Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timo Soini nyky PS:stä– Ennen puoluetta johtivat lihaa syövät armeijan käyneet heteromiehet. Nykyisin sivarit, kasvissyöjät ja hannut.

Vierailija
11.05.2026 |

Mitä mieltä näistä uusista viherpersuista?

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Persujen Suomi on kylmä ja kolkko paikka, jossa kenelläkään ei ole hyvä olla.

Ai ihan niinkuin Suomi ei olisi jo ennen ollut kylmä ja kolkko paikka, jossa kenelläkään ei ole hyvä olla.

Mitä persut ovat tehneet olojen parantamiseksi?

Antautuneet kokoomukselle. Ajatelkaa jos kokoomusta ei olisi olemassa.

Persujen ongelmana ovat populismin mukanaan tuomat äärioikeistolaiset ja muut roistot.

Vierailija
122/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun persus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
124/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä että armeija pakottavana kansan instituutiona on juoksuhautoihin jämähtäneiden dinosaurusten fantasiaa jolla kompensoida sukuelimen puuttuvaa kokoa. Palkka-armeijan ymmärtää ja hyväksyy- he keillä on parhaat edellytykset toimia räjähdedronen ruokana saavat siitä myös palkan. 

 

Se mitä ihminen syö on täysin oman valinnan mukaista- lihaa ja läskiä mättää ne heikko itsetuntoiset tusinatyypit jotka syö kun eivät itse osaa päättää mitä syövät niin otetaan sitä mitä muutkin. Terveystieto heikkoa, läskiä on ja keppana maistuu suolan ja rasvan kera. 

 

Eihän nyky-persuilla ole muuta funktiota kuin olla Ek:n ja kokoomuksen mailapoikia! Siinä se oma agenda joka on kostaa Suomen huono-osaisille heidän huono-osaisuutensa leikkaamalla ainoita tukia joilla tulla toimeen. 

En minä näe mitään syytä miksi tälläistä paskahousujen puoluetta joku toista kertaa Suomessa äänestäisi enää?

 

Oikeisto ei älyä luonnosta mitään, kunhan siinä ei ole ongelmia omilla huudeilla. Sen takia satatuhatta uutta työtöntä tulikin kun ympäristön potentiaalia, bioenergiaa ja sen mahdollisuuksia Suomessa eivät älynneet kehittää. Älä äänestä oikeistoa siksi että et halua ruskeita naapureita koska se on valhe.

Vierailija
125/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan Soini on. Minäkin olen luullut perussuomalaisten olevan tavallisen, autoilevan syrjäseudun suomalaisen puolella.

Tällä hallituskaudella on ainakin selvinnyt, että nykyinen PS on pelkkä kaupunkikokoomuslaisten jatke. Kaikki halutaan viedä maaseudulta, häätäen ihmiset jättimäisiin kasvukeskuksiin.

Vierailija
126/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassahan Soini on. Minäkin olen luullut perussuomalaisten olevan tavallisen, autoilevan syrjäseudun suomalaisen puolella.

Tällä hallituskaudella on ainakin selvinnyt, että nykyinen PS on pelkkä kaupunkikokoomuslaisten jatke. Kaikki halutaan viedä maaseudulta, häätäen ihmiset jättimäisiin kasvukeskuksiin.

Eihän nämä nykypersut osaa enää edes kyntökonetta ajaa traktorista nyt puhumattakaan. Täysin vieraantuneita etelänveteliä koko puoluejohto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Perussuomalaiset ministerit roudaavat aasian maista hoitajia suomeen, samaan aikaan kun hiki hatussa potkivat toisesta päästä täysin viattomia ja ahkeria kantasuomalaisia hoitajia työttömyyskortistoon.

Vielä olet sitä mieltä, että PS todella kannattaa "suomi suomalaisille"-periaatetta?

Ei kai,Sannulin JAUHOJENGI kiristi mitoituksen 0,7 hoitajaan,Suomesta ei löytynyt niin roudattiin ulkomailta,Orpon hallitus palautti mitoituksen 0,6 ja tekijät olivat jo tulleet maailmalta ,määräaikaisia työsuhteita ei voi irtisanoa,mitä näillä tulijoilla on.HVA:t sitten irtisanovat suomalaisia,kalliimpina ja helpommin irtisanoytavina.

0,7:n mitoitukseen oltiin itse asiassa pääsemässä ihan kantasuomalaisten hoitajien voimin, kunnes Orpon hallitus Perussuomalaisten siunauksella hakkasi lain säpäleiksi ja lähti Filippiineille halpatyövoiman houkuttelureissulle. Että sellaisia "isänmaan" sotureita...

Alueet päättävät,SDP JA KEPU näissä lähes kaikissa suurimmat,että silleen.

Ja kukahan siitä alueiden rahoituksesta päättää, ja tälläkin hetkellä siitä leikkaa miljoonia?

Persut leikkaavat mieluummin suomalaisten sotesta, kuin esim omista velkarahoitteisista veroalennuksistaan joihin upposi miljoonia veronmaksajan kallista rahaa. Tämähän ei siis säästä mitään, vaan siirtää pahoinvointikustannuksia tulevaisuuteen, velkarahan valuessa puolue-eliitin taskuihin.

Miten ahne ja itsekeskeinen ihminen voikaan olla?

Kenelle on siis annettu kenen rahaa? Mitä "antamista" se on, jos ihminen saa pitää vähän isomman osuuden omista rahoistaan :DDD

Vierailija
128/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Perussuomalaiset ministerit roudaavat aasian maista hoitajia suomeen, samaan aikaan kun hiki hatussa potkivat toisesta päästä täysin viattomia ja ahkeria kantasuomalaisia hoitajia työttömyyskortistoon.

Vielä olet sitä mieltä, että PS todella kannattaa "suomi suomalaisille"-periaatetta?

Ei kai,Sannulin JAUHOJENGI kiristi mitoituksen 0,7 hoitajaan,Suomesta ei löytynyt niin roudattiin ulkomailta,Orpon hallitus palautti mitoituksen 0,6 ja tekijät olivat jo tulleet maailmalta ,määräaikaisia työsuhteita ei voi irtisanoa,mitä näillä tulijoilla on.HVA:t sitten irtisanovat suomalaisia,kalliimpina ja helpommin irtisanoytavina.

0,7:n mitoitukseen oltiin itse asiassa pääsemässä ihan kantasuomalaisten hoitajien voimin, kunnes Orpon hallitus Perussuomalaisten siunauksella hakkasi lain säpäleiksi ja lähti Filippiineille halpatyövoiman houkuttelureissulle. Että sellaisia "isänmaan" sotureita...

Alueet päättävät,SDP JA KEPU näissä lähes kaikissa suurimmat,että silleen.

Ja kukahan siitä alueiden rahoituksesta päättää, ja tälläkin hetkellä siitä leikkaa miljoonia?

Persut leikkaavat mieluummin suomalaisten sotesta, kuin esim omista velkarahoitteisista veroalennuksistaan joihin upposi miljoonia veronmaksajan kallista rahaa. Tämähän ei siis säästä mitään, vaan siirtää pahoinvointikustannuksia tulevaisuuteen, velkarahan valuessa puolue-eliitin taskuihin.

Miten ahne ja itsekeskeinen ihminen voikaan olla?

Kenelle on siis annettu kenen rahaa? Mitä "antamista" se on, jos ihminen saa pitää vähän isomman osuuden omista rahoistaan :DDD

Mielestäsi siis poliitikoiden veroalennukset (lue, velaksi tehdyt palkankorotukset) ovat tärkeämpiä, kuin sairastuneen, vammautuneen ikäihmisen tai syöpäpotilaaksi joutuneen pienen lapsen terveydenhuolto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuhullujen rinkirunkkaus se jatkuu aina vaan :DDD

En todellakaan tue Purraa puolueen johdossa. Vienyt PS:n aivan liian vihreälle linjalle.

Soinin aikaan oltiin sentään autoilevan, lihaa syövän miehen asialla.

Vierailija
130/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Perussuomalaiset ministerit roudaavat aasian maista hoitajia suomeen, samaan aikaan kun hiki hatussa potkivat toisesta päästä täysin viattomia ja ahkeria kantasuomalaisia hoitajia työttömyyskortistoon.

Vielä olet sitä mieltä, että PS todella kannattaa "suomi suomalaisille"-periaatetta?

Ei kai,Sannulin JAUHOJENGI kiristi mitoituksen 0,7 hoitajaan,Suomesta ei löytynyt niin roudattiin ulkomailta,Orpon hallitus palautti mitoituksen 0,6 ja tekijät olivat jo tulleet maailmalta ,määräaikaisia työsuhteita ei voi irtisanoa,mitä näillä tulijoilla on.HVA:t sitten irtisanovat suomalaisia,kalliimpina ja helpommin irtisanoytavina.

0,7:n mitoitukseen oltiin itse asiassa pääsemässä ihan kantasuomalaisten hoitajien voimin, kunnes Orpon hallitus Perussuomalaisten siunauksella hakkasi lain säpäleiksi ja lähti Filippiineille halpatyövoiman houkuttelureissulle. Että sellaisia "isänmaan" sotureita...

Alueet päättävät,SDP JA KEPU näissä lähes kaikissa suurimmat,että silleen.

Ja kukahan siitä alueiden rahoituksesta päättää, ja tälläkin hetkellä siitä leikkaa miljoonia?

Persut leikkaavat mieluummin suomalaisten sotesta, kuin esim omista velkarahoitteisista veroalennuksistaan joihin upposi miljoonia veronmaksajan kallista rahaa. Tämähän ei siis säästä mitään, vaan siirtää pahoinvointikustannuksia tulevaisuuteen, velkarahan valuessa puolue-eliitin taskuihin.

Miten ahne ja itsekeskeinen ihminen voikaan olla?

Kenelle on siis annettu kenen rahaa? Mitä "antamista" se on, jos ihminen saa pitää vähän isomman osuuden omista rahoistaan :DDD

Mielestäsi siis poliitikoiden veroalennukset (lue, velaksi tehdyt palkankorotukset) ovat tärkeämpiä, kuin sairastuneen, vammautuneen ikäihmisen tai syöpäpotilaaksi joutuneen pienen lapsen terveydenhuolto?

Selitä rahaliikenne tässä velalla maksetussa palkankorotuksessa? Enemmän faktoja, vähemmän tunnemanipulointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Perussuomalaiset ministerit roudaavat aasian maista hoitajia suomeen, samaan aikaan kun hiki hatussa potkivat toisesta päästä täysin viattomia ja ahkeria kantasuomalaisia hoitajia työttömyyskortistoon.

Vielä olet sitä mieltä, että PS todella kannattaa "suomi suomalaisille"-periaatetta?

Ei kai,Sannulin JAUHOJENGI kiristi mitoituksen 0,7 hoitajaan,Suomesta ei löytynyt niin roudattiin ulkomailta,Orpon hallitus palautti mitoituksen 0,6 ja tekijät olivat jo tulleet maailmalta ,määräaikaisia työsuhteita ei voi irtisanoa,mitä näillä tulijoilla on.HVA:t sitten irtisanovat suomalaisia,kalliimpina ja helpommin irtisanoytavina.

0,7:n mitoitukseen oltiin itse asiassa pääsemässä ihan kantasuomalaisten hoitajien voimin, kunnes Orpon hallitus Perussuomalaisten siunauksella hakkasi lain säpäleiksi ja lähti Filippiineille halpatyövoiman houkuttelureissulle. Että sellaisia "isänmaan" sotureita...

Alueet päättävät,SDP JA KEPU näissä lähes kaikissa suurimmat,että silleen.

Ja kukahan siitä alueiden rahoituksesta päättää, ja tälläkin hetkellä siitä leikkaa miljoonia?

Persut leikkaavat mieluummin suomalaisten sotesta, kuin esim omista velkarahoitteisista veroalennuksistaan joihin upposi miljoonia veronmaksajan kallista rahaa. Tämähän ei siis säästä mitään, vaan siirtää pahoinvointikustannuksia tulevaisuuteen, velkarahan valuessa puolue-eliitin taskuihin.

Miten ahne ja itsekeskeinen ihminen voikaan olla?

Kenelle on siis annettu kenen rahaa? Mitä "antamista" se on, jos ihminen saa pitää vähän isomman osuuden omista rahoistaan :DDD

Mielestäsi siis poliitikoiden veroalennukset (lue, velaksi tehdyt palkankorotukset) ovat tärkeämpiä, kuin sairastuneen, vammautuneen ikäihmisen tai syöpäpotilaaksi joutuneen pienen lapsen terveydenhuolto?

Jostain kumman syystä et ehdota Ylestä, järjestöiltä ja kehitysavusta leikkaamista, vaan ansioverotuksen kiristämistä. Mistä se voisikaan johtua.

Vierailija
132/139 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään persujen tavasta toteuttaa valintojaan. Voi olla sivari tai vege ilman että pakottaa muita samaan muottiin. Soini nolaa taas itsensä.

Tämä on muuten hyvä huomio. Tuo juuri vetoaa PS:ssä, että jokainen saa olla oma itsensä eikä tuputeta ideologiaa.

Harmi vain minun kannaltani, kun olen vasemmistoa, niin en taloussyistä halua äänestää PS:ää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/139 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putte-possusta spedenat sin kautta riivinrautaan.

Hienoja puoluejohtajia 

Eivät kuitenkaan Kelaloisia.

Et ole sitten Riikkulin työhistoriaa katsonut?

Vierailija
134/139 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Perussuomalaiset ministerit roudaavat aasian maista hoitajia suomeen, samaan aikaan kun hiki hatussa potkivat toisesta päästä täysin viattomia ja ahkeria kantasuomalaisia hoitajia työttömyyskortistoon.

Vielä olet sitä mieltä, että PS todella kannattaa "suomi suomalaisille"-periaatetta?

Ei kai,Sannulin JAUHOJENGI kiristi mitoituksen 0,7 hoitajaan,Suomesta ei löytynyt niin roudattiin ulkomailta,Orpon hallitus palautti mitoituksen 0,6 ja tekijät olivat jo tulleet maailmalta ,määräaikaisia työsuhteita ei voi irtisanoa,mitä näillä tulijoilla on.HVA:t sitten irtisanovat suomalaisia,kalliimpina ja helpommin irtisanoytavina.

0,7:n mitoitukseen oltiin itse asiassa pääsemässä ihan kantasuomalaisten hoitajien voimin, kunnes Orpon hallitus Perussuomalaisten siunauksella hakkasi lain säpäleiksi ja lähti Filippiineille halpatyövoiman houkuttelureissulle. Että sellaisia "isänmaan" sotureita...

Alueet päättävät,SDP JA KEPU näissä lähes kaikissa suurimmat,että silleen.

Ja kukahan siitä alueiden rahoituksesta päättää, ja tälläkin hetkellä siitä leikkaa miljoonia?

Persut leikkaavat mieluummin suomalaisten sotesta, kuin esim omista velkarahoitteisista veroalennuksistaan joihin upposi miljoonia veronmaksajan kallista rahaa. Tämähän ei siis säästä mitään, vaan siirtää pahoinvointikustannuksia tulevaisuuteen, velkarahan valuessa puolue-eliitin taskuihin.

Miten ahne ja itsekeskeinen ihminen voikaan olla?

Kenelle on siis annettu kenen rahaa? Mitä "antamista" se on, jos ihminen saa pitää vähän isomman osuuden omista rahoistaan :DDD

Mielestäsi siis poliitikoiden veroalennukset (lue, velaksi tehdyt palkankorotukset) ovat tärkeämpiä, kuin sairastuneen, vammautuneen ikäihmisen tai syöpäpotilaaksi joutuneen pienen lapsen terveydenhuolto?

Jostain kumman syystä et ehdota Ylestä, järjestöiltä ja kehitysavusta leikkaamista, vaan ansioverotuksen kiristämistä. Mistä se voisikaan johtua.

Jostain kumman syystä tämäkään hallitus ei ole noista mainitsemistasi kohteista kyennyt leikkaamaan.

Mistähän se voisi johtua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/139 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Soini, miehellä olisi hyvät mahdollisuudet olla vaikka mitä, suht älykäs, sanavalmis, tietoakin on ja joskus jopa hauska mutta kun kaikki energia menee muiden nokkimiseen ja virheiden kaiveluun, "nokkelat heitotkin" ontuu pahasti, mitä tuhlausta. Oliko ehkä puolue jo alkuun väärin valittu, ehkä kepu? 

Vierailija
136/139 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään persujen tavasta toteuttaa valintojaan. Voi olla sivari tai vege ilman että pakottaa muita samaan muottiin. Soini nolaa taas itsensä.

Eikös näitä "vegejä" ole juurikin perussuomalaisten toimesta haukuttu ja parjattu vuosia, ja nykyään ollaankin itse ihan samanlaisia??

Ei nyt tässäkään asiassa ihan puheet ja teot kohtaa...

Myös homoja, ma muja ja humanisteja. Ja niitäkin löytyy puolueesta. 

Vierailija
137/139 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä persuhannuthan hommaavat miehensäkin ulkomailta.  

Vierailija
138/139 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen tavoite SUOMI SUOMALAISILLE ei ole kadonnut. Siksi äänestän jatkossakin persuja riippumatta millainen ruokavalio heillä on.

- ihan vaan tiedoksi että tunnen pari lihaa syövää vihreää enkä kommentoi heidän valintaansa.

Perussuomalaiset ministerit roudaavat aasian maista hoitajia suomeen, samaan aikaan kun hiki hatussa potkivat toisesta päästä täysin viattomia ja ahkeria kantasuomalaisia hoitajia työttömyyskortistoon.

Vielä olet sitä mieltä, että PS todella kannattaa "suomi suomalaisille"-periaatetta?

Ei kai,Sannulin JAUHOJENGI kiristi mitoituksen 0,7 hoitajaan,Suomesta ei löytynyt niin roudattiin ulkomailta,Orpon hallitus palautti mitoituksen 0,6 ja tekijät olivat jo tulleet maailmalta ,määräaikaisia työsuhteita ei voi irtisanoa,mitä näillä tulijoilla on.HVA:t sitten irtisanovat suomalaisia,kalliimpina ja helpommin irtisanoytavina.

0,7:n mitoitukseen oltiin itse asiassa pääsemässä ihan kantasuomalaisten hoitajien voimin, kunnes Orpon hallitus Perussuomalaisten siunauksella hakkasi lain säpäleiksi ja lähti Filippiineille halpatyövoiman houkuttelureissulle. Että sellaisia "isänmaan" sotureita...

Alueet päättävät,SDP JA KEPU näissä lähes kaikissa suurimmat,että silleen.

Ja kukahan siitä alueiden rahoituksesta päättää, ja tälläkin hetkellä siitä leikkaa miljoonia?

Persut leikkaavat mieluummin suomalaisten sotesta, kuin esim omista velkarahoitteisista veroalennuksistaan joihin upposi miljoonia veronmaksajan kallista rahaa. Tämähän ei siis säästä mitään, vaan siirtää pahoinvointikustannuksia tulevaisuuteen, velkarahan valuessa puolue-eliitin taskuihin.

Miten ahne ja itsekeskeinen ihminen voikaan olla?

Suosittelen sinulle että rupeat ulkoparlamentaariseen toimintaan ja teet terrori-iskun persujen puoluetoimistoon ja tuhoat heidän ministerit ja kaikki jäsenet ja rupeat itse diktaattoriksi! (HUOMIO! TÄMÄ OLI VAAN MUSTAA SARKASMIHUUMORIA!!! ÄLKÄÄ KUKAAN OIKEASTI TEHKÖ NÄIN!!!)

Vierailija
139/139 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi on pahempi petturi: Sanna Marin vai Timo Soini? Timo Soinin kannatus ainakin lopetettiin heti kun hänen petturuus paljastui, mutta Sanna Porvari Marinia fanittavat vieläkin todella monet vihervassurit (ovat varmaan vaan typeriä joten hieman armoa mutta silti vastuuta heille). 

Timo Soini on muuten joku possun + rotan + torakan fuusio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi