Lue keskustelun säännöt.
Jos lasten pitää hoitaa omat vanhemmat niin mitä niille käy joilla on pelkästään poikia?
10.05.2026 |
Aika paljon on pieniä lapsiperheitä joissa ei ole tyttölapsia. Poikien saaminen on riski koska he eivät hoida samalla tavalla.
Kommentit (123)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Pojat kelpaavat hoitamaan vanhempiaan ihan samalla kuin tyttäretkin. Idiootti.
Totta kai ne kelpaa, mutta eihän ne hoida.
Jos ei itsellä ole tyttäriä, niin silloin remmiin astuu miniä, mutta harvoin pojat/miehet vanhempiaan hoitaa.
Tää on niin monta kertaa nähty.
Ja jos poika/mies ei ole naimissa taitaa olla yleisempää niin päin, että se vanha äiti hoitaa sen aikuisen pojankin, kuin toisinpäin :D
Eivät tarvitse vaimojaan siihen! Jos olet kasvattanut poikasi kunnolla, hän/he huolehtivat kyllä. Vaimot hoitavat omat vanhempansa, se on selvä.