Timo Soini nyky PS:stä– Ennen puoluetta johtivat lihaa syövät armeijan käyneet heteromiehet. Nykyisin sivarit, kasvissyöjät ja hannut.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öööööööööööööö............ oletko nähnyt miltä Soinin Timppa näyttää? :D
Juuri näin! Timo Soini häviäisi cooperin testissä etanallekin. Esim. Halla-aho sen sijaan on normaalipainoinen ja pyöräilee todella runsaasti niin että lähtee!
Miksi koet oikeudeksesi pilkata toista hänen painonsa perusteella? Eivätkö kaikki suomalaiset olekaan PS:lle yhtä tärkeitä kansalaisia??
Timo itse otti puheeksi ihmisten syömiset. Kohtuullista että hänenkin syömisiään tarkastellaan.
Soini on haukkunut myös "fillarikommareita". Jos Timon näköinen mies vastustaa sekä terveellisesti syömistä että hyötyliikuntaa niin onhan sitä vaikea olla kommentoimatta.
Putte-possusta spedenat sin kautta riivinrautaan.
Hienoja puoluejohtajia
Vierailija kirjoitti:
Putte-possusta spedenat sin kautta riivinrautaan.
Hienoja puoluejohtajia
Eivät kuitenkaan Kelaloisia.
Pidin Soinia hiukan järkevämpänä, jätti persut mistä pisteitä mutta nuo hänen möläytyksensä oli ennen fiksumpia, nyt vaan noloja.
Timo Soini voisi olla hissuksiin muiden tekemisistä ja tekemättä jättämisistä. Siinä vasta varsinainen populistien populisti. Nostanut monta vuotta sopeutumiseläkettä, vaikka esim. 2024 tienasi käteen 72. 000 euroa ja vaimo hyväpalkkainen lääkäri.
Vaikea keksiä miksi ketään kiinnostaisi mitä Soini sanoo mistään.
Timo Soini on perussuomalaisuuden ytimessä.
Makkaraa, makkaraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään persujen tavasta toteuttaa valintojaan. Voi olla sivari tai vege ilman että pakottaa muita samaan muottiin. Soini nolaa taas itsensä.
Eikös näitä "vegejä" ole juurikin perussuomalaisten toimesta haukuttu ja parjattu vuosia, ja nykyään ollaankin itse ihan samanlaisia??
Ei nyt tässäkään asiassa ihan puheet ja teot kohtaa...
Vegejä ei. Vegetyksen pakottajia joo. Purra on ihan julkisesti ollut kasvissyöjä pitkään eikä tämä ole ollut kenellekään älylliselle olennolle ongelma.
Persueliitille on sallittua se mikä rahvaalle ei.
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini voisi olla hissuksiin muiden tekemisistä ja tekemättä jättämisistä. Siinä vasta varsinainen populistien populisti. Nostanut monta vuotta sopeutumiseläkettä, vaikka esim. 2024 tienasi käteen 72. 000 euroa ja vaimo hyväpalkkainen lääkäri.
Timppa on päässyt hyvälle hillotolpalle sutkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putte-possusta spedenat sin kautta riivinrautaan.
Hienoja puoluejohtajia
Eivät kuitenkaan Kelaloisia.
Onkps joku noista joskus tehnyt oikeita töitä?
No riikka oli Mäkkärin kassana.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuus on Sinimusta!
Postilaatikon potkijat ja tarroilla töhriät kuuluvat saunan taakse.
Ps. Joku teidän idiootteista rikkoi prosenttijengiläisen vanhemmat postilaatikon. Tulee samaan jossain vaiheessa tuntuvan opetuksen.
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini on perussuomalaisuuden ytimessä.
Makkaraa, makkaraa!
Makkarahan on hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putte-possusta spedenat sin kautta riivinrautaan.
Hienoja puoluejohtajia
Eivät kuitenkaan Kelaloisia.
Onkps joku noista joskus tehnyt oikeita töitä?
No riikka oli Mäkkärin kassana.
Kansanedustajat kuuluvat edustukselliseen demokratiaan ja tekevät oikeita töitä. Kaikissa puolueissa.
Ketään ei kiinnosta hyllyvän epäsiistin "miehen" mielipiteet mistään.
Olisi järkyttävää herätä tuollaisen vierestä. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini on perussuomalaisuuden ytimessä.
Makkaraa, makkaraa!
Makkarahan on hyvää ruokaa.
Meidän vegepersujen mielestähän makkara pitäisi kieltää, ja muuttaa veganakiksi. T. Tynkkynen, Vigelius ja Bergbom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuus on Sinimusta!
Postilaatikon potkijat ja tarroilla töhriät kuuluvat saunan taakse.
Ps. Joku teidän idiootteista rikkoi prosenttijengiläisen vanhemmat postilaatikon. Tulee samaan jossain vaiheessa tuntuvan opetuksen.
Kun yhteiskunta ei kasvata niitä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi järkyttävää herätä tuollaisen vierestä. 🤢
Mikähän teille sivaripersuille sitten kelpaa jos ei suomalainen lihaa syövä heteromies? Pitääkö teille olla laiha kuin luuviulu?
Soini voisi ottaa puolueensa takaisin syleilyynsä ja passittaa sivarit, idunsyöjät ja hannut takaisin vihreisiin. Ovat kompostoineet reilun perussuomalaisen puolueen ja melkein koko liikkeenkin. Hyvä Timppa!