Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaa millaisia ihmisiä täällä käy. Äitienpäiväkahvista keskusteluun ilmestyi raiskausviestejä

Vierailija
10.05.2026 |

En tiedä ketään normaalia ihmistä jolle tulee äitienpäiväkahveista mieleen raiskaukset muiden nähden. Voiko noin sairaita ihmisiä oikeasti olla olemassa?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä mielenterveyspalvelut ovat huonolla tolalla. Avohoitoon pääsee ihmisiä joiden kuuluisi olla hoidosssa valvotuissa olosuhteissa.

Vierailija
2/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan hämentävän kipeetä porukkaa välillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. 🤮

Vierailija
4/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä taholla on tavoite tuhota suomesta anonyymi keskustelu. Sitten kun saavat vallan niin heidän toimia ei voi enää anonyymisti kritisoida. siksi systemaattista häirintää tällä palstalla.

Vierailija
5/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyllä taholla on tavoite tuhota suomesta anonyymi keskustelu. Sitten kun saavat vallan niin heidän toimia ei voi enää anonyymisti kritisoida. siksi systemaattista häirintää tällä palstalla.

Juuri kommenttini jälkeen tuli sitten toteen näytettyä mistä puhun.
-sama

Vierailija
6/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapersut on niin ihania miehiä, kumma kun eivät kelpaa kenellekään. 

Vierailija
7/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä äitienpäivänä pitää muistaa myös niitä naisia jotka tuli äidiksi raiskauksen tai insestin seurauksena. Ja ehkä myös niitä jotka ovat yrittäneet tulla äidiksi koiralla tai hevosella....

Missä v*tun sairaissa paikoissa oikein pyörit kun vedät jo eläimet tähän mukaan?

Vierailija
8/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmisto oikeuttaa kyllä suomalaislasten raiskaukset kunhan tekijä on sopiva. Äitienpäivänä, siinä missä jokainen muukin päivä.

Eiköhän se ole oikeisto jonka mielestä ahdistelija sopii vaikka ministeriksi, kunhan on oikean värinen.

Vierailija
9/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet liian monimutkaisesti yksinkertaista asiaa. Ihmiset on vain turhautuneita ja tylsistyneitä ja naamatusten pääaukomisesta saisi itse vain selkään.

Vierailija
10/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Täällä kun 99,9999999999% on anonyymejä, niin ei tiedä vaikka sinä itse sanoit noita raizkausjuttuja ja nyt trölläät provoilet täällä.

Olen ilmoittanut jo Supolle ja Hybridivaikutus-organisaatiolle että tämä vauva.fi pitää poistaa tuhota kokonaan.

Vierailija
11/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut kyse siitä Konalan vanhasta pierusta, joka itse on mainostanut raiskanneensa vaimonsa ja sekaantuvansa joihin lintuihin. Nyt on leperrelty samoista hahmoista äitienpäiväkahvia juomassa? Ei siis ihmisistä, vaan fiktiivisistä olennoista. 

Vierailija
12/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Täällä kun 99,9999999999% on anonyymejä, niin ei tiedä vaikka sinä itse sanoit noita raizkausjuttuja ja nyt trölläät provoilet täällä.

Olen ilmoittanut jo Supolle ja Hybridivaikutus-organisaatiolle että tämä vauva.fi pitää poistaa tuhota kokonaan.

Kiristääkö foliohattu?

Vierailija
13/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiristääkö foliohattu?

Joo!

-winner-

Vierailija
14/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmisto oikeuttaa kyllä suomalaislasten raiskaukset kunhan tekijä on sopiva. Äitienpäivänä, siinä missä jokainen muukin päivä.

Älä tunge sitä saatanan vihervasemmistoa ja ylipäätään politiikkaa joka helvetin asiaan josta ihmiset keskustelevat. Tämä on ollut aivan uskomattoman rasittava asia suomalaisessa keskustelussa.

Vierailija
15/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ilmoitat palstan poistosta organisaatioille, joille asia ei kuulu lainkaan? 

Vierailija
16/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tunge sitä saatanan vihervasemmistoa ja ylipäätään politiikkaa joka helvetin asiaan josta ihmiset keskustelevat. Tämä on ollut aivan uskomattoman rasittava asia suomalaisessa keskustelussa.

Sen on pakko. Se on niellyt identiteettisodan aseman niin, ettei hänellä ole enää omaa identiteettiä tai mielipiteitä. Toistelee papukaijana noita puoluetoimiston hokemia.

Vierailija
17/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkkonumnen Vasemmistoliiton nuori aktiivi sanoi tämän ääneen instagramissaan ennen viime kuntavaaleja. Syynä oli se että täällä saa lepsumman rangaistuksen kuin miesten kotimaassa. Näin päästään sairaita voivat vasemmistolaiset naiset olla.

No juu, rangaistus voikin vaihtua vaikka ministerin pestiin jos vaan kuuluu oikeaan puolueeseen.

Vierailija
18/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisista yli puolet ovat päästään vialla ei se ole palstan vika

Vierailija
19/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olihan tuossa jo puppailija oujee -mölinänsä kanssa. Jotkut on kurkkua myöden täynnä näitä kaikkialle tunkevia spämmääjiä ja kuittailevat (joskin roisilla tavalla).

Vierailija
20/58 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olihan tuossa jo puppailija oujee -mölinänsä kanssa. Jotkut on kurkkua myöden täynnä näitä kaikkialle tunkevia spämmääjiä ja kuittailevat (joskin roisilla tavalla).

Älä selittele. Olet oksettava "ihminen". 🤮

Tämä. Raiskauksista haaveileva yrittää selitellä miksi on muka oikeassa. Ällöttävä p*skakasa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän