Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanessa laihtui 60 kiloa ja kohtaa nyt järkyttää käytöstä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa alkoi kävellä ja tehdä lyhyitä kotitreenejä. Hän laihtui 60 kiloa ja huomasi radikaalin muutoksen.

Vanessa laihtui 60 kg ja kertoo, millaisia eroja huomaa nyt ihmisten käytöksessä. TikTok: vvanessaisabella

Vanessa Pettersson, 20, on huomannut karun eron siinä, miten hänet kohdataan nyt, kun hän on normaalipainoinen. Aiemmin hän painoi 60 kiloa enemmän.

Vanessa alkoi laihduttaa vuoden 2024 talvella ja on ollut vajaan vuoden ajan nykyisessä painossaan. Vanessa alkoi kävellä ja tehdä lyhyitä kotitreenejä ennen töihin menoa. Päämotivaatio oli oman hyvinvoinnin lisääminen.

Vierailija
2/13 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien perustella hän näyttäisi nyt olevan perin kaunispainoinen (BMI 18-20) ,ei niinkään normaalipainoinen (BMI 18,8 - 25).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla roikkuvaa nahkaa. 

Vierailija
4/13 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaista käytöstä hän kohtaa?

Vierailija
5/13 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla roikkuvaa nahkaa. 

Ei vältämättä ole. Ikä vaikuttaa ja kuinka nopeasti rasva on poistunut kehosta.

Vierailija
6/13 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanessa kertoo huomanneensa, että hänelle ollaan nyt mukavampia.

– Minulle pidetään ovia auki ja tuntemattomat juttelevat kaupassa small talkia. Minulla on myös liikkuva työ ja kohtaan päivittäin vieraita ihmisiä. Yhtenä päivänä minulle kävi pieni inhimillinen moka ja kaadoin jotain. Kun kysyin, onko täällä paperia, minulle oltiin todella mukavia.

Se tuntui oudolta.

Vanessan kokemuksen mukaan aiemmin reaktio olisi ollut paljon tympeämpi ja hänen ammattitaitoaan olisi kyseenalaistettu.

Vanessa kertoo saavansa aiempaa mukavampaa ja myönteisempää huomiota, mutta joissain tilanteissa hän taas saa aiempaa enemmän omaa tilaa ja rauhaa.

– Ennen minua ahdisti mennä itsekseni syömään, koska tuntui, että kaikki tuomitsivat valintojani. Nyt kukaan ei oikeastaan kiinnitä erityisesti huomiota minuun, kun olen syömässä, ainakaan negatiivisella tavalla, Vanessa kertoo.

Vierailija
7/13 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanessa kertoo huomanneensa, että hänelle ollaan nyt mukavampia.

– Minulle pidetään ovia auki ja tuntemattomat juttelevat kaupassa small talkia. Minulla on myös liikkuva työ ja kohtaan päivittäin vieraita ihmisiä. Yhtenä päivänä minulle kävi pieni inhimillinen moka ja kaadoin jotain. Kun kysyin, onko täällä paperia, minulle oltiin todella mukavia.

Se tuntui oudolta.

Vanessan kokemuksen mukaan aiemmin reaktio olisi ollut paljon tympeämpi ja hänen ammattitaitoaan olisi kyseenalaistettu.

Vanessa kertoo saavansa aiempaa mukavampaa ja myönteisempää huomiota, mutta joissain tilanteissa hän taas saa aiempaa enemmän omaa tilaa ja rauhaa.

– Ennen minua ahdisti mennä itsekseni syömään, koska tuntui, että kaikki tuomitsivat valintojani. Nyt kukaan ei oikeastaan kiinnitä erityisesti huomiota minuun, kun olen syömässä, ainakaan negatiivisella tavalla, Vanessa kertoo.

Minäkin toimin sovinistien sian tavoin aina kun kohtaan nuoren kaunottaren.

Vierailija
8/13 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on se ongelma? Ymmärtäisin Vanessan julkisen purkautumisen, jos asia osi niin, että hänelle ollaan töykeitä.

Vierailija
9/13 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitto sitten ankkahuulikuvan loppuun.

Vierailija
10/13 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään avataan ovi, ennen avattiin pariovet.

Vierailija
11/13 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 kg! Kuinka paljon painoi aiemmin? Ei noissa "ennen"-kuvissakaan näytä mitenkään kovin lihavalta, vähän pulskalta vain.

Vierailija
12/13 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Vanessa on niin ulkonäköfiksoitunut, että luulee kaiken liittyvän hänen ulkonäköönsä. Kuspäät kohtelevat kuspäisesti, olit sitten hoikka tai lihava. Niin paljon tuolla vielä opittavaa elämästä

Vierailija
13/13 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että hän on muuttunut laihtumisen myötä iloisemmaksi ja avoimemmaksi, johon on helpompi ottaa kontaktia? Olen ollut koko ikäni laiha, mutta ei mulle pidetä ovia auki tai jutella kaupassa. En saa mihään erityiskohtelua missään eikä mua erikoisemmin huomata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi