Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme vaivaa ihmisiä jotka ylpeilevät somessa sillä,että kipeänä touhutaan? Tyyliin "Pesin ikkunat migreenissä"

Vierailija
10.05.2026 |

Etenkin  yksi tuttu tekee tätä. Tuorein päivitys oli kun lähtivät ostamaan koiranpentua toiselta puolelta suomea ja hänellä oli 40astetta kuumetta. On myös pessyt ikkunoita migreenissä, leiponut migreenissä ja vienyt kummilasta uimaan molemmanpuoleisessa silmätulehduksessa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös samantapainen työkaveri. Itselläni migreenikohtauslääkkeet toimii yleensä hyvin ja silloin olen ihan toimintakykyinen kunhan olen ottanut lääkkeen ajoissa. Kerran oli työtapahtuma ja otin lääkkeen hitusen liian myöhään ja hetken aikaa olin hilkulla lähteä potemaan (=ensin oksentamaan vessaan ja sitten etsimään toimistolta jotain paikkaa jossa odottaa lääkkeen vaikutusta että uskaltaa lähteä auton rattiin)  Mainitsin työkaverille tilanteesta (jos olisin yhtäkkiä joutunut poistumaan neukkarista) ja eikö tämä empaattisuuden perikuva tokaissut että ”mulla on särkenyt päätä 30 vuotta koko ajan  ja päivääkään en ole töistä poissa” Hirmusti  helpotti tilannetta!

Vierailija
22/25 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekevät tätä myös. Ei mennä lääkäriin vaikka yskitään verta mutta töihin mennään. Tosin miehet eivät juurikaan avaudu asiasta somessa.

Mutta ei ne myöskään taloustöitä tee vaikka olivat terveitä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät huomio # uoraamista aidoimmillaan

Vierailija
24/25 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lämmitin tänään makaroonilaatikkoa mikrossa vaikka olenkin nepsy.

Vierailija
25/25 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta typeryyttä jos noin toimii. Siinähän se silmätulehdus iloisesti leviää. Tuo on tietynlaista itsensä korostamista. Minullanon samantyyppinen työkaveri. Hän korostaa kuinka hänellä on kiire eikä ehdi mihinkään koulutuksiin eikä ylimääräistä ja tulee sairaanakin töihin koska muuten ei ehdi. Teemme siis kaikki tiimissä samantyyppistä työtä mutta hän on keisarista seuraava.

Samoin monet tartuntataudit voivat levitä näin, eikä Suomessa käytetä hengityssuojainta vähintään kipeänä ollessa toisin kuin Aasian maissa. Muuten tässä ajatuksena on se sama vanha "kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän