Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lasten pitää hoitaa omat vanhemmat niin mitä niille käy joilla on pelkästään poikia?

Vierailija
10.05.2026 |

Aika paljon on pieniä lapsiperheitä joissa ei ole tyttölapsia. Poikien saaminen on riski koska he eivät hoida samalla tavalla. 

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niillä pojilla vaimot.

Ai kaikilla vai? 😄😄

Eikä se miniää niin kiinnosta.

Vierailija
62/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä pojat eroaa tytöistä? Mä en ensinnäkään odota, että lapset mua hoitaa kun olen vanha mutta toisaalta taas mun pojat ovat tunneälykkäitä ja älykkäitä ihmisiä yleensäkin. Omituinen avaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On moniakin syitä, miksi pojat kannattaa kasvattaa täsmälleen samalla tavoin kuin tyttäret siihen, että koti ja perhe on myös heidän vastuullaan. Tämä on niistä yksi.

Juu, mutta jonkun pitäisi tehdä töitäkin, että on millä elättää se perhe. 

Luulet että naiset eivät käy palkkatöissä?

Ei tässä apn versiossa

Vierailija
64/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä pojat eroaa tytöistä? Mä en ensinnäkään odota, että lapset mua hoitaa kun olen vanha mutta toisaalta taas mun pojat ovat tunneälykkäitä ja älykkäitä ihmisiä yleensäkin. Omituinen avaus

Biologia. Mies ja nainen ovat erilaisia. Sen takia on urheilussakin erilliset sarjat, vaikka jotkut yrittävät nämä kieltää. 

Vierailija
65/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä pojat eroaa tytöistä? Mä en ensinnäkään odota, että lapset mua hoitaa kun olen vanha mutta toisaalta taas mun pojat ovat tunneälykkäitä ja älykkäitä ihmisiä yleensäkin. Omituinen avaus

Biologia. Mies ja nainen ovat erilaisia. Sen takia on urheilussakin erilliset sarjat, vaikka jotkut yrittävät nämä kieltää. 

Hoitamisessa tarvitaan useinkin voimaa mikä estää että se biologian pulesta ei sovellu miehelle?

Vierailija
66/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä pojat eroaa tytöistä? Mä en ensinnäkään odota, että lapset mua hoitaa kun olen vanha mutta toisaalta taas mun pojat ovat tunneälykkäitä ja älykkäitä ihmisiä yleensäkin. Omituinen avaus

Biologia. Mies ja nainen ovat erilaisia. Sen takia on urheilussakin erilliset sarjat, vaikka jotkut yrittävät nämä kieltää. 

Hoitamisessa tarvitaan useinkin voimaa mikä estää että se biologian pulesta ei sovellu miehelle?

Toivottavasti teillä lapset hoitaa puolisosi, jos pidät hoitamista voimalajina. Ei sitä mummoa lattialta maastavedolla nosteta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä pojat eroaa tytöistä? Mä en ensinnäkään odota, että lapset mua hoitaa kun olen vanha mutta toisaalta taas mun pojat ovat tunneälykkäitä ja älykkäitä ihmisiä yleensäkin. Omituinen avaus

Biologia. Mies ja nainen ovat erilaisia. Sen takia on urheilussakin erilliset sarjat, vaikka jotkut yrittävät nämä kieltää. 

Hoitamisessa tarvitaan useinkin voimaa mikä estää että se biologian pulesta ei sovellu miehelle?

Toivottavasti teillä lapset hoitaa puolisosi, jos pidät hoitamista voimalajina. Ei sitä mummoa lattialta maastavedolla nosteta. 

Miten sä nostat mummon lattialta?

Vierailija
68/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä pojat eroaa tytöistä? Mä en ensinnäkään odota, että lapset mua hoitaa kun olen vanha mutta toisaalta taas mun pojat ovat tunneälykkäitä ja älykkäitä ihmisiä yleensäkin. Omituinen avaus

Biologia. Mies ja nainen ovat erilaisia. Sen takia on urheilussakin erilliset sarjat, vaikka jotkut yrittävät nämä kieltää. 

Hoitamisessa tarvitaan useinkin voimaa mikä estää että se biologian pulesta ei sovellu miehelle?

Toivottavasti teillä lapset hoitaa puolisosi, jos pidät hoitamista voimalajina. Ei sitä mummoa lattialta maastavedolla nosteta. 

Puolisoni? Sä et ainakaan ketään nosta maasta ajatuksen voimalla jos ajatukset on noinkin harhaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat kelpaavat hoitamaan vanhempiaan ihan samalla kuin tyttäretkin. Idiootti.

Onhan hoivakodeissa mieshoitajia, joten mikä estää poika hoitamasta vanhempiaan🤔

Vierailija
70/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat kelpaavat hoitamaan vanhempiaan ihan samalla kuin tyttäretkin. Idiootti.

Onhan hoivakodeissa mieshoitajia, joten mikä estää poika hoitamasta vanhempiaan🤔

Ei siihen jo vastattu että bilogia. Tosin itsekin kuulisin mielellääni tarkemmin että miten se biologia sen estää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en nyt ymmärrä mikä ongelma tässä on? Se lapsista, joka puolisoineen jää jatkamaan tilan pitoa, hoitaa tietenkin vanhemmat. 

Onko kaikilla joku tila😂😂

Vierailija
72/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten palvelutalossa olevat vanhukset, ketkä valittivat, että lapset eivät tulee edes tervehdimään eikä katsomaan niitö- niiden joukossa oli yhtälailla niitä, kenellä oli poikia kuin myös niitä, kenellä oli tyttäreitä. Se ei ole sukupuolesta kiini, vaan kasvatuksesta. Sitä saa, miten omia lapsia olet kasvattanut. Ennen kaikkea, ne, ketkä on ihmisiä, niillä on ensisijalla inhimmilisyys ja vasta toiseksi tärfkeänä tule sukupuoli. Siksi inhimmilisteksi kasvattanut lasten äidit pulaan ei joudu, olkoon poika tai tyttö. Sitä vasten ne vanhemmat ja äidit, ketkä pienestä pitäen korostavat sukupuolten eroa ensisijaiseksi, niilä on tärkeysjörjestys käännetty päänlaelle ja niillä saa oleman kyllä vaikea kuten vanhusten pdlvelutalosta saatu kokemus näytti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat kelpaavat hoitamaan vanhempiaan ihan samalla kuin tyttäretkin. Idiootti.

Ennen ollut että tyttö hoitaa. 

Perintöäkin on annettu pojalle puolet enemmän.

 

Eri 

Vierailija
74/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo asiahan ei ole sukupuolisidonnainen asia millään tavalla, yhtälailla miehet kuin naiset hoitavat vanhempansa, tai jättävät hoitamatta.

On se ollut. Ihan perinteistä toimintaa ennen. Ette ilmeisesti tunne entisajan tapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän niin on, että pojat eivät ryhdy avustamaan iäkästä äitiään suihkussa, alapesuissa, tukanpesussa, vaipanvaihdossa, vaatteiden huollossa, tukan laittamisessa, ym.

Vierailija
76/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo asiahan ei ole sukupuolisidonnainen asia millään tavalla, yhtälailla miehet kuin naiset hoitavat vanhempansa, tai jättävät hoitamatta.

Vain noin 10% omaishoitajista on miehiä. Että ei kyllä todellakaan yhtälailla.

Kun mies sairastuu, vaimo hoitaa häntä. Kun vaimo sairastuu, mies ottaa eron.

Joten älkää hoitako miehiä, miesvauvoja tai yhtään ketään muuta kuin lapsia.

Tottakai miehiä ei ole omaishoitajina, koska kuolevat ennenkuin vaimo tarvitsee mitään hoitoa.😅

Vierailija
77/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja hoidan tällä hetkellä omaa äitiä vaikka oli sen ansiosta paska lapsuus, ei ollut koskaan läsnä ja oli alkoholisti. Ei olisi mitään tarvetta, mutta siinä minun ja äidin ero onkin. 

Vierailija
78/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakin on vanhempien lapsi. Joten pojat silloin hoitaa

Vierailija
79/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo asiahan ei ole sukupuolisidonnainen asia millään tavalla, yhtälailla miehet kuin naiset hoitavat vanhempansa, tai jättävät hoitamatta.

Ei ole feminismissä näin! Miehet vaan sikailevat ja naiset tekevät kaikki työt mukaan lukien hoiva- meta- ja tunnetyön. Etkö ymmärrä?

Vierailija
80/123 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä pojat eroaa tytöistä? Mä en ensinnäkään odota, että lapset mua hoitaa kun olen vanha mutta toisaalta taas mun pojat ovat tunneälykkäitä ja älykkäitä ihmisiä yleensäkin. Omituinen avaus

Biologia. Mies ja nainen ovat erilaisia. Sen takia on urheilussakin erilliset sarjat, vaikka jotkut yrittävät nämä kieltää. 

Hoitamisessa tarvitaan useinkin voimaa mikä estää että se biologian pulesta ei sovellu miehelle?

Toivottavasti teillä lapset hoitaa puolisosi, jos pidät hoitamista voimalajina. Ei sitä mummoa lattialta maastavedolla nosteta. 

Kyllä se nosto tulee jaloilla ja selällä mitkä lihakset nimenomaan aktivoituvat maastavedossa. Sulla kun tuntuu olevan tuota ammatillista tietoa niin voitko naisselittää sitten mitkä lihakset siinä sitten aktivoituu? Jään odottamaan vastausta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme