Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentti: Antti Lindtman teki Espanjan kokoisen talousmokan – demaripomon ihaileville puheille tuli nolo loppu

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikan poimijoita etsitään! Maaseudun tulevaisuudessa oli työpaikkailmoitus. 

Vierailija
82/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto on ajanut itsensä aika ahtaalle. He ovat puheissaan tuominneet jyrkästi kaikki järkevät toimenpiteet. Jäljelle jää höttöä ja lapsenomainen usko että ideologia jotenkin pelastaa lopulta. Ei pelasta. Kukaan ei tule pelastamaan.

Demarit ei vaikuta olevan enää tippaakaan kiinnostunut perinteisistä duunariäänestäjistään. Vaikka duunareille on tärkeää että työttömyysturva on kunnossa eivät he silti tykkää oleskeluyhteiskunnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarille on luontaista taputtaa saatujen varojen väärinkäyttämisen puolesta, kuten tässä Espanjan tapauksessa nyt juuri on tapahtunut. "hyvin kupattu, katsokaa kuinka sillä menestyy"

Vierailija
84/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä Haapala on melko puolueellinen. Aina.

 

Mutta Kokoomusta ja Persuja on toki kiittäminen siitä että Suomi on siirtymässä maksukyvyttömien eurovaltioiden joukkoon ja tukien saamapuolelle. Kansantalouden täyskäännös on ollut kauheaa katsottavaa.

Jos 17 vuoteen ei ole talouskasvua samaan aikaan kun kaikilla muilla on niin ongelmat on vähän syvemmällä. Puolan ja Espanjan ja jopa Ruotsin touhuja kun katselee niin päällimmäisenä tulee mieleen että Suomi ei kuulu porukkaan. Suomi ei ole saanut hyötyjä EU:sta. Ei ole tullut tukia eikä tilauksia. Kelpaamme laskuja maksamaan ja lainoja takaamaan.

Mitä Suomi sillä talouskasvulla tekee, kun yritysveroa alennetaan? Nykyiselläänkin yritykset maksavat vain 7% valtion verotuloista.

Mistä ne 93% tulee? Älä nyt vaan sano, että julkisen alan työntekijöiden veroista? 

Ei ihme, että ollaan kusessa 

Vierailija
85/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä Haapala on melko puolueellinen. Aina.

 

Mutta Kokoomusta ja Persuja on toki kiittäminen siitä että Suomi on siirtymässä maksukyvyttömien eurovaltioiden joukkoon ja tukien saamapuolelle. Kansantalouden täyskäännös on ollut kauheaa katsottavaa.

Jos 17 vuoteen ei ole talouskasvua samaan aikaan kun kaikilla muilla on niin ongelmat on vähän syvemmällä. Puolan ja Espanjan ja jopa Ruotsin touhuja kun katselee niin päällimmäisenä tulee mieleen että Suomi ei kuulu porukkaan. Suomi ei ole saanut hyötyjä EU:sta. Ei ole tullut tukia eikä tilauksia. Kelpaamme laskuja maksamaan ja lainoja takaamaan.

Mitä Suomi sillä talouskasvulla tekee, kun yritysveroa alennetaan? Nykyiselläänkin yritykset maksavat vain 7% valtion verotuloista.

Mistä ne 93% tulee? Älä nyt vaan sano, että julkisen alan työntekijöiden veroista? 

Ei ihme, että ollaan kusessa 

Tulo- ja kulutusveroista, mm. haittavero. Verokertymästä 116 yritykset maksoivat vain 7 miljardia. Alkoholiverostakin kertyi tuplat.

 

https://www.veronmaksajat.fi/tutkimus-ja-tilastot/suomen-verot-ja-menot…

Vierailija
86/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö Haapala tyhmä vai onko Orpo käskenyt maalittaa? Faktaahan tuossa jutussa ei juurikaan ole siltä osin, että Suomi olisi noita tukia JO maksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan tuo Lindtmanilta aika sokeaa Espanjan kehumista. Pitäisi yrittää ottaa faktoja haltuun.

T. Häpeän olla demari,

Onko se taas perunakuopassa kyyristelemässä?

Vierailija
88/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän Lindtman on esillä ja äänessä, sitä alemmas SDP.n kannatus putoaa. Kaikesta käy selville, että mitään osaamista talouden pelastamiseksi ei ole, mutta pääministeriksi olisi kova halu päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/19a4fb87-1224-44ef-96f5-c80a50d30…

 

Oi voi, nyt perussuomalaisten rautaisina talousosaajina tunnetut Miko Bergbom ja Sanna Antikainenkin arvostelevat Lindtmanin puheita.

Vierailija
90/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Haapala on kalju munapää. Ärsyttävä toimittaja. Suomen ärsyttävimpiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/92 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi oikeesti luulee että äänestämällä vassarit valtaan mikään muuttuisi :D Ollaan me suomalaiset yks pässikansa, kun joka hallitusta vaihellaa laidasta laitaan ja luullaa et jokin muuttuu.

Vierailija
92/92 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että jos puhuu tiedetyn tiedon mukaan, ja jos sen jälkeen käy ilmi, että väärinkäytöksiä on ollut, niin se tekee noloksi sen, jolla ei ollut sitä tietoa aiemmin?

Outoa logiikkaa lehdeltä, mutta ihan miten vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan