Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40-vuotias nainen ja äskettäin erosin pitkäaikaisesta kumppanistani. Päätin ottaa elämäni haltuun ja liittyä Tinderiin. Hyi että!!!

Vierailija
10.05.2026 |

En voi kieltää, että aluksi se oli jännittävää - uusia miehiä, uusia mahdollisuuksia. Mutta joo... pian huomasin, että minun puhelimeni täyttyi kuvista, joissa miehet esittelivät ylpeinä peniksensä. Aluksi se oli huvittavaa, mutta pian siitä tuli ahdistavaa. En ollut liittynyt Tinderiin etsimään pelkkiä seksikumppaneita, vaan jotain enemmän....

En ole kiinnostunut pelkästään fyysisestä suhteesta. Haluan löytää jotain syvempää, jonkun joka ymmärtää minua ja kunnioittaa minua. En välitä peniskuvista, haluan löytää aidon suhteen.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaahan sinä olet vailla. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
22/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan mennyt tinderiin, koska olen saanut sen käsityksen, että löytääkseen sieltä vakavaa suhdetta etsivän, joutuu käymään läpi jopa parisataa vonkamiestä joista osa kusettaa treffeille asti muka suhdetta etsien.  

Ystävä löysi sieltä miehen, mutta vaati tosiaan tuota hirveän tarkkaa kampaamosta ja tervettä epäluuloa. Olen niin hyväuskoinen itse, että varmaan en vain osaisi olla tarpeeksi kriittinen :/ 

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule pois tinderistä. Se on navetta, jossa ääliöistä lypsetään dataa myytäväksi ihan kelle tahansa markkinoijalle tai tiedustelupalvelulle.

Vierailija
24/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet etsivät myös vakavaa parisuhdetta, MUTTA silloin vaatimukset naista kohtaan nousee yhtä suurelle tasolle kuin mitä naisilla on miehiä kohtaan.

Tarkoittaa sitä että jos olet tavis pullukka, turha unelmoida siitä timmistä ja komeasta. Ne kelpuuttavat sinut vain seksiin.

Seksissä naisilla on valta. Mutta vakavaan parisuhteeseen naisilla ei ole valtaa. Mies päättää siinä kenet kelpuuttaa.

Vierailija
25/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Ap oikein odotti?

Tinder on seksiseurasovellus

Se uusi oikea löytyy paremmin ihan jostain muualta, harrastuksista jne jne....

-Mies

Kyllä moni mies etsii tinderissä vakavaa parisuhdetta mutta täytyy pitää mielessä että nämä miehet ei ehkä ole niitä kaikista komeimpia pisimpiä statusmiehiä.

Eli pariutumisesta tulee paljon helpompaa jos ei yritä itseään parempia miehiä.

Ahaa. Eli oletat automaattisesti, että "komea ja pitkä statusmies" on parempi kuin yksikään Vauva-palstaileva nainen? No, mä ainakin olen kaunis  hoikka, hauska ja fiksu. En näe mitään syytä yrittää matchia hampaattoman, työttömän, kaljuuntuvan typeryksen kanssa.

Tasokkaat miehet osoittavat ihan arjessa hienovaraista huomiota kauniille, hoikalle, fiksulle ja hauskalle naiselle. Miksi olet tinderissä?

Vierailija
26/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Ap oikein odotti?

-Mies

Kyllä moni mies etsii tinderissä vakavaa parisuhdetta mutta täytyy pitää mielessä että nämä miehet ei ehkä ole niitä kaikista komeimpia pisimpiä statusmiehiä.

Ahaa. Eli oletat automaattisesti, että "komea ja pitkä statusmies" on parempi kuin yksikään Vauva-palstaileva nainen? No, mä ainakin olen kaunis  hoikka, hauska ja fiksu. En näe mitään syytä yrittää matchia hampaattoman, työttömän, kaljuuntuvan typeryksen kanssa.

Tasokkaat miehet osoittavat ihan arjessa hienovaraista huomiota kauniille, hoikalle, fiksulle ja hauskalle naiselle. Miksi olet tinderissä?

Olen eri, mutta nainen ei oleta, että jokainen kadulla tai kaupassa huomiota osoittava mies tekee sitä deittailuajatuksella tai on edes sinkku. Kun on saanut huomiota miehiltä säännöllisesti koko elämänsä, se menee ohi pelkkänä kohteliaisuutena. 

Vierailija
27/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tinderissä kolme päivää kolme vuotta sitten. Siinä kolmessa päivässä valikoin niistä muutamasta tuhannesta tykkäyksestä parisenkymmentä sellaista profiilia, joiden kuvaileman miehen elämään pystyin itseni kuvittelemaan. Tunsin itseni ja tiesin mitä olen etsimässä. Rima oli korkealla. 

Tottakai kävi myös mieletön mäihä että siitä kourallisesta löytyi mies johon rakastuin, ja joka myös rakastui minuun. Mutta yhtään peniskuvaa mulle ei lähetetty, yhtään törkyviestiä en saanut. 

Jotain kai tein oikein. 

Vierailija
28/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut noita kyrvän kuvien lähettelijöitä. Olen itse mies, mutta ei tulisi mieleenkään. Kertoo aika paljon tyypistä jos tuollaista harrastaa. Eikä todellakaan hyvää. Kuka tahansa täysijärkinen tajuaa ettei naiset tykkää tuollaisista kuvista, eikä varsinkaan puolituntemattomat.

Vierailija
29/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut Tinderissä. Olen 48- vuotias ja ollut useissa parisuhteissa ja lyhyissä seksisuhteissa. Olen mies. Olen löytänyt naiset töistä, harrastuksista tai kaverien kautta. Tinder on täysi vitsi ja luuserien alusta.

Vierailija
30/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut Tinderissä. Olen 48- vuotias ja ollut useissa parisuhteissa ja lyhyissä seksisuhteissa. Olen mies. Olen löytänyt naiset töistä, harrastuksista tai kaverien kautta. Tinder on täysi vitsi ja luuserien alusta.

Tinderistä löysin sellaisen miehen joka oli valmis sitoutumaan. Tuollaiset kukasta kukkaan lentelevät tyypit eivät ole juttuni. 

Vierailija
31/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh. Sinkkunaisena 6 vuotta sitten katsoin yhden iltapäivän verran kyseistä menoa. Tuntui että meinasi tarttua sukupuolitauti jo ruudun välityksellä. 

Vierailija
32/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Ap oikein odotti?

-Mies

Olen eri, mutta nainen ei oleta, että jokainen kadulla tai kaupassa huomiota osoittava mies tekee sitä deittailuajatuksella tai on edes sinkku. Kun on saanut huomiota miehiltä säännöllisesti koko elämänsä, se menee ohi pelkkänä kohteliaisuutena. 

Olisit siitä irl kavalkadista svaipannut sitten. 0,0001% miehistä ja 0,2% naisista saa positiivista huomioita koko elämänsä.

Vierailija
33/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet etsivät myös vakavaa parisuhdetta, MUTTA silloin vaatimukset naista kohtaan nousee yhtä suurelle tasolle kuin mitä naisilla on miehiä kohtaan.

Tarkoittaa sitä että jos olet tavis pullukka, turha unelmoida siitä timmistä ja komeasta. Ne kelpuuttavat sinut vain seksiin.

Ja kun mies toteaa, että tämä ympäriinsä paneminen ei riitä, niin alkaa vakavan suhteen etsintä. Se EI tarkoita, että mies lopettaisi ympäriinsä panemisen (jos vientiä on) ja keskittyisi vain ja ainoastaan vakavan suhteen etsimiseen. Näitä svappailette oikealle vai mikä se suunta nyt olikaan mistä mätsi.

Vierailija
34/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on rikos lähettää kikulikuvia ilman lupaa.

Muutenkin sellaset vaan lähettää joilla päässä viiraa sellaisia tuntemattomille. Seksusalinen kehitys on silloin jossain 11v tasolla

Vierailija
35/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on ihan samoja, tavallisia ihmisiä kuin joihin kadulla tai vaikka baarissa törmää. Te voitte pitää tinderiin liittyneitä luusereina, mutta mistään että voi tietää etteikö se teidän elävässä elämässä tapaamanne ihana ihminen ole myös tinderissä. On aika naiivia ajatella että se ei olisi mahdollista. 

Muutenkin omaa erinomaisuuttaan korostavat ihmiset ovat aika raskaita. Suurin osa ihmisistä on epätäydellisiä. Se tekeekin heistä paljon mielenkiintoisempia. 

PS. Peniskuvien lähettely ei tee kenestäkään mielenkiintoista. Tämä kommentti ihan vaan ketjun muihin kommentteihin. 

Vierailija
36/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tinderissä voi lähettää kuvia. Annatko kaikille oman puhelinnumeron? 

Juu, ei kannata. Olen ollut siellä vuosia ja pari sihdetta löytynyt sinä aikana. Pääasiassa treffejä, jotka ei johda mihinkään tai miehet alkaa jauhaa heti seksistä.

Kannattaa muistaa että tuossa on sun tasosi.

Vierailija
37/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Ap oikein odotti?

-Mies

Olisit siitä irl kavalkadista svaipannut sitten. 0,0001% miehistä ja 0,2% naisista saa positiivista huomioita koko elämänsä.

Niin teinkin. Jo kauan sitten. Mutta jos eroaisin, ainakin paperilla appi olisi helpompi tapa tutustua uusiin miehiin kuin arpoa kuka kohtelias tuttu tai tuntematon on kiinnostunut muustakin kuin small talkista. 

Vierailija
38/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Ap oikein odotti?

-Mies

Sanoinko olevani? Kerran kokeilin kahden vuorokauden verran ja se riitti. Mutta miksi en saisi olla? Joo, kyllä mua on pyydetty treffeille ihan tavallisessa elämässäkin, nytkin olisi pari kiinnostunutta, mutta kun mua ei kiinnosta. Joten miksi en kokeilisi Tinderiä, siis jos hermot kestäisi sitä.

Vierailija
39/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä yksilöllä on joku Ihme fiksaatio siihen, että kaikki naiset etsivät vain Timmiä ja Komeaa ja Pitkää ja Upeaa. Ei tule pieneen mieleenkään, että vaakakupissa painavat useammin tärkeät asiat kuten huumorintaju, älykkyys, empaattisuus jne. Ymmärrän kyllä miksi ajattelet noin, kirjoituksestasi oikein huokuu kuinka p*llun puutteessa olet. Koska sinua ei yksikään nainen vajukin luonteesi takia huoli, täytyy kaikkien naisten metsästää vain sitä lentäjäkirurgia.

Vierailija
40/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Ap oikein odotti?

-Mies

Sanoinko olevani? Kerran kokeilin kahden vuorokauden verran ja se riitti. Mutta miksi en saisi olla? Joo, kyllä mua on pyydetty treffeille ihan tavallisessa elämässäkin, nytkin olisi pari kiinnostunutta, mutta kun mua ei kiinnosta. Joten miksi en kokeilisi Tinderiä, siis jos hermot kestäisi sitä.

Jos menisin nelikymppisenä appeihin, ottaisin sen huumorilla ja tapana tutustua uusiin ihmisiin ilman paineita. En liian vakavasti tai vaatisi itseäni löytämään pakolla pysyvää. Ja eikö niissä voi ilmiantaa kuvien lähettäjät ja vähintään blokata? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän