Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 55 v mies ja nostan 120 kg penkistä mutta miksi en löydä vaimoa itselleni `?

Vierailija
11.05.2026 |

en ole rumakaan ja akateeminen koulutus

kaikki naiset vat Suomessa siis ateispaskaa ja sammakoita ja naispapit ovat helvetistä

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ap: lla vastenmielinen viesti. Ymmärrän  täysin että olet yksin

Vierailija
22/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskinä ukkona voisit luultavasti paiskoa ja riepotella sitä vaimoakin. Sinut kannattaa kiertää kaukaa. Sekin kertoo sinusta jotain, kun täällä kirjoittelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelvatakseen miehellä pitää olla muitakin ominaisuuksia kuin jokin turhanpäiväinen saliennätys. Haluan, että hän ensinnäkin käy töissä ja elättää itse itsensä, on perusterve, savuton, velaton ja ei ulosottoa, pärjää arjessa täysin itsenäisesti. Olen itse siis kaikkea tätä ja siksi minulla "on varaa" tällaisia toivoa. Liikunnallisena ihmisenä haluaisin myös puolisosta seuraa arkiliikuntaan - pölyiset salit eivät todellakaan kiinnosta, vaan kyse on ulkoilusta, vaelluksista, maastopyöräilystä, kuntojuoksusta jne.

Ja mitä ap:n trolliloppukaneettiin tulee, niin ei ihme että olet yksin. Miksi haluat suhteeseen naisen kanssa, kun et selvästikään naisista pidä?

Vierailija
24/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä on fyysisellä voimalla jos kasetti on noin jumissa kun sulla on. Tulee susta ihan mieleen mun ex miesystävä joka kehui hyvällä fyysisellä kunnollaan, mutta korvien välissä ei heilunut mikään muu kun kusi.

Ja sai silti palkintopillua sulta. Kuten kusipäät aina

Vierailija
25/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, akateeminen punttipena. Melkoinen painajainen ihan elävässä elämässä.

Vierailija
26/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää sekaisin ja noin vanha. Ei tuollanen kelpaa.

Vierailija
27/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelvatakseen miehellä pitää olla muitakin ominaisuuksia kuin jokin turhanpäiväinen saliennätys. Haluan, että hän ensinnäkin käy töissä ja elättää itse itsensä, on perusterve, savuton, velaton ja ei ulosottoa, pärjää arjessa täysin itsenäisesti. Olen itse siis kaikkea tätä ja siksi minulla "on varaa" tällaisia toivoa. Liikunnallisena ihmisenä haluaisin myös puolisosta seuraa arkiliikuntaan - pölyiset salit eivät todellakaan kiinnosta, vaan kyse on ulkoilusta, vaelluksista, maastopyöräilystä, kuntojuoksusta jne.

Ja mitä ap:n trolliloppukaneettiin tulee, niin ei ihme että olet yksin. Miksi haluat suhteeseen naisen kanssa, kun et selvästikään naisista pidä?

Jos noista hyveistäsi huolimatta olet vähemmän viehättävä niin et ole vaimomatskua.

Vierailija
28/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään vaikka olisitkin selväpäinen.

Vierailija
29/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riskinä ukkona voisit luultavasti paiskoa ja riepotella sitä vaimoakin. Sinut kannattaa kiertää kaukaa. Sekin kertoo sinusta jotain, kun täällä kirjoittelet.

Kuka tahansa mies pystyy riepottelemaan. Paitsi ehkä jos kyseessä sota.norsu-kaulapartahikky-yhdistelmä.

Vierailija
30/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä on fyysisellä voimalla jos kasetti on noin jumissa kun sulla on. Tulee susta ihan mieleen mun ex miesystävä joka kehui hyvällä fyysisellä kunnollaan, mutta korvien välissä ei heilunut mikään muu kun kusi.

"Palkintopillua"? Joo, me molemmat saatiin mitä haluttiin, sängyssä kun ei tarvitse puhua mitään, joten se hänen tyhjäpäisyys tuli esille vasta myöhemmin.

Vierailija
31/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoista naisista piti olla ylitarjontaa. Mutta ehkä AP etsii nuorta 

Vierailija
32/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo, laiska, työhaluton naisvihaaja ei kelpaa kenellekään, ei edes aasialaisille naisille.

Vierailija
33/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Palkintopillua"? Joo, me molemmat saatiin mitä haluttiin, sängyssä kun ei tarvitse puhua mitään, joten se hänen tyhjäpäisyys tuli esille vasta myöhemmin.

Niin, kusipää saa aina 

Vierailija
34/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Miksi vitussa kukaan haluaa naimisiin en minä ainakaan. Nainen olen. Kaikki äijät muuttuvat jossain vaiheessa vittumaisiksi pääsee nopeammin eroon kun ei erehdy naimisiin enkä halua äijän rumaa sukunimeä. Se ois ainoa hyvä syy mennä naimisiin mutta omani on jo niin hieno en siinäkään siis hyötyisi mitään. Äijä tuskin ottais mun kaunista sukunimeä.

Vierailija
35/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä iloa vaimolle on sellaisesta miehestä, joka pyörii koko ajan salilla ja tuijottaa vain omia lihaksiaan ja vaimo joutuu nököttämään yksin kotona!

Vierailija
36/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n luulisi kyllä jo tuohon ikään mennessä tietävän, että paljon oleellisempaa pariutumisen kannalta on se, paljonko mies nostaa pankista.

Vierailija
37/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa 130 kg naista ylös penkistä.

TÄMÄ :) :) :) :) :)

Vierailija
38/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

55-vuotias mies, eikä vieläkään ymmärrä, miten eri tavalla täytyy käsitellä naista ja rautaa.

Vierailija
39/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55-vuotias mies, eikä vieläkään ymmärrä, miten eri tavalla täytyy käsitellä naista ja rautaa.

"Mies" puhuu

Vierailija
40/41 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten  YKKÖS VAATIMUS, ja se  ainoa   mieheltä

onkin   a i n a    ollut, ja tulee  olemaankin:

- penkistä vähintään 120kg pitää rautaa nousta.

Mitä  m u i t a     edellytyksiä  nainen  edes kaipaa ?

Toki voi ottaa Raudannosto Robotin miehekseen. 

Eihän sillä oo väliä onko robotti ja  ihmismies, kun    v a i n   raudan nostaminen riittää  edellytykseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä