Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lasten pitää hoitaa omat vanhemmat niin mitä niille käy joilla on pelkästään poikia?

Vierailija
10.05.2026 |

Aika paljon on pieniä lapsiperheitä joissa ei ole tyttölapsia. Poikien saaminen on riski koska he eivät hoida samalla tavalla. 

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niillä pojilla vaimot.

Eivät tarvitse vaimojaan siihen! Jos olet kasvattanut poikasi kunnolla, hän/he huolehtivat kyllä. Vaimot hoitavat omat vanhempansa, se on selvä. 
 

Vierailija
122/123 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvitse hoitaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat kelpaavat hoitamaan vanhempiaan ihan samalla kuin tyttäretkin. Idiootti.

Totta kai ne kelpaa, mutta eihän ne hoida. 

Jos ei itsellä ole tyttäriä, niin silloin remmiin astuu miniä, mutta harvoin pojat/miehet vanhempiaan hoitaa. 

Tää on niin monta kertaa nähty. 

Ja jos poika/mies ei ole naimissa taitaa olla yleisempää niin päin, että se vanha äiti hoitaa sen aikuisen pojankin, kuin toisinpäin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi