Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timo Soini nyky PS:stä– Ennen puoluetta johtivat lihaa syövät armeijan käyneet heteromiehet. Nykyisin sivarit, kasvissyöjät ja hannut.

Vierailija
11.05.2026 |

Mitä mieltä näistä uusista viherpersuista?

Kommentit (139)

Vierailija
81/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaan, että laajaa sananvapautta kannattavat persut vaativat kohta ketjussa Soinia olemaan hiljaa.

Soini sentään oli rehellinen suomalainen mies. Nykyiset ps:läiset ovat ihmeellisiä piipittäviä kukkakeppejä, jotka tuputtavat rehuja kouluruuaksi.

Hiukan on tultu eri suuntaan puolueen alkuperäisistä tavoitteista...

Soini voisi ottaa puolueensa takaisin syleilyynsä ja passittaa sivarit, idunsyöjät ja hannut takaisin vihreisiin. Ovat kompostoineet reilun perussuomalaisen puolueen ja melkein koko liikkeenkin. Hyvä Timppa!

Vierailija
82/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

öööööööööööööö............ oletko nähnyt miltä Soinin Timppa näyttää? :D

Juuri näin! Timo Soini häviäisi cooperin testissä etanallekin. Esim. Halla-aho sen sijaan on normaalipainoinen ja pyöräilee todella runsaasti niin että lähtee!

Miksi koet oikeudeksesi pilkata toista hänen painonsa perusteella? Eivätkö kaikki suomalaiset olekaan PS:lle yhtä tärkeitä kansalaisia??

Timo itse otti puheeksi ihmisten syömiset. Kohtuullista että hänenkin syömisiään tarkastellaan.

Soini on haukkunut myös "fillarikommareita". Jos Timon näköinen mies vastustaa sekä terveellisesti syömistä että hyötyliikuntaa niin onhan sitä vaikea olla kommentoimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putte-possusta spedenat sin kautta riivinrautaan.

Hienoja puoluejohtajia 

Vierailija
84/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putte-possusta spedenat sin kautta riivinrautaan.

Hienoja puoluejohtajia 

Eivät kuitenkaan Kelaloisia.

Vierailija
85/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin Soinia hiukan järkevämpänä, jätti persut mistä pisteitä mutta nuo hänen möläytyksensä oli ennen fiksumpia, nyt vaan noloja. 

Vierailija
86/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Soini voisi olla hissuksiin muiden tekemisistä ja tekemättä jättämisistä. Siinä vasta varsinainen populistien populisti. Nostanut monta vuotta sopeutumiseläkettä, vaikka esim. 2024 tienasi käteen 72. 000 euroa ja vaimo hyväpalkkainen lääkäri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea keksiä miksi ketään kiinnostaisi mitä Soini sanoo mistään.

Vierailija
88/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Soini on perussuomalaisuuden ytimessä.

Makkaraa, makkaraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään persujen tavasta toteuttaa valintojaan. Voi olla sivari tai vege ilman että pakottaa muita samaan muottiin. Soini nolaa taas itsensä.

Eikös näitä "vegejä" ole juurikin perussuomalaisten toimesta haukuttu ja parjattu vuosia, ja nykyään ollaankin itse ihan samanlaisia??

Ei nyt tässäkään asiassa ihan puheet ja teot kohtaa...

Vegejä ei. Vegetyksen pakottajia joo. Purra on ihan julkisesti ollut kasvissyöjä pitkään eikä tämä ole ollut kenellekään älylliselle olennolle ongelma.

Persueliitille on sallittua se mikä rahvaalle ei.

Vierailija
90/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo Soini voisi olla hissuksiin muiden tekemisistä ja tekemättä jättämisistä. Siinä vasta varsinainen populistien populisti. Nostanut monta vuotta sopeutumiseläkettä, vaikka esim. 2024 tienasi käteen 72. 000 euroa ja vaimo hyväpalkkainen lääkäri. 

Timppa on päässyt hyvälle hillotolpalle sutkimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putte-possusta spedenat sin kautta riivinrautaan.

Hienoja puoluejohtajia 

Eivät kuitenkaan Kelaloisia.

Onkps joku noista joskus tehnyt oikeita töitä?

No riikka oli Mäkkärin kassana.

Vierailija
92/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuus on Sinimusta!

Postilaatikon potkijat ja tarroilla töhriät kuuluvat saunan taakse.

Ps. Joku teidän idiootteista rikkoi prosenttijengiläisen vanhemmat postilaatikon. Tulee samaan jossain vaiheessa tuntuvan opetuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
94/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo Soini on perussuomalaisuuden ytimessä.

Makkaraa, makkaraa!

Makkarahan on hyvää ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putte-possusta spedenat sin kautta riivinrautaan.

Hienoja puoluejohtajia 

Eivät kuitenkaan Kelaloisia.

Onkps joku noista joskus tehnyt oikeita töitä?

No riikka oli Mäkkärin kassana.

Kansanedustajat kuuluvat edustukselliseen demokratiaan ja tekevät oikeita töitä. Kaikissa puolueissa.

Vierailija
96/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta hyllyvän epäsiistin "miehen" mielipiteet mistään.

Vierailija
97/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi järkyttävää herätä tuollaisen vierestä. 🤢

Vierailija
98/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo Soini on perussuomalaisuuden ytimessä.

Makkaraa, makkaraa!

Makkarahan on hyvää ruokaa.

Meidän vegepersujen mielestähän makkara pitäisi kieltää, ja muuttaa veganakiksi. T. Tynkkynen, Vigelius ja Bergbom.

Vierailija
99/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuus on Sinimusta!

Postilaatikon potkijat ja tarroilla töhriät kuuluvat saunan taakse.

Ps. Joku teidän idiootteista rikkoi prosenttijengiläisen vanhemmat postilaatikon. Tulee samaan jossain vaiheessa tuntuvan opetuksen.

Kun yhteiskunta ei kasvata niitä.

Vierailija
100/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi järkyttävää herätä tuollaisen vierestä. 🤢

Mikähän teille sivaripersuille sitten kelpaa jos ei suomalainen lihaa syövä heteromies? Pitääkö teille olla laiha kuin luuviulu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi