Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marrasmasujen viikonvaihde

12.05.2007 |

Mietin kyllä olisinko laittanut euroviisu- tai äitienpäiväviikonloppu, mutta viikonvaihde siitä nyt tuli.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä oli ihan normaali eli heräsin esikoisen kanssa aamulla seittemältä laittamaan videot päälle ja jäin viekkuun pötköttämään ja lukemaan lehteä. Kuopus heräs vähän ennen kasia ja mies vasta sen jälkeen. Aamupalaa oisin toivonu mut ite sain senki vääntää: mies teki itelleen leivät ja meni lukee lehtee. Ah miten romanttinen osaakaan olla :(

Aivan ihanat lahjat sain kyllä: Esikoinen oli istuttanu kasvin ja tehny nätin kortin ja mies oli ostanu yhteen koruun liittyvän jutun. Kiva ku oli muistanu lahjalla ja se oli ihme. Ois vaan ollu luksusta saada aamupala valmiina tms.

Mies meni siis äitinsä ja siskonsa kaa syömään ja minä ja tytöt mun vanhemmille. Illalla vasta nähtiin kotona...Tytötki oli aika riehakkaita tänään ja ite oon ihan väsy...harmittaa ku on jotenki itkunen olo ja ottaa päähän toi mieski omine menoineen ja juttuineen. Kuhan vaan nyt vauvalla ois kaikki masussa hyvin!

Anteeks kauhee purkautuminen mut on jotenki paha mieli :(

Lumi-83: Onnea tuoreelle tädille! Mun veli saa vauvan ens kuussa joten mustaki tulee sit täti!

Tänään suihkussa hätkähdin ku esikoinen sano et " Äiti sun tissistä tulee maitoo" Eipä ihan vielä ollukaan vaan hoitoainetta oli jääny tissiin ja ku siihen valu vettä ni kieltämättä näytti ku ois maitoo valunu. Esikoinen tykkää muutenki nykyään kokeilla mun masua ja tissejä. Onkohan joku 5v juttu?

Kukka: Jaa-a, iteki mietin et miksei voitu kaikki mennä onnittelee miehen äitiä vaikka sen kotiin jos ei sillä oo varaa viedä meitä kaikki ravintolaan syömään. Vaan oudot on joidenki aivoitukset :( Musta muutenki välillä tuntuu et miehen sukulaisista osa viisveisaa mitä mulle tai tytöille kuuluu. Eipä sen puoleen et mies pitäis kauheesti kaikkiin sukulaisiin ees yhteyksii...Mun vanhemmat ei taas vois kuvitellakaan et kutus vaan mut eikä miestä ja tyttöjä.

RvaRuljanssi: Mulla oli tällä viikolla monena päivänä pää kipee. Koitin juoda paljon muttei auttanu. Nyt ei taas oo pariin päivään vaivannu.

Tarald ja tiitiäinen 13+1

Vierailija
22/27 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarald: Ei tulisi mieleen meidänkään perheessä ettei voisi mukana olla puolisot. Tänään siskon ja kumpaisenkin miesten kanssa syömässä käytiin.

Entinen anoppini oli samanlainen, hänellä se oli kyllä itsekkyys joka vaivasi, ei jaksanut sitä lapsen " häiritsevää" käytöstä kun syömässä oltiin.

Älä välitä!!! Miten miehesi suhtautuu? Oletko hänelle sanonut että idioottia tuollainen käytös? tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä on ihan ok et meitä ei kutsuttu tänään koska eihän miehen äiti oo mun äiti. Musta tuntuu silti loukkavalta ja varsinki ku eilen oltiin mun vanhemmilla koko perhe syömässä ja mun vanhemmat on vieny meijän perhettä Tukholmaanki (maksaen kaiken). Ymmärrän ettei kaikil oo rahaa maksaa 4 hengen perheen ruokaa ravintolassa mut oishan sitä voinu kutsuu kotiinsa ees kahville tms. Tuntuu siltä ettei miehen sukulaiset osaa ollenkaan ajatella järkevästi vaan toiminta on enemmän loukkaavaa. Mieski ku sano et menkää te sit joku kertaa tyttöjen kaa viikolla sinne hänen äitiään moikkaa ku meil on sit aikaa. Jännä vaan ettei perheenä voi mennä...Kamala ku mul on paha mieli vieläki...Täytyy koittaa aatella jotain positiivistä!

Tarald harmissaan :(

Vierailija
24/27 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli pois ja ilo pikkuisesta tilalle :) !!

(yritän tsemppailla...) Mulla varsinkin raskausaikana oli tosi vaikea anopin ajattelemattomuuksia itselleen selvittää, loukkasi todella kovasti, joten toisaalta ymmärrän hyvin olosi! Kerro miehellesi kuinka paljon loukkasi mieltäsi vaikkei siitä hyötyä jatkoa varten olisi mutta jos itsellesi saisit paremman mielen :) ??

Ja kaikesta täytyy ottaa opikseen, joten olethan ihana anoppi lastesi tuleville puolisoille??

Vierailija
25/27 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin leijonat! Niin hyvin kun ne taisteli kolmannen erän ja ei auta mitään:(

No, Taraldille lämpimiä ajatuksia! Kuulostaa tosiaan oudolta, tuo ettei sinua ja lapsianne kutsuta anopin luo..ees kahville.

Meille ei oo tullut tuommoinen ees mieleen, et sen takia ei voi toisen vanhempien luona olla mukana, kun ne ei oo omat vanhemmat:O Vähän oudolta kuulostaa, mutta voithan koittaa sanoa miehelles että ihmettelet tuota hommaa..

Vierailija
26/27 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

11. raskausviikolla tehtiin kaavinta, keskenmenon syytä emme saaneet tietää. Juoksin kolme kertaa alkuraskauden ultrassa, kun siellä ei ensiksi havaittu sykettä, sitten viikon kuluttua sikiöt olivat kasvaneet, mutta sykettä ei vieläkään näkynyt ja tuosta parin viikon kuluttua todettiin kolmannessa ultrassa, että sikiöiden kehitys on keskeytynyt. Sellainen tarina täällä.

Vierailija
27/27 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen ota tuollaisista kierroksia! Et voi verrata sukuasi miehen sukuun. Kaikki eivät vaan tee samoin asioita. Heidän valinnat ovat ihan yhtä oikeita kun omasikin.

Kirjoitan noin tylysti, koska meillä on ihan sama juttu. Miehen vanhemmat ovat ihan pissapäitä mielestäni ja ainut hyvä asia, minkä ovat saaneet aikaiseksi on poikansa. Minä en käy heillä ja he todella harvoin meillä. Lapsenlastaan näkevät kun mieheni muistaa sopia asioista, minä en siihen puutu.

Ei perheen tarvitse käydä joka paikassa yhdessä ja kaikista omista sukulaisistaankaan ei tarvitse pitää. Miksi siis pitäisi ehdoin tahdoin kaveerata tai vaatia ei-sukulaisia olemaan keskenään? Jos tuo syömisjuttu on miehellesi, hänen äidilleen ja siskolleen tärkeä niin mitä väliä? Toki se varmaan harmittaa, mutta itsekäs olet myös sinä jos tuosta juttua teet. Miehesi on aikuinen ja tekee omat valintansa niinkuin sinäkin.

Tsemppiä kuitenkin!