Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arto Satonen: "Vaalivoitto ei takaa SDP:n hallituspaikkaa vaan kokoomus aikoo tehdä vallankaappauksen"

Kommentit (283)

Vierailija
121/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satonen uuniin!!!!

Vierailija
122/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla ei taas nähtävästi ole mitään käsitystä siitä, mitä vasemmisto ja oikeisto edes tarkoittavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa äärioikeistolaiselta reroriikalta.

Suomessa tosin ei ole äärioikeistoa.

Kyllä on, toveri.

Suomen politiikassa ei tosin ole.

Politiikassa myös. Kutsutaan persuiksi.

Persut edustavat Keskusta-Oikeistoa.

Kansallissosialismin ihannointi ei ole keskusta-oikeistoa.

Tämän jankkaajan mielestä on. Toisaalta koko jankkaamisensa on sen verran absurdia että ihan hirveästi järkeä ei häneltä kannata odottaa.

Vierailija
124/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin. 

OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.

Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.

Kyllä on.

Ei edelleenkään ole oikeistoa Suomessa.

Kyllä on, höpönassu.

Suomen politiikassa ei edelleenkään ole oikeistoa

Suomessa ei edes ole oikeistopuolueita

Kyllä on, possuseni.

Ei edelleenkään ole.

Oi, kyllä on.

Ei ole.

Vierailija
125/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa äärioikeistolaiselta reroriikalta.

Suomessa tosin ei ole äärioikeistoa.

Kyllä on, toveri.

Suomen politiikassa ei tosin ole.

Politiikassa myös. Kutsutaan persuiksi.

Persut edustavat Keskusta-Oikeistoa.

Persut ovat Purran Pullo-uhon ansiosta siirtyneet äärioikealle. Ovat nykyään NSDAP:n henkisiä äpäriä, IKL:N ja Lapuan Liikkeen seuraajia ja Yhtenäisen Venäjän ja MAGAN apupuolue.

Persut edustavat edelleen Keskusta-Oikeistolaisuutta.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.

NSDAP taas edusti äärivasemmistolaista ja rasistista sosialismia.

Olette te äärioikeistolaiset kyllä luovia noiden pötypuheidenne kanssa.

Vierailija
126/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtälainen oikeus Kokoomuksella on pidättäytyä hallitusyhteistyöstä joidenkin puolueiden kanssa kuin demareillakin. Ei siitä kannata vetää mitään punaraivareita.

Kuka niitä edes haluaa seuraavaan hallitukseen?

Demareitako? Ei kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satonen uuniin!!!!

Saadaan siitä sopivan rasvainen joulukinkku köyhille.

Vierailija
128/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP:n johtama vähemmistöhallituskin on parempi vaihtoehto, kuin Kokoomuksen oikeistohallitus.

Mitä hyvää on hallituksessa, joka ei saa ajettua päätöksiään läpi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin. 

OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.

Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.

Kyllä on.

Ei edelleenkään ole oikeistoa Suomessa.

Kyllä on, höpönassu.

Suomen politiikassa ei edelleenkään ole oikeistoa

Suomessa ei edes ole oikeistopuolueita

Kyllä on, possuseni.

Ei edelleenkään ole.

Oi, kyllä on.

Ei ole.

On.

Vierailija
130/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtälainen oikeus Kokoomuksella on pidättäytyä hallitusyhteistyöstä joidenkin puolueiden kanssa kuin demareillakin. Ei siitä kannata vetää mitään punaraivareita.

Kuka niitä edes haluaa seuraavaan hallitukseen?

Demareitako? Ei kukaan.

Demareita kyllä, kokoomusta ei koskaan enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa äärioikeistolaiselta reroriikalta.

Suomessa tosin ei ole äärioikeistoa.

Kyllä on, toveri.

Suomen politiikassa ei tosin ole.

Politiikassa myös. Kutsutaan persuiksi.

Persut edustavat Keskusta-Oikeistoa.

Persut ovat Purran Pullo-uhon ansiosta siirtyneet äärioikealle. Ovat nykyään NSDAP:n henkisiä äpäriä, IKL:N ja Lapuan Liikkeen seuraajia ja Yhtenäisen Venäjän ja MAGAN apupuolue.

Persut edustavat edelleen Keskusta-Oikeistolaisuutta.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.

NSDAP taas edusti äärivasemmistolaista ja rasistista sosialismia.

Olette te äärioikeistolaiset kyllä luovia noiden pötypuheidenne kanssa.

Sinulla ei edes ole mitään käsitystä siitä, mitä äärioikeisto edes tarkoittaa.

Vierailija
132/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa äärioikeistolaiselta reroriikalta.

Suomessa tosin ei ole äärioikeistoa.

Kyllä on, toveri.

Suomen politiikassa ei tosin ole.

Politiikassa myös. Kutsutaan persuiksi.

Persut edustavat Keskusta-Oikeistoa.

Kansallissosialismin ihannointi ei ole keskusta-oikeistoa.

Tämän jankkaajan mielestä on. Toisaalta koko jankkaamisensa on sen verran absurdia että ihan hirveästi järkeä ei häneltä kannata odottaa.

Kansallissosialismin ihannointi on äärivasemmistolaisuutta.

Sillä ei ole mitään käytännön merkitystä, omistaako joku myyttinen "arjalainen" vai "proletaari", kaikki työvälineet.

Kuten sanottua, te äärioikeistolaiset olette todella luovia pötypuheidenne kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin. 

OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.

Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.

Kyllä on.

Ei edelleenkään ole oikeistoa Suomessa.

Kyllä on, höpönassu.

Suomen politiikassa ei edelleenkään ole oikeistoa

Suomessa ei edes ole oikeistopuolueita

Kyllä on, possuseni.

Ei edelleenkään ole.

Oi, kyllä on.

Ei ole.

On.

Ei edelleenkään ole.

Vierailija
134/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa äärioikeistolaiselta reroriikalta.

Suomessa tosin ei ole äärioikeistoa.

Kyllä on, toveri.

Suomen politiikassa ei tosin ole.

Politiikassa myös. Kutsutaan persuiksi.

Persut edustavat Keskusta-Oikeistoa.

Persut ovat Purran Pullo-uhon ansiosta siirtyneet äärioikealle. Ovat nykyään NSDAP:n henkisiä äpäriä, IKL:N ja Lapuan Liikkeen seuraajia ja Yhtenäisen Venäjän ja MAGAN apupuolue.

Persut edustavat edelleen Keskusta-Oikeistolaisuutta.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.

NSDAP taas edusti äärivasemmistolaista ja rasistista sosialismia.

Olette te äärioikeistolaiset kyllä luovia noiden pötypuheidenne kanssa.

Sinulla ei edes ole mitään käsitystä siitä, mitä äärioikeisto edes tarkoittaa.

Enemmän kyllä kuin sinulla, jankkaaja.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa äärioikeistolaiselta reroriikalta.

Suomessa tosin ei ole äärioikeistoa.

Kyllä on, toveri.

Suomen politiikassa ei tosin ole.

Politiikassa myös. Kutsutaan persuiksi.

Persut edustavat Keskusta-Oikeistoa.

Kansallissosialismin ihannointi ei ole keskusta-oikeistoa.

Tämän jankkaajan mielestä on. Toisaalta koko jankkaamisensa on sen verran absurdia että ihan hirveästi järkeä ei häneltä kannata odottaa.

Kansallissosialismin ihannointi on äärivasemmistolaisuutta.

Sillä ei ole mitään käytännön merkitystä, omistaako joku myyttinen "arjalainen" vai "proletaari", kaikki työvälineet.

Kuten sanottua, te äärioikeistolaiset olette todella luovia pötypuheidenne kanssa.

Sinulla ei vieläkään ole mitään käsitystä siitä, mitä äärioikeisto edes tarkoittaa.

Vierailija
136/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin. 

OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.

Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.

Kyllä on.

Ei edelleenkään ole oikeistoa Suomessa.

Kyllä on, höpönassu.

Suomen politiikassa ei edelleenkään ole oikeistoa

Suomessa ei edes ole oikeistopuolueita

Kyllä on, possuseni.

Ei edelleenkään ole.

Oi, kyllä on.

Ei ole.

On.

Ei edelleenkään ole.

Edelleen on, rakas vasuri.

Vierailija
137/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa äärioikeistolaiselta reroriikalta.

Suomessa tosin ei ole äärioikeistoa.

Kyllä on, toveri.

Suomen politiikassa ei tosin ole.

Politiikassa myös. Kutsutaan persuiksi.

Persut edustavat Keskusta-Oikeistoa.

Persut ovat Purran Pullo-uhon ansiosta siirtyneet äärioikealle. Ovat nykyään NSDAP:n henkisiä äpäriä, IKL:N ja Lapuan Liikkeen seuraajia ja Yhtenäisen Venäjän ja MAGAN apupuolue.

Persut edustavat edelleen Keskusta-Oikeistolaisuutta.

Suomessa ei ole äärioikeistoa.

NSDAP taas edusti äärivasemmistolaista ja rasistista sosialismia.

Olette te äärioikeistolaiset kyllä luovia noiden pötypuheidenne kanssa.

Sinulla ei edes ole mitään käsitystä siitä, mitä äärioikeisto edes tarkoittaa.

Enemmän kyllä kuin sinulla, jankkaaja.

-eri

Ei tosin ole.

Vierailija
138/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kokoomus meinaa saada vaalivoiton? Iso osa keskiluokasta on työttömänä ja saa nauttia satosen uudistuksista abdioturvaan. Naiset (muut kuin seniilit mummot) ovat jo hylänneet kokoomuksen kokonaan.

Eihän se Satosen mukaan meinaakaan vaaleja voittaa, vaan aikoo houkutella kepun mukaan demareita vastaan. Kaislahurrit ja lahkolaiset nyt tulevat aina mihin vaan ja persu ei kieltäydy hillotolpasta. Ei ainakaan Purra.

Vierailija
139/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla ei nähtävästi ole mitään käsitystä siitä, mitä vasemmisto ja oikeisto edes ovat, ja mitä ne edustavat.

Vierailija
140/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin. 

OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.

Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.

Kyllä on.

Ei edelleenkään ole oikeistoa Suomessa.

Kyllä on, höpönassu.

Suomen politiikassa ei edelleenkään ole oikeistoa

Suomessa ei edes ole oikeistopuolueita

Kyllä on, possuseni.

Ei edelleenkään ole.

Oi, kyllä on.

Ei ole.

On.

Ei edelleenkään ole.

Edelleen on, rakas vasuri.

Ei vieläkään ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän