Se oli enemmän sellainen lievä rauhoittava / mielialaa parantava vaikutus vaan, jonka huomasi vain itse. Kun olin kerran jo vuosia juonut noin, niiin elimistö oli tottunut, eikä humalaan tullut helposti.
Olen tuollaisia miehiä jättänyt montakin. Kun arkena ei ollut tekemistä niin miehet joi kaljaa ajankuluksi. Ei sellaisen kanssa voi elämää rakentaa joka juo arkenakin ja silloin on alkoholiongelmainen. Nykyyinen mieheni on työtön mutta ei juo. Se tekee pikkuhommia ja kalastaa ja myy kalaa.
Eihän tuo juoppo voi lapsenkaan kanssa kahden olla noilla juomisilla.Eli todellakin puutut.Ja siis mies töissä päivät ja illat "pyöräilee".Osallistuuko yhteiseen arkeen mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö puuttua? Mieti nyt vähän itse. Jos joku sanoisi että hän juo aina työpäivän aika 6-12 pulloa limua/tölkkiä energiajuomaa/ kuppia kahvia niin siitäkin ajateltaisiin että hän juo sitä liikaa. Saati sitten kun kyseessä on alkoholi. Lisäksi kuten useammat ovat täällä sanoneet niin hän ei varmasti pyöräile joka päivä 2-3 tuntia vaan hän pyöräilee baariin ja istuu siellä tuon ajan. Katso totuutta silmiin ja hyväksy että miehesi on alkoholisti. Pelasta itsesi ja lapsesi ja lähde kun vielä voit!
Ähäkutti metit lankaan. Ei ap missään vaiheessa puhunut alholista vaan oluesta. Kuusi alholitonta menee normi päivänä, 12 helteellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö puuttua? Mieti nyt vähän itse. Jos joku sanoisi että hän juo aina työpäivän aika 6-12 pulloa limua/tölkkiä energiajuomaa/ kuppia kahvia niin siitäkin ajateltaisiin että hän juo sitä liikaa. Saati sitten kun kyseessä on alkoholi. Lisäksi kuten useammat ovat täällä sanoneet niin hän ei varmasti pyöräile joka päivä 2-3 tuntia vaan hän pyöräilee baariin ja istuu siellä tuon ajan. Katso totuutta silmiin ja hyväksy että miehesi on alkoholisti. Pelasta itsesi ja lapsesi ja lähde kun vielä voit!
Ähäkutti metit lankaan. Ei ap missään vaiheessa puhunut alholista vaan oluesta. Kuusi alholitonta menee normi päivänä, 12 helteellä.
Jos ei erikseen mainita että kyse on alkoholittomasta oluesta niin kaikki olettavat että puhutaan kolmos tai neloskaljasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö puuttua? Mieti nyt vähän itse. Jos joku sanoisi että hän juo aina työpäivän aika 6-12 pulloa limua/tölkkiä energiajuomaa/ kuppia kahvia niin siitäkin ajateltaisiin että hän juo sitä liikaa. Saati sitten kun kyseessä on alkoholi. Lisäksi kuten useammat ovat täällä sanoneet niin hän ei varmasti pyöräile joka päivä 2-3 tuntia vaan hän pyöräilee baariin ja istuu siellä tuon ajan. Katso totuutta silmiin ja hyväksy että miehesi on alkoholisti. Pelasta itsesi ja lapsesi ja lähde kun vielä voit!
Ähäkutti metit lankaan. Ei ap missään vaiheessa puhunut alholista vaan oluesta. Kuusi alholitonta menee normi päivänä, 12 helteellä.
Ok, jos oluissa ei olisi alkoholia niin olisihan se ihan liikaa juotu silti. Tuohan tulee todella kalliiksi. Miehen pitäisi oppia juomaan vettä ja juoda vähemmän olutta.
Mies joka ei kestä itseään. Miksi sun pitäisi häntä sietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö puuttua? Mieti nyt vähän itse. Jos joku sanoisi että hän juo aina työpäivän aika 6-12 pulloa limua/tölkkiä energiajuomaa/ kuppia kahvia niin siitäkin ajateltaisiin että hän juo sitä liikaa. Saati sitten kun kyseessä on alkoholi. Lisäksi kuten useammat ovat täällä sanoneet niin hän ei varmasti pyöräile joka päivä 2-3 tuntia vaan hän pyöräilee baariin ja istuu siellä tuon ajan. Katso totuutta silmiin ja hyväksy että miehesi on alkoholisti. Pelasta itsesi ja lapsesi ja lähde kun vielä voit!
Ähäkutti metit lankaan. Ei ap missään vaiheessa puhunut alholista vaan oluesta. Kuusi alholitonta menee normi päivänä, 12 helteellä.
1 olut on 1 annos alkoholia. 6-12 annosta päivässä
-----> alkoholisti, suurkuluttaja, juoppo
Surullista, juo missä tahansa. Ja helvetin typerää.