Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timo Soini nyky PS:stä– Ennen puoluetta johtivat lihaa syövät armeijan käyneet heteromiehet. Nykyisin sivarit, kasvissyöjät ja hannut.

Vierailija
11.05.2026 |

Mitä mieltä näistä uusista viherpersuista?

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta hyllyvän epäsiistin "miehen" mielipiteet mistään.

Kuitenkin häntä siteerataan, vaikka se kuinka kiukuttaa.

Vierailija
102/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyn vastaus: " Laskelmieni arvioiden mukaan noin 22 afrikkalaista lasta voisi elää noin 10 päivää Timo Soinin dieetillä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinin oma moka oli ottaa homma-foorumilaiset äänten toivossa mukaan. En ymmärrä miksi tuon huomioon ottaen hän on nyt joka tuutissa kommentoimassa ihan kuin olisi tärkeä henkilö eli hyvääkin saanut aikaan?

Vierailija
104/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Persujen Suomi on kylmä ja kolkko paikka, jossa kenelläkään ei ole hyvä olla.

Vierailija
105/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fy fan mikä laardikeko. 

Vierailija
106/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka on yllättynyt ps:n nykyisestä linjauksesta mm ilmastopolitiikkaan ja maahanmuuttoon.

En ole näistä teemoista kuullut tämän hallituskauden aikana juuri ainuttakaan pihahdusta.

Ilmeisesti persuille on sitten ihan sama, hirtetäänkö suomi älyttömiin hiilineutraalisuustavoitteisiin ja hiilinielusakkoihin.

Onko puolue jopa tulossa hiljalleen Vihreiden linjalle näissä asioissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös takapirtin hoonaus kuuluu nyky-persujen osaamisalueiden ytimeen. Ei jatkoon!

Vierailija
108/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Perussuomalaiset ministerit roudaavat aasian maista hoitajia suomeen, samaan aikaan kun hiki hatussa potkivat toisesta päästä täysin viattomia ja ahkeria kantasuomalaisia hoitajia työttömyyskortistoon.

Vielä olet sitä mieltä, että PS todella kannattaa "suomi suomalaisille"-periaatetta?

Ei kai,Sannulin JAUHOJENGI kiristi mitoituksen 0,7 hoitajaan,Suomesta ei löytynyt niin roudattiin ulkomailta,Orpon hallitus palautti mitoituksen 0,6 ja tekijät olivat jo tulleet maailmalta ,määräaikaisia työsuhteita ei voi irtisanoa,mitä näillä tulijoilla on.HVA:t sitten irtisanovat suomalaisia,kalliimpina ja helpommin irtisanoytavina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse armeijan käynyt lihaa syövä heteromies mutta itse haluaisin ajatella että jos minä olisin päättäjä niin ehkä ajaisin muidenkin ryhmien asiaa kuin pelkästään armeijan käyneiden lihaa syövien heteromiesten. 

Vierailija
110/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoälyn vastaus: " Laskelmieni arvioiden mukaan noin 22 afrikkalaista lasta voisi elää noin 10 päivää Timo Soinin dieetillä"

Ai, en tiennytkään että teille nykypersuille tärkeämpää ovat afrikan lapset, kuin tavallinen suomalainen heteromies?

Ajat selvästi muuttuneet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Persujen Suomi on kylmä ja kolkko paikka, jossa kenelläkään ei ole hyvä olla.

Nasset ovat kyllä ihan fiilareissa.

Vierailija
112/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vihervasemmisto, "sivistysporvarit" Timo Soinin "siniset" jne. voivat olla niin sekopäisiä että vieläkin itkevät täälläkin sekopäisestä jo nyt yli 20 vuoden ajan Halla-ahosta, persuista, jopa Halla-ahon tytärtä mustamaalattiin täällä muutama päivä sitten aivan sekopäisesti.

Toivottavasti kärsitte sopiuvasti elämänne ja kuolemanne aikana ja sen jälkeen jonkin aikaa, mutta sitten saatte armoa kuitenkin. Itse olen sen verran armollinen että riittää vaikka 2 päivää kidutusta 20 vuoden kidutuksen sijasta. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Perussuomalaiset ministerit roudaavat aasian maista hoitajia suomeen, samaan aikaan kun hiki hatussa potkivat toisesta päästä täysin viattomia ja ahkeria kantasuomalaisia hoitajia työttömyyskortistoon.

Vielä olet sitä mieltä, että PS todella kannattaa "suomi suomalaisille"-periaatetta?

Ei kai,Sannulin JAUHOJENGI kiristi mitoituksen 0,7 hoitajaan,Suomesta ei löytynyt niin roudattiin ulkomailta,Orpon hallitus palautti mitoituksen 0,6 ja tekijät olivat jo tulleet maailmalta ,määräaikaisia työsuhteita ei voi irtisanoa,mitä näillä tulijoilla on.HVA:t sitten irtisanovat suomalaisia,kalliimpina ja helpommin irtisanoytavina.

0,7:n mitoitukseen oltiin itse asiassa pääsemässä ihan kantasuomalaisten hoitajien voimin, kunnes Orpon hallitus Perussuomalaisten siunauksella hakkasi lain säpäleiksi ja lähti Filippiineille halpatyövoiman houkuttelureissulle. Että sellaisia "isänmaan" sotureita...

Vierailija
114/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse armeijan käynyt lihaa syövä heteromies mutta itse haluaisin ajatella että jos minä olisin päättäjä niin ehkä ajaisin muidenkin ryhmien asiaa kuin pelkästään armeijan käyneiden lihaa syövien heteromiesten. 

Eikös Perussuomalaisissa ennen ole haluttu ajaa nimenomaan mainitun vähemmistöryhmän etuja? Nytkö ps alkaakin itse kääntyä wokettamiseen!

Ainakin muistaa, ettei tällaiselle viherpiiperryspuolueelle enää ääntä anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Perussuomalaiset ministerit roudaavat aasian maista hoitajia suomeen, samaan aikaan kun hiki hatussa potkivat toisesta päästä täysin viattomia ja ahkeria kantasuomalaisia hoitajia työttömyyskortistoon.

Vielä olet sitä mieltä, että PS todella kannattaa "suomi suomalaisille"-periaatetta?

Ei kai,Sannulin JAUHOJENGI kiristi mitoituksen 0,7 hoitajaan,Suomesta ei löytynyt niin roudattiin ulkomailta,Orpon hallitus palautti mitoituksen 0,6 ja tekijät olivat jo tulleet maailmalta ,määräaikaisia työsuhteita ei voi irtisanoa,mitä näillä tulijoilla on.HVA:t sitten irtisanovat suomalaisia,kalliimpina ja helpommin irtisanoytavina.

0,7:n mitoitukseen oltiin itse asiassa pääsemässä ihan kantasuomalaisten hoitajien voimin, kunnes Orpon hallitus Perussuomalaisten siunauksella hakkasi lain säpäleiksi ja lähti Filippiineille halpatyövoiman houkuttelureissulle. Että sellaisia "isänmaan" sotureita...

Alueet päättävät,SDP JA KEPU näissä lähes kaikissa suurimmat,että silleen.

Vierailija
116/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Perussuomalaiset ministerit roudaavat aasian maista hoitajia suomeen, samaan aikaan kun hiki hatussa potkivat toisesta päästä täysin viattomia ja ahkeria kantasuomalaisia hoitajia työttömyyskortistoon.

Vielä olet sitä mieltä, että PS todella kannattaa "suomi suomalaisille"-periaatetta?

Ei kai,Sannulin JAUHOJENGI kiristi mitoituksen 0,7 hoitajaan,Suomesta ei löytynyt niin roudattiin ulkomailta,Orpon hallitus palautti mitoituksen 0,6 ja tekijät olivat jo tulleet maailmalta ,määräaikaisia työsuhteita ei voi irtisanoa,mitä näillä tulijoilla on.HVA:t sitten irtisanovat suomalaisia,kalliimpina ja helpommin irtisanoytavina.

0,7:n mitoitukseen oltiin itse asiassa pääsemässä ihan kantasuomalaisten hoitajien voimin, kunnes Orpon hallitus Perussuomalaisten siunauksella hakkasi lain säpäleiksi ja lähti Filippiineille halpatyövoiman houkuttelureissulle. Että sellaisia "isänmaan" sotureita...

Alueet päättävät,SDP JA KEPU näissä lähes kaikissa suurimmat,että silleen.

Ja kukahan siitä alueiden rahoituksesta päättää, ja tälläkin hetkellä siitä leikkaa miljoonia?

Vierailija
117/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Persujen Suomi on kylmä ja kolkko paikka, jossa kenelläkään ei ole hyvä olla.

Ai ihan niinkuin Suomi ei olisi jo ennen ollut kylmä ja kolkko paikka, jossa kenelläkään ei ole hyvä olla.

Vierailija
118/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävää että kaikki tämä on vasemmiston vika.

Vierailija
119/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Persujen Suomi on kylmä ja kolkko paikka, jossa kenelläkään ei ole hyvä olla.

Ai ihan niinkuin Suomi ei olisi jo ennen ollut kylmä ja kolkko paikka, jossa kenelläkään ei ole hyvä olla.

Mitä persut ovat tehneet olojen parantamiseksi?

Vierailija
120/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Perussuomalaiset ministerit roudaavat aasian maista hoitajia suomeen, samaan aikaan kun hiki hatussa potkivat toisesta päästä täysin viattomia ja ahkeria kantasuomalaisia hoitajia työttömyyskortistoon.

Vielä olet sitä mieltä, että PS todella kannattaa "suomi suomalaisille"-periaatetta?

Ei kai,Sannulin JAUHOJENGI kiristi mitoituksen 0,7 hoitajaan,Suomesta ei löytynyt niin roudattiin ulkomailta,Orpon hallitus palautti mitoituksen 0,6 ja tekijät olivat jo tulleet maailmalta ,määräaikaisia työsuhteita ei voi irtisanoa,mitä näillä tulijoilla on.HVA:t sitten irtisanovat suomalaisia,kalliimpina ja helpommin irtisanoytavina.

0,7:n mitoitukseen oltiin itse asiassa pääsemässä ihan kantasuomalaisten hoitajien voimin, kunnes Orpon hallitus Perussuomalaisten siunauksella hakkasi lain säpäleiksi ja lähti Filippiineille halpatyövoiman houkuttelureissulle. Että sellaisia "isänmaan" sotureita...

Alueet päättävät,SDP JA KEPU näissä lähes kaikissa suurimmat,että silleen.

Ja kukahan siitä alueiden rahoituksesta päättää, ja tälläkin hetkellä siitä leikkaa miljoonia?

Persut leikkaavat mieluummin suomalaisten sotesta, kuin esim omista velkarahoitteisista veroalennuksistaan joihin upposi miljoonia veronmaksajan kallista rahaa. Tämähän ei siis säästä mitään, vaan siirtää pahoinvointikustannuksia tulevaisuuteen, velkarahan valuessa puolue-eliitin taskuihin.

Miten ahne ja itsekeskeinen ihminen voikaan olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi