Kommentti: Antti Lindtman teki Espanjan kokoisen talousmokan – demaripomon ihaileville puheille tuli nolo loppu
Kommentit (92)
Demareiden ensimmäiset toimet pääministeripuolueena: Palestiinan valtion tunnustaminen ja maahantulon kiristysten peruminen. Epäilemättä myös itäraja avataan ja miinakielto palautetaan. Eikö kansa koskaan opi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Haapala on pienituloisten ja työläisten vihaaja ja pilkkaaja numero yksi. Sekä tietenkin vasemmiston. Kyllähän sen on nähnyt hänen kaikista esim. Iltasanomien kirjoituksistaan. Vain EK: n ja oikeistohallituksen teot ja puheet ovat aina hänen mieleensä. Tämä höpö höpö Espanja - juttu ei liity mitenkään suomen asioihin. Haapala tahallaan yrittää vahingoittaa vasemmiston mainetta lehdissä. Niin kauan, kuin on jotain tyhmää ja valheita kirjoittanut oikeistoa suosivalla kynällään.
Haapala voi olla mitä vaan, mutta Lindtman on silti tyhmä. Mokas kunnolla. Tuollaisia tyyppejä sitten Suomen johtoon halutaan. Marin ns. neuvotteli tuon elpymispaketin eli meille 5 mrd vahinkoa ja Tuppurainen perään 7 mrd lisää vahinkoa Uniperista. Voi v u!
Mutku persshhu! Orpon hallituksen vika!!!
Petteri on pistänyt nimensä jo kahteen uuteen EU:n yhteisvelkapakettiin ( 50 + 90 miljardia). Varat lahjoitetaan Ukrainalle- ei suomalaisille. Varmaan sitä parempaa taloudenhoitoa?
Vierailija kirjoitti:
täysi kahelihan tuo vertaus oli. hieman pelottaa tulevaisuus. tosin elvytystä tarvitaan mutta nämä ovat jo valmiita jakamaan suomen rahoja mm palestiinaan.
Razmyarin mukaan tärkein tehtävä on tunnustaa palestiina,että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Lidtman on tyhmä kuin saapas.
Antti ei voi vaieta,kun vaalit lähestyvät,tulee samaa settiä kuin rinteeltä,ja vaihdetaan Tyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Haapala on melko puolueellinen. Aina.
Mutta Kokoomusta ja Persuja on toki kiittäminen siitä että Suomi on siirtymässä maksukyvyttömien eurovaltioiden joukkoon ja tukien saamapuolelle. Kansantalouden täyskäännös on ollut kauheaa katsottavaa.
Jos 17 vuoteen ei ole talouskasvua samaan aikaan kun kaikilla muilla on niin ongelmat on vähän syvemmällä. Puolan ja Espanjan ja jopa Ruotsin touhuja kun katselee niin päällimmäisenä tulee mieleen että Suomi ei kuulu porukkaan. Suomi ei ole saanut hyötyjä EU:sta. Ei ole tullut tukia eikä tilauksia. Kelpaamme laskuja maksamaan ja lainoja takaamaan.
Mitä Suomi sillä talouskasvulla tekee, kun yritysveroa alennetaan? Nykyiselläänkin yritykset maksavat vain 7% valtion verotuloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset ovat tumput suorana seisoskelevia räksyttäviä luusereita, jotka ovat AINA toisten taskuilla. Espanjat toverit ovat lisäksi osoittautuneet rikollisiksi.
Kyllä siellä taskuilla on tällä hetkellä nykyinen hallitus.
Alapeukuttajille kysymys, oletteko todella sitä mieltä että tämän nykyhallituksen teot eivät ole heikentäneet ihmisten elämää millään tavoin?
Totta kai on, mutta ei töissä käyvien ihmisten. Yleensä leikataan sieltä missä ne kulutkin on, ja näin sen pitää ollakin. Normaalille työssä käyvälle väestölle, joita suurin osa on, tämä ei tunnu missään.
Oliko tuo yllätys, ettei Lindtmanin puheissa ole mitään järkeä. Poikaparka, kun ei älyä talouspoliitikasta mitään. Ja hän arvostelee hallitusta ja Purraa.
Demareihin Antin puhe uppoaa kun kus lumeen, mutta kun viisaus ei asu heissä.
Jos toimittajat tekisivät koosteen myös Koskelan puheista, joissa myökään ei ole päätä ei häntää, niin loppuisi tuo vassareiden höpötys.
Terveisin vähävarainen, mutta siitä huolimatta vastuuntuntoinen. Tuet eivät köyhyyttämme lopeta, vaan päinvastoin syvenvät sitä.
Vierailija kirjoitti:
Timo Haapala on pienituloisten ja työläisten vihaaja ja pilkkaaja numero yksi. Sekä tietenkin vasemmiston. Kyllähän sen on nähnyt hänen kaikista esim. Iltasanomien kirjoituksistaan. Vain EK: n ja oikeistohallituksen teot ja puheet ovat aina hänen mieleensä. Tämä höpö höpö Espanja - juttu ei liity mitenkään suomen asioihin. Haapala tahallaan yrittää vahingoittaa vasemmiston mainetta lehdissä. Niin kauan, kuin on jotain tyhmää ja valheita kirjoittanut oikeistoa suosivalla kynällään.
Vahvin pääministeriehdokas,joka ylistää sosialistin johtamaa espanjaa joka huijaa ja käyttää väärin tukirahoja massiivinen maahanmuutto,halpatyövoima,harmaa talous kuten etelän vetelät valtiot tekevät myös Italia joka remppasi rahoilla talot,siinä suomalaista maksajaa ottaa nuppiin.
Jumalaton huuto ja älömölö läpi kokoomusmediakentän kun OPPOSITIOn toimet ajavat Suomen konkurssiin! Mitään ei ole tapahtunut, mitään ei tule tapahtumaan, mutta tärkeintä on kääntää huomio pois nykyhallituksen toimista, jotka oikeasti ajavat Suomen konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
Antti ja Tytti ovat todella vastenmielisiä henkilöitä, joilla ei oikeasti ole mitään annettavaa Suomelle. Valittavat kaikista päätöksistä antamatta mitään vaihtoehtoisia toimintatapoja. Joo, Antin mielestä pitäisi tehdä kuten Espanjassa, mutta mikä olikaan se todellisuus sielläkin. Oikeasti kauhulla odotan seuraavan hallituksen edesottamuksia.
Muistutan että me voimme valita,miten edetään.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset ovat tumput suorana seisoskelevia räksyttäviä luusereita, jotka ovat AINA toisten taskuilla. Espanjat toverit ovat lisäksi osoittautuneet rikollisiksi.
Espanja on aina pärjännyt opportunismilla ja häikäilemättömyydellä. 1500-luvulla nitistettiin intiaanit ja vietiin niiden kullat ja hopeat. Kun on pitänyt pärjätä omillaan, ei Espanjassa ole saatu aikaan oikein mitään vuohenjuustoa kummempaa. EU on Espanjalle kuin taivaan lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto on ajanut itsensä aika ahtaalle. He ovat puheissaan tuominneet jyrkästi kaikki järkevät toimenpiteet. Jäljelle jää höttöä ja lapsenomainen usko että ideologia jotenkin pelastaa lopulta. Ei pelasta. Kukaan ei tule pelastamaan.
Ei tule suomella on maksajan osa nyt ja aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Haapala on melko puolueellinen. Aina.
Mutta Kokoomusta ja Persuja on toki kiittäminen siitä että Suomi on siirtymässä maksukyvyttömien eurovaltioiden joukkoon ja tukien saamapuolelle. Kansantalouden täyskäännös on ollut kauheaa katsottavaa.
Jos 17 vuoteen ei ole talouskasvua samaan aikaan kun kaikilla muilla on niin ongelmat on vähän syvemmällä. Puolan ja Espanjan ja jopa Ruotsin touhuja kun katselee niin päällimmäisenä tulee mieleen että Suomi ei kuulu porukkaan. Suomi ei ole saanut hyötyjä EU:sta. Ei ole tullut tukia eikä tilauksia. Kelpaamme laskuja maksamaan ja lainoja takaamaan.
Mitä Suomi sillä talouskasvulla tekee, kun yritysveroa alennetaan? Nykyiselläänkin yritykset maksavat vain 7% valtion verotuloista.
Yksi datakeskus työllistää sen 200-500 henkeä rakentamisvaiheessa, sen jälkeen 12. Hirveä miljardien eurojen piikki näkyy BKT:ssä, mutta vaikutukset talouteen ovat lähinnä negatiiviset sähkön hinnan nousun vuoksi.
Uli uli. Vuh vuh. Persutrollolloo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset ovat tumput suorana seisoskelevia räksyttäviä luusereita, jotka ovat AINA toisten taskuilla. Espanjat toverit ovat lisäksi osoittautuneet rikollisiksi.
Kyllä siellä taskuilla on tällä hetkellä nykyinen hallitus.
Alapeukuttajille kysymys, oletteko todella sitä mieltä että tämän nykyhallituksen teot eivät ole heikentäneet ihmisten elämää millään tavoin?
Ja sinulle vastakysymys, kun kritisoit vain nykyhallitusta: Sannan teoilla ei ole mitään tekemistä tämän nykyisen katastrofin kanssa, vain nykyhallituksen syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti ja Tytti ovat todella vastenmielisiä henkilöitä, joilla ei oikeasti ole mitään annettavaa Suomelle. Valittavat kaikista päätöksistä antamatta mitään vaihtoehtoisia toimintatapoja. Joo, Antin mielestä pitäisi tehdä kuten Espanjassa, mutta mikä olikaan se todellisuus sielläkin. Oikeasti kauhulla odotan seuraavan hallituksen edesottamuksia.
Muistutan että me voimme valita,miten edetään.
Niinpä, mutta valikoivatko ne esim jenkeissä vaikka tiesivät mitä ovat saamassa... eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täysi kahelihan tuo vertaus oli. hieman pelottaa tulevaisuus. tosin elvytystä tarvitaan mutta nämä ovat jo valmiita jakamaan suomen rahoja mm palestiinaan.
Razmyarin mukaan tärkein tehtävä on tunnustaa palestiina,että silleen.
Mitä Razmyariltakaan muuta olisi voinut odottaa! Hän ei ole aatteeltaan suomalainen, ei edes demari, vaan sukujuuriltaan aivan muuta.
Haapala voi olla mitä vaan, mutta Lindtman on silti tyhmä. Mokas kunnolla. Tuollaisia tyyppejä sitten Suomen johtoon halutaan. Marin ns. neuvotteli tuon elpymispaketin eli meille 5 mrd vahinkoa ja Tuppurainen perään 7 mrd lisää vahinkoa Uniperista. Voi v u!