Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40-vuotias nainen ja äskettäin erosin pitkäaikaisesta kumppanistani. Päätin ottaa elämäni haltuun ja liittyä Tinderiin. Hyi että!!!

Vierailija
10.05.2026 |

En voi kieltää, että aluksi se oli jännittävää - uusia miehiä, uusia mahdollisuuksia. Mutta joo... pian huomasin, että minun puhelimeni täyttyi kuvista, joissa miehet esittelivät ylpeinä peniksensä. Aluksi se oli huvittavaa, mutta pian siitä tuli ahdistavaa. En ollut liittynyt Tinderiin etsimään pelkkiä seksikumppaneita, vaan jotain enemmän....

En ole kiinnostunut pelkästään fyysisestä suhteesta. Haluan löytää jotain syvempää, jonkun joka ymmärtää minua ja kunnioittaa minua. En välitä peniskuvista, haluan löytää aidon suhteen.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Ap oikein odotti?

Tinder on seksiseurasovellus

Se uusi oikea löytyy paremmin ihan jostain muualta, harrastuksista jne jne....

-Mies

Kyllä moni mies etsii tinderissä vakavaa parisuhdetta mutta täytyy pitää mielessä että nämä miehet ei ehkä ole niitä kaikista komeimpia pisimpiä statusmiehiä.

Eli pariutumisesta tulee paljon helpompaa jos ei yritä itseään parempia miehiä.

Ahaa. Eli oletat automaattisesti, että "komea ja pitkä statusmies" on parempi kuin yksikään Vauva-palstaileva nainen? No, mä ainakin olen kaunis  hoikka, hauska ja fiksu. En näe mitään syytä yrittää matchia hampaattoman, työttömän, kaljuuntuvan typeryksen kanssa.

Tasokkaat miehet osoittavat ihan arjessa hienovaraista huomiota kauniille, hoikalle, fiksulle ja hauskalle naiselle. Miksi olet tinderissä?

Olen eri, mutta nainen ei oleta, että jokainen kadulla tai kaupassa huomiota osoittava mies tekee sitä deittailuajatuksella tai on edes sinkku. Kun on saanut huomiota miehiltä säännöllisesti koko elämänsä, se menee ohi pelkkänä kohteliaisuutena. 

Olisit siitä irl kavalkadista svaipannut sitten. 0,0001% miehistä ja 0,2% naisista saa positiivista huomioita koko elämänsä.

Joopajoo taas. 

Vierailija
42/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on siitä kiva sovellus, että se kertoo aika suoraan mikä sun arvo deittimarkkinoilla on.

Sun arvo on luokkaa "mällirätti".

Mikä sitten on sellainen mies, joka kulli kourassa ruinaa pillua ventovierailta naisilta?

Ei se ole sen parempi. Mutta mulla on sulle uutinen: harva mies on tuollainen. Muistakaa että yksi mies saa laitettua kuvia sadoille jos siltä tuntuu.

-eri

Juuri näin. Normaali keskivertomies ei käyttäydy noin. Eri deittipalveluissa pyörii se samojen epätoivoisten ja va jakkien lauma terrorisoimassa ja samat naisetkin vuodesta toiseen. Samat naamat ja nimet nähty mukemattomia kertoja. Osa heistä on aivan oikeasti jollakin tavalla va jaita. Parasta on katsella sitä seuraa ihan tosielämästä. Ne va jakit kun harvoin kotoaan poistuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on siitä kiva sovellus, että se kertoo aika suoraan mikä sun arvo deittimarkkinoilla on.

Heh. Kyllä sen arvon huomaa ihan todellisessa elämässä.

Vierailija
44/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tajunnut noita kyrvän kuvien lähettelijöitä. Olen itse mies, mutta ei tulisi mieleenkään. Kertoo aika paljon tyypistä jos tuollaista harrastaa. Eikä todellakaan hyvää. Kuka tahansa täysijärkinen tajuaa ettei naiset tykkää tuollaisista kuvista, eikä varsinkaan puolituntemattomat.

Toisaalt sikäli tuo on aika helppo ja yksiselitteinen tapa suodattaa pois täysurpot. Jos saa kyrvänkuvan niin tietää, että lähettäjä on tyyppi, joka ajattelee, että tuommoisen laittaminen tuntemattomalle tai puolituntemattomalle on hyvä idea, eli ei varmaan ihan penaalin terävin kanootti ja käytöstapoja lienee muutenkin turha odottaa, joten tyypin voi huoletta blokata. Paljon vaikeampaa on tietää etukäteen, kuka deittisivulla kohdatuista järkevän oloisista miehistä tai naisista tulee suhteen syventyessä osoittautumaan takertuvaksi, sairaalloisen mustasukkaiseksi, pettäjäksi tai väkivältaiseksi tms...

Vierailija
45/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet etsivät myös vakavaa parisuhdetta, MUTTA silloin vaatimukset naista kohtaan nousee yhtä suurelle tasolle kuin mitä naisilla on miehiä kohtaan.

Tarkoittaa sitä että jos olet tavis pullukka, turha unelmoida siitä timmistä ja komeasta. Ne kelpuuttavat sinut vain seksiin.

Jännä että timmit ja komet haluavat seksiin jotain vanhoja pullukoita. Kaikki minun tuntemani miehet ovat nimenomaan olleet sitä mieltä, että naisen täytyy olla seksuaalisesti kiihottava, eivätkä todellakaan haluaisi pelkkään seksiinkään sellaisia naisia, jotka eivät vedä heitä seksuaalisesti puoleensa. Vaikea uskoa, että timmeillä ja komeilla miehillä olisi kaikkein alhaisimmat standardit.

Vierailija
46/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet etsivät myös vakavaa parisuhdetta, MUTTA silloin vaatimukset naista kohtaan nousee yhtä suurelle tasolle kuin mitä naisilla on miehiä kohtaan.

Tarkoittaa sitä että jos olet tavis pullukka, turha unelmoida siitä timmistä ja komeasta. Ne kelpuuttavat sinut vain seksiin.

Seksissä naisilla on valta. Mutta vakavaan parisuhteeseen naisilla ei ole valtaa. Mies päättää siinä kenet kelpuuttaa.

Kyllähän siinä nainenkin päätöksen tekee, lähteekö parisuhteeseen vai ei. Siksi parisuhteen löytäminen ei olekaan helppoa, koska molempien pitäisi olla toisistaan yhtä kiinnostuneita. 

Yksin oleminenkin on vaihtoehto, jos ei löydä sopivaa. 

Vierailija
47/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo katkera ankeuttaja, joka ei saanut yhtään matchia.

suurin osa miehistä ei saa yhtään matchia

Vierailija
48/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan mennyt tinderiin, koska olen saanut sen käsityksen, että löytääkseen sieltä vakavaa suhdetta etsivän, joutuu käymään läpi jopa parisataa vonkamiestä joista osa kusettaa treffeille asti muka suhdetta etsien.  

Ystävä löysi sieltä miehen, mutta vaati tosiaan tuota hirveän tarkkaa kampaamosta ja tervettä epäluuloa. Olen niin hyväuskoinen itse, että varmaan en vain osaisi olla tarpeeksi kriittinen :/ 

N34

Ei se sen kummempaa ole kuin livenä tavattujen kanssa. Kyllä heidänkin kohdallaan terve epäluulo on paikallaan. 

Vierailija
49/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit pitkän suhteen ja liityit panosovellukseen ja nyt kaduttaa kun "kaikki hyvät miehet on viety."

Vierailija
50/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on perseestä. Löysin mieheni muuta kautta.

Vierailija
51/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en miehenä oikein ymmärrä, että mikä ongelma on siinä, että te naiset swaippaisitte oikealle vain omantasoisia miehiä joilla on profiilissa asiallisia kuvia ja teksti ja asetuksena että etsii vain pitkää suhdetta.

Eli ei swaipata oikealle mitään lapsettomia timmejä nuorempia miehiä jos olette itse 40v pullukka yh.

Täh?

Vierailija
52/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tajunnut noita kyrvän kuvien lähettelijöitä. Olen itse mies, mutta ei tulisi mieleenkään. Kertoo aika paljon tyypistä jos tuollaista harrastaa. Eikä todellakaan hyvää. Kuka tahansa täysijärkinen tajuaa ettei naiset tykkää tuollaisista kuvista, eikä varsinkaan puolituntemattomat.

Toisaalt sikäli tuo on aika helppo ja yksiselitteinen tapa suodattaa pois täysurpot. Jos saa kyrvänkuvan niin tietää, että lähettäjä on tyyppi, joka ajattelee, että tuommoisen laittaminen tuntemattomalle tai puolituntemattomalle on hyvä idea, eli ei varmaan ihan penaalin terävin kanootti ja käytöstapoja lienee muutenkin turha odottaa, joten tyypin voi huoletta blokata. Paljon vaikeampaa on tietää etukäteen, kuka deittisivulla kohdatuista järkevän oloisista miehistä tai naisista tulee suhteen syventyessä osoittautumaan takertuvaksi, sairaalloisen mustasukkaiseksi, pettäjäksi tai väkivältaiseksi tms...

Penaalin terävin kanootti.

Kiitos tästä 🤣

Vierailija
53/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksissä naisilla on valta. Mutta vakavaan parisuhteeseen naisilla ei ole valtaa. Mies päättää siinä kenet kelpuuttaa.

Ei ihan näinkään. Jos joku mies nyt päättäisi kelpuuttaa minut suhteeseen, niin 99% todennäköisyydellä oma päätökseni on se, että suhdetta ei tule. 

Kannattaa nyt muistaa se, että siinä missä mies olisi valmis suhteeseen sanotaan nyt vaikka 20% naisten kanssa, niin naisten kohdalla tuosta voi pudottaa nollan pois. Naiset yleensä kokevat suhdemielessä kiinnostaviksi vain 1-5 miehen sadasta, kun miehillä luku on kymmenkertainen.

Vierailija
54/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse menettänyt uskoni siihen, että on edes olemassa muunlaisia miehiä kuin heitä, joiden aivot sijaitsevat alakerrassa, ihan sama onko minkä verran ikää tai mikä on status. Tinderissä en edes ole, pelkkä Facebook riittää, miehet kun pitävät sitä jonain tinderinä. 

DaVinci, Einstein...

Vierailija
55/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse menettänyt uskoni siihen, että on edes olemassa muunlaisia miehiä kuin heitä, joiden aivot sijaitsevat alakerrassa, ihan sama onko minkä verran ikää tai mikä on status. Tinderissä en edes ole, pelkkä Facebook riittää, miehet kun pitävät sitä jonain tinderinä. 

DaVinci, Einstein...

Toisaalta- kummankaan pärstäkertoimella ei tinderissä pärjäisi.

Vierailija
56/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten on sellainen mies, joka kulli kourassa ruinaa pillua ventovierailta naisilta?

Ei se ole sen parempi. Mutta mulla on sulle uutinen: harva mies on tuollainen. Muistakaa että yksi mies saa laitettua kuvia sadoille jos siltä tuntuu.

-eri

Juuri näin. Normaali keskivertomies ei käyttäydy noin. Eri deittipalveluissa pyörii se samojen epätoivoisten ja va jakkien lauma terrorisoimassa ja samat naisetkin vuodesta toiseen. Samat naamat ja nimet nähty mukemattomia kertoja. Osa heistä on aivan oikeasti jollakin tavalla va jaita. Parasta on katsella sitä seuraa ihan tosielämästä. Ne va jakit kun harvoin kotoaan poistuvat.

Heidän paikka on miesten etsintäsovellus. Tai kuvan lähetys urologille, jos kerran vikaa on.

Vierailija
57/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätit pitkän suhteen ja liityit panosovellukseen ja nyt kaduttaa kun "kaikki hyvät miehet on viety."

En nyt itse ainakaan tavoittanut aloituksesta vivahdetta, että ero kaduttaisi ap:ta.

Joku syy siihen kuitenkin on, että on erottu. Ja eron jälkeen ainoa vaihtoehtohan ei ole huonoon suhteeseen ryhtyminen, vaan yksinolokin voi olla lopulta "se juttu".

Vierailija
58/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan näinkään. Jos joku mies nyt päättäisi kelpuuttaa minut suhteeseen, niin 99% todennäköisyydellä oma päätökseni on se, että suhdetta ei tule. 

Kannattaa nyt muistaa se, että siinä missä mies olisi valmis suhteeseen sanotaan nyt vaikka 20% naisten kanssa, niin naisten kohdalla tuosta voi pudottaa nollan pois. Naiset yleensä kokevat suhdemielessä kiinnostaviksi vain 1-5 miehen sadasta, kun miehillä luku on kymmenkertainen.

Eipä unohdeta sitä miesten epärealistista toivetta upeasta naisesta. Että jos joku erehtyisi kerrankin 🧔‍ 

Vierailija
59/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Vierailija
60/100 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Ap oikein odotti?

Tinder on seksiseurasovellus

Se uusi oikea löytyy paremmin ihan jostain muualta, harrastuksista jne jne....

-Mies

Kyllä moni mies etsii tinderissä vakavaa parisuhdetta mutta täytyy pitää mielessä että nämä miehet ei ehkä ole niitä kaikista komeimpia pisimpiä statusmiehiä.

Eli pariutumisesta tulee paljon helpompaa jos ei yritä itseään parempia miehiä.

Ahaa. Eli oletat automaattisesti, että "komea ja pitkä statusmies" on parempi kuin yksikään Vauva-palstaileva nainen? No, mä ainakin olen kaunis  hoikka, hauska ja fiksu. En näe mitään syytä yrittää matchia hampaattoman, työttömän, kaljuuntuvan typeryksen kanssa.

Ei naiset ole hauskoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä