Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timo Soini nyky PS:stä– Ennen puoluetta johtivat lihaa syövät armeijan käyneet heteromiehet. Nykyisin sivarit, kasvissyöjät ja hannut.

Vierailija
11.05.2026 |

Mitä mieltä näistä uusista viherpersuista?

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soinista on tullut tukiloinen,koska liittyy vasemmistoliittoon.

Perussuomalaisten äänestäjissä näitä halveksimianne "tukiloisia" oli muuten viime eduskuntavaaleissa eniten.

Sekös teitä kismittääkin..

Vuosia jo loisinut sopeutumisrahalla,yli 5000e kuukaudessa,säälittävä Soini.

Samoin on tehnyt myös mestarinne Halla-aho.

Miltäs tuntuu?

Vierailija
62/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin Soinin katkeruudesta. Kestäköön se hautaan saakka... ei varmaan siis kovin kauaa enää.

Eiköhän tämä nykyinen viherperussuomalaiset ole se katkerin puolue suomessa. Purran kasvoista kateus, kauna ja viha vähäosaisia, sairaita, vammautuneita, ikäihmisiä ja lapsia (kaikkia vähänkään puolustuskyvyttömämpiä) kohtaan huokuu kilometrien päähän. Ja nimenomaan kantasuomalaisia kohtaan.

Moi Sampo Terho, en tiennytkään, että vauvapalstailet nykyään. Miten Sinisillä pyyhkii? Ai niin, ei taida pyyhkiä ollenkaan.

Hei Riikka ja Jussi. Kysyisin, miksi äänestitte EU:ssa ulkomaisen halpatyövoiman kiristämistä vastaan? Eikö matalapalkkamaahanmuuton rajoittaminen sitten kuitenkaan ole teille tärkeä asia? Miksi sen sijaan hyväksyitte paketin, joka leikkaa kantasuomalaisilta duunareilta, vähävaraisilta, sairailta, vammautuneilta ja lapsilta, samalla kun velkamiljardien jako ulkomaille ja savanneille jatkuu ja kiihtyy edelleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoluejohdon yhteenlaskettu työkokemus on 13 päivää. Purran osuus tuosta on neljä(4) päivää.

Tuo 13 päivää on pahasti yläkanttiin.Ovat muutenkin luovuttajia,koska jokaisella opiskelut kesken.Eli ei työkokemusta tai tutkintoa. Armeijaa ei ole käynyt näistä yksikään,mutta silti 30-luvun Saksa saa heidät aina kiimaan,siitä huolimatta että olisivat heikkona aineksena päätyneet leireille.

Vierailija
64/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Perussuomalaiset ministerit roudaavat aasian maista hoitajia suomeen, samaan aikaan kun hiki hatussa potkivat toisesta päästä täysin viattomia ja ahkeria kantasuomalaisia hoitajia työttömyyskortistoon.

Vielä olet sitä mieltä, että PS todella kannattaa "suomi suomalaisille"-periaatetta?

Vierailija
66/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuus on Sinimusta!

Vierailija
68/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinissa oli vain yksi vika, takki pyöri kuin turbiinissa ja sama hattu sopi mennen tullen. Torikauppias ja helppo-heikki, viihdyttävä persoona, mutta muuhun siitä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuus on Sinimusta!

Sitähän Perussuomalaiset eivät halua kuollakseenkaan. Mieluummin syydetään rahaa savanneille ja ilmastohumppaan, kun autetaan oman maan vähäosaisia. Oikea maanpetturipuolue.

Vierailija
70/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuus on Sinimusta!

Sitähän Perussuomalaiset eivät halua kuollakseenkaan. Mieluummin syydetään rahaa savanneille ja ilmastohumppaan, kun autetaan oman maan vähäosaisia. Oikea maanpetturipuolue.

Sinimustat haisevat lihattomalle kaalisopalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuus on Sinimusta!

Sitähän Perussuomalaiset eivät halua kuollakseenkaan. Mieluummin syydetään rahaa savanneille ja ilmastohumppaan, kun autetaan oman maan vähäosaisia. Oikea maanpetturipuolue.

Sinimustat haisevat lihattomalle kaalisopalle

Eikös lihattomuus ole ennemminkin vege-persujen "heiniä"?

Vierailija
72/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takinkääntäjä suutaan soittaa.

Samaa mieltä.Äijä ei osaa olla hiljaa vaan jauhaa suu päälaellaan kateuksissaan.Laihduttaisi edes kukaan viitsi edes katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, näin ulkommaalaiset näkevät mikä Suomessa mättää. Suomalaisyrityksissä kasvu ei toteudu, koska johtamisessa rima on asetettu liian matalalle, kertoo Deloitten ja Demos Helsingin tuore selvitys.

Ulkomailta Suomeen rekrytoidut toimitusjohtajat näkevät ongelmina riskien ylikorostamisen, liian matalat tavoitteet ja johtajien samankaltaisuuden. 

 

Aivan sama koskee politiikkaa. Soinilla ei ole itsellä ollut mitään kykyjä, eikä ole muillakkan poliitikoilla. Paljon osaavat puhua pehmoisia. Petteri Orpo ja Riikka Purra ovat johtajina surkuhupaisia vitsejä.

Vierailija
74/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään "pakko" viedä kaikkein sairaimmilta, vammautuneilta ikäihmisiltä, puolustuskyvyttömiltä lapsilta ja mielenterveysongelmaisilta. Ei vaikka PS miten yrittää vääntää mustaa valkoiseksi.
Vaihtoehtoja oikeiston valitsemille leikkauskohteille jopa 10 miljardin edestä:
- Yritystukien karsiminen (ekonomistien arvioiden mukaan n. 4 miljardia euroa valinnanvaraa)
- Ministerien omien veroalennusten peruminen (2,5 miljardia, kun huomioidaan koko hallituskauden velka-alennukset kaikkein hyvätuloisimmille)
- Kalliin ja tehottoman yhteisöveroalennuksen peruminen (2 miljardia)
- Turun tunnin juna (n. 3 mrd)
- Oluen veroale (n. 30 miljoonaa)
- Turkistarhauksen tuet (40 miljoonaa)
- Listaamattomien yhtiöiden osinkoverohuojennus (n. 800 miljoonaa)
- Yksityisten lääkärifirmojen kelakorvaukset julkisella rahalla (n. 650 miljoonaa, asiantuntijoiden mukaan pääasiassa Mehiläisten katteisiin ja toimistomaksuihin valunutta velkarahaa)
- Eduskunnan joululahjarahat (n. 50 miljoonaa)
- Kansanedustajien sopeutumisraha (n. 5 miljoonaa)
- Ampumaratojen valtiontuet (n. 3 miljoonaa)
Ihmisten sosiaaliturva kannattaisi ekonomistienkin (Mm Korkman, Maliranta) mukaan jättää edes hetkeksi rauhaan, koska siihen sijoittamalla säästämme lopulta enemmän kustannuksissa, kuin siitä leikkaamalla. Ihmisille elintärkeiden peruspalvelujen kohtuullinen turvaaminen pitää kansakunnan terveenä ja hyvinvoivana, jolloin työkykyistä työvoimaa on myös enemmän tarjolla yrityksille ja valtiolle.
Jos nämä eivät ole konkreettisia vaihtoehtoja, mielelläni kuulisin oikeistolta, mitkä sitten ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
76/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo voi olla hiljaa siellä. Näytöt on annettu aikaa sitte. Takinkääntäjä ja puoluetovereiden selkään puukottaja. Olisi Timpan kannattanut myös syödä paljon vähemmän. Eikä Soinia voi mitenkään edes mieheksi kutsua.

Vierailija
77/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo voi olla hiljaa siellä. Näytöt on annettu aikaa sitte. Takinkääntäjä ja puoluetovereiden selkään puukottaja. Olisi Timpan kannattanut myös syödä paljon vähemmän. Eikä Soinia voi mitenkään edes mieheksi kutsua.

Aivan asiaa Timo kyllä puhui. Todellinen perussuomalainen ei heikentäisi suomalaisen työehtoja, samalla kun käy halpamaahanmuuton roudausreissuilla pitkin aasiaa.

Vierailija
78/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa viimeisin UTAK.n raportti.
Raportissa on kaksi aika keskeistä asiaa, joista moni ekonomisti on samaa mieltä.
1. Miljardi luokan tulo valtiolle on yritysvero alennuksen poistaminen. Veroalennuksen järkevyyden ja perusteet voi kyseenalaistaa mm. seuraavilla asioilla.
- veroalesta yli puolet menee osinkoina ulkomaille, eikä jää parantamaan Suomen taloutta.
- Keskimääräisellä käyttökatteella laskettuna veroalen osuus on 0,5-1 promillea liikevaihdosta. Käsittääkseni näin pienellä asialla ei ole merkitystä yrityksen talouden kehittämisen kannalta.
2. Listaamattomien yhtiöiden verotuksen saattaminen samalle tasolle muiden veronmaksajien kanssa. Utakin laskelmissa tämän vaikutus on 400-800 milj. Kysymys ei ole suhteellisesta kiristämisestä, vaan saattamisesta samalle tasolle muiden verotettavien kanssa. Vaihteluväli tarkoittaa millä tasolla ja aikataululla tuo verotuksen oikeudenmukaistaminen tehdään.
Lisäksi keskustelussa on huomioitava noin 2 mrd. veronalennukset, jotka kohdistuivat hyvätuloisille.
Pelkästään noista kahdesta ensimmäisestä saadaan valtiolle verotuloja 1,5-2 mrd ja lisäksi tuosta viimeisestä lisää tuloja 1-2 mrd. Kokonaisuutena tulopohja kasvaa 2,5-4 mrd. Sopeutettavaa jää lähes puolet vähemmän korjaamalla tehtyjä tyhmyyksiä.
Joitain aikoja sitten tehtiin arvio, jonka mukaan edes kaikkien 315000 työttömän työllistyminen ei pelasta Suomea, joten se niistä vain dynaamisista näkemyksistä. Listaan on vielä tehtävä terveyden hoidon kannalta arvio työterveyshuollon toiminnan järkevyydestä. Kelan kertoman mukaan noin puolet työterveyden kuluista hoidetaan kelan kautta ja kun tiedetään millainen rahanteko kone yksityinen terveydenhoito on on en kustannustehokkuus hyvin kyseenalainen. Tähän on useampi professori puuttunut.
Talouden tasapaino on aina tulojen ja menojen tasapainoa, ei vain menojen minimointia. Mitään ei ole korjattu säästämällä rikki.

Vierailija
79/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa larpata kansanmiestä samalla tavalla kuin Timo "maisterisjätkä" Soini.

Vierailija
80/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitossa harrastetaan enemmän heteroseksiä kuin suklaajuna- Perskannikoissa 🤣🤣🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi