Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekee etätöitä IT-alalla. Juo työpäivän aikana 6-12 olutta

Vierailija
11.05.2026 |

Olen itse äitiyslomalla kotona vauvan kanssa, niin joutunut katselemaan tuota sivusta. Sanoo että hommat hoituvat normaalisti ajallaan ja esimieheltä saa aina vain hyvää palautetta. Ei varmastikaan silti ole terveellistä. Iltaisin käy pyöräilemässä 2-3h lenkkejä, niin pysyy hoikkanakin. Mutta pitäisikö tuohon puuttua?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ennemmin kannattaisi olla huolissaan siitä että hän juo kotona teidän vauvanne ollessa myös paikalla ja valveilla?

Vierailija
22/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kohta rasvamaksa ja muut elimet. Kertoo kyllä jostain mielenhäiriöstä mihin juo ja varttia vaille alkoholismista, ellei ole jo määrästä päätellen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietokoneita kestä selvinpäin. Se käynnistä uudelleen -riesa, ja sitten lukee että asennetaan päivityksiä, älä sammuta konetta ym. paskaa. 

Vierailija
24/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmatyö kaikille niille jotka ei halua lopettaa juomista töiden ajaksi. Niitä on varmasti paljon jotka haluaisivat juoda myös työaikana.

Eihän perhe-elämäkään siitä kärsi, eihän.

Perhe saattaa kärsiä mutta sekin on sivuseikka näille joille alkoholi maistuu. Sehän on suurin syy miksi työttömille ollaan kateellisia Työttömillä kun ei ole työt esteenä niin voivat juoda aina kun haluavat.

Vierailija
25/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suurkuluttaja. JSS. Juoppo ei lopeta juomista niin kauan kuin sen juominen mahdollistetaan. Moni ei sittenkään kun perhe ja työ ovat jo menneet. Alkoholismi on paheneva, kuolemaan johtava sairaus, joka sairastuttaa koko perheen. 

Oma asiasi mutta toki myös lapsen vaarantamista jäädä juopon kanssa pilaamaan oma ja lapsen elämä. Itsellä oli sama ongelma: juoppo it-äijä. Erosimme. Sun on mietittävä  haluatko juopon vetävän teidät vessasta alas kanssaan vai revitkö itsesi irti ja pelastat itsesi ja lapsen. Käy al-anonissa kuuntelemassa vertaistarinoita. Tajuat, ettei sun tartte sitoutua hänen alkoholismiinsa.

Vierailija
26/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilee 2-3 h päivittäin? Baarissahan se illat viettää, etkä pölhö pikkuvaimo edes sitä tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin surullista.

Mutta: pelasta itsesi ja lapsi.

Mies on valinnut pakenemisen keskushermostomyrkkyyn.  Häntä et voi muuttaa etkä pelastaa.

Vierailija
28/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitään pyöräile kun käy baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmatyö kaikille niille jotka ei halua lopettaa juomista töiden ajaksi. Niitä on varmasti paljon jotka haluaisivat juoda myös työaikana.

Eihän perhe-elämäkään siitä kärsi, eihän.

Perhe saattaa kärsiä mutta sekin on sivuseikka näille joille alkoholi maistuu. Sehän on suurin syy miksi työttömille ollaan kateellisia Työttömillä kun ei ole työt esteenä niin voivat juoda aina kun haluavat.

Ai siksi siis persut kiukuttelevat. Luulevat muita juopoiksi kun ovat itse. Ja juoppoina unohtavat oman työttömyytensä ja velatkin muuttuu saataviksi.

Voi olla näin!

Vierailija
30/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheenisä juo viikossa 60 olutta, hän on alkoholisti. Ihan sama onko hän it-alalla etätöissä ja juo ne oluet työpäivän aikana tai illalla. Ja ap katselee siinä vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töissä saa olla kivaa.

Vierailija
32/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo tunteisiin,ei oo oma syy.

Tunnejuominen on sallittua.

Toki, jos olisi kypsä aikuinen, osaisi kohdata ja käsitellä omat tunteensa selvin päin. Juoppo on aina epäkypsä, narsistinen pelkuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöt IT-alalla vähenevät ja loppuvat tulevaisuudessa kokonaan. AI hoitaa ne. Osittain jo nyt. Sittenpä ei ole kuin kaljoitteleva kotimies.  

Vierailija
34/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista jos juo töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin ja ilmoittaisin työnantajalle. Etkö sinä huomannut tuota ennen kuin teit lapsen alkoholistigeeneillä? 

Onko sun geenit testattu?

Taisi löytyä 1-5 riippuvuusgeeniä sekä 2-3 pahoille psyykkisille ongelmille altistavaa.

Vierailija
36/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potki se talostasi pihalle.

Talostasi? Miehen talohan se on.

Se on yhteinen, kun on lapsi. 

Vierailija
37/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alustan pikku inceliä kiukuttaa alkoholismista puhuminen ja se, että omaisuutta ja kaikki samat oikeudet on naisillakin. 

Johtuisko siitä että pikku inceli on päihdekoukkuinen p.a.  eikä tule ikinä saamaan pillua luonnevikansa ja käytöshäiriöidensä vuoksi. Tuskin työtäkään. 

Vierailija
38/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potki se talostasi pihalle.

Talostasi? Miehen talohan se on.

Voi sua pientä kusiletkua. Sullahan ei ole mitään vaikka olet mies.

Vierailija
39/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö puuttua? Mieti nyt vähän itse. Jos joku sanoisi että hän juo aina työpäivän aika 6-12 pulloa limua/tölkkiä energiajuomaa/ kuppia kahvia niin siitäkin ajateltaisiin että hän juo sitä liikaa. Saati sitten kun kyseessä on alkoholi. Lisäksi kuten useammat ovat täällä sanoneet niin hän ei varmasti pyöräile joka päivä 2-3 tuntia vaan hän pyöräilee baariin ja istuu siellä tuon ajan. Katso totuutta silmiin ja hyväksy että miehesi on alkoholisti. Pelasta itsesi ja lapsesi  ja lähde kun vielä voit!

Vierailija
40/49 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietokoneita kestä selvinpäin. Se käynnistä uudelleen -riesa, ja sitten lukee että asennetaan päivityksiä, älä sammuta konetta ym. paskaa. 

Sulla taitaa moni käytännön asia saada pään tilttiin.

Matala ÄO?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi