Uusin Tutkimus: Suomalaiset nuoret miehet pakenevat Aasiaan etsimään konservatiivista kumppania!
Suomalainen nuori wokettajaideologisti ja vihersammakko propalestiinatyttö ei kiinnosta suomalaisia miehiä vaan konservatiivinen kristitty vaimo esim Filippiineiltä tai Etelä-Amerikasta
kertoo IL
Kommentit (1287)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi löysin ihanan suomalaisen miehen. Hän on parasta, mitä minulle on ikinä tapahtunut. Tavismies, mutta niin rakas.
Se käy salaa thaihieronnassa. Tieto.
Täällä ei ole lähimaillakaan thaimaalaisia, joten ei käy thaihieromoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin usein t h a i -n a i s i a asutetaan Suomessa köyhimmille alueille. Heidän elintasonsa ei näin ollen todellisuudessa ole korkeampi, kuin olisi Thaimaassa. Huonokuntoisiin taloihin, vaikka saatavilla olisi parempiakin asuntoja. Sekin kertoo siitä, että mies ei ajattele vaimonsa parasta.
Kuinka usein? Linkkiä tilastoon/tutkimukseen?
Lähde = tuon katkeran suomiämmän oma hanuri
Nyt iski ja kovaa suoraan kohteeseen. - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset ovat oikeistokonservatiivisia, hoikkia, ystävällisiä ja ne arvostaa suomalaisia miehiä.
Suominaiset ovat vasemmistolaisia fasisteja, miesvihaajia, femceleitä, läskejä ja body count on isompi kuin niiden ÄO.
tämä
"Nyt iski ja kovaa suoraan kohteeseen. - sivusta"
Lähdettä vaativaan äijään. - eri
Heipparallaa! Toivottavasti jäävät sinne! (Sori paikalliset…)
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset ovat oikeistokonservatiivisia, hoikkia, ystävällisiä ja ne arvostaa suomalaisia miehiä.
Suominaiset ovat vasemmistolaisia fasisteja, miesvihaajia, femceleitä, läskejä ja body count on isompi kuin niiden ÄO.
Kun täällä Suomessa näkee ihmeen vähän japanilaisia naisia, niin muuttavatko suomalaiset miehet sitten Japaniin? Tuskin he etäsuhteissa asuvat vaikka ovat naimisissa.
Aasialaiset naiset kannattavat järjestystä ja kuolemanrangaistusta. Niiden arvomaailma menee paremmin yksiin symuomalaisten miesten kanssa.
Tällä palstalla olevat ukot saavat aivan vapaasti tilata muuttoauton ja häipyä vaikka Etelänavalle etsimään naista. Onneksi on olemassa kunnollisiakin suomalaisia miehiä.
Incelit miettivät kuumeisesti vastahyökkäystä.
Sellaisia miehiä, joita nyt on palstalla nähty, ei kukaan halua puolisoksi yhtään missään. Ei missään. Seksipalstalla on välillä ollut ihan järkeviä miehiä, jotka ovat kirjoittaneet tosi rakkaudesta. Sellaiset miehet ovat niitä, joita naiset etsivät.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla olevat ukot saavat aivan vapaasti tilata muuttoauton ja häipyä vaikka Etelänavalle etsimään naista. Onneksi on olemassa kunnollisiakin suomalaisia miehiä.
Joo, mistä sulle saatais?
"Joo, mistä sulle saatais?"
Olen jo naimisissa. Mieheni tulee kohta töistä ja sitten on mukavaa yhdessäoloa <3
Minä lähden seksipalstalle. Siellä on varmaan rennompi meininki. Moikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi löysin ihanan suomalaisen miehen. Hän on parasta, mitä minulle on ikinä tapahtunut. Tavismies, mutta niin rakas.
Niinhän te aina luulette. 😁
Oudon vihamielisiltä vaikuttavat suomalaiset naiset, joiden omien valheiden mukaan niillä on ihanat miehet. Mistä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän te aina luulette. 😁
Tarkoitatko sanoa, että jokainen suomalainen mies pettää ja käy maksullisissa? Minä olen luullut, että osa miehistä olisi kunnollisia.
Vierailija kirjoitti:
Japanilaisista naisista vain pieni osa puhuu englanitia. Tervemenoa kielikursseille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä
Oikeistokonservatiiivinen japanilainen ei edes sylje suomalaisen perään. Vain liberaalille naiselle kelpaa ulkomaalainen mies. Eli argumentoit itsesi pussiin.
Miten vaikka viinaa ryyppäävä mies kutsuu itseään konservatiiviksi Suomessa. Monen vanhemmat eivät juoneet ja hilluneet konserteissa. Ei heviä. Ei irtosuhteita.