Olen 40-vuotias nainen ja äskettäin erosin pitkäaikaisesta kumppanistani. Päätin ottaa elämäni haltuun ja liittyä Tinderiin. Hyi että!!!
En voi kieltää, että aluksi se oli jännittävää - uusia miehiä, uusia mahdollisuuksia. Mutta joo... pian huomasin, että minun puhelimeni täyttyi kuvista, joissa miehet esittelivät ylpeinä peniksensä. Aluksi se oli huvittavaa, mutta pian siitä tuli ahdistavaa. En ollut liittynyt Tinderiin etsimään pelkkiä seksikumppaneita, vaan jotain enemmän....
En ole kiinnostunut pelkästään fyysisestä suhteesta. Haluan löytää jotain syvempää, jonkun joka ymmärtää minua ja kunnioittaa minua. En välitä peniskuvista, haluan löytää aidon suhteen.
Kommentit (100)
Tinder on siitä kiva sovellus, että se kertoo aika suoraan mikä sun arvo deittimarkkinoilla on.
Sun arvo on luokkaa "mällirätti".
Vierailija kirjoitti:
Tinder on siitä kiva sovellus, että se kertoo aika suoraan mikä sun arvo deittimarkkinoilla on.
Sanoo katkera ankeuttaja, joka ei saanut yhtään matchia.
Mä en miehenä oikein ymmärrä, että mikä ongelma on siinä, että te naiset swaippaisitte oikealle vain omantasoisia miehiä joilla on profiilissa asiallisia kuvia ja teksti ja asetuksena että etsii vain pitkää suhdetta.
Eli ei swaipata oikealle mitään lapsettomia timmejä nuorempia miehiä jos olette itse 40v pullukka yh.
Olen itse menettänyt uskoni siihen, että on edes olemassa muunlaisia miehiä kuin heitä, joiden aivot sijaitsevat alakerrassa, ihan sama onko minkä verran ikää tai mikä on status. Tinderissä en edes ole, pelkkä Facebook riittää, miehet kun pitävät sitä jonain tinderinä.
Tarinan on pakko olla totta, sillä kaikki kertomukset miehistä ovat täällä totta. Miksi ihmeessä naiset valehtelisivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten on sellainen mies, joka kulli kourassa ruinaa pillua ventovierailta naisilta?
Ei se ole sen parempi. Mutta mulla on sulle uutinen: harva mies on tuollainen. Muistakaa että yksi mies saa laitettua kuvia sadoille jos siltä tuntuu.
-eri
Harjoituksen puutetta tuo on. Ei minulle tule yhtään vastaavalaisia kuvia kun jo alkuun karsin jyvät akanoista.
Mitä Ap oikein odotti?
Tinder on seksiseurasovellus
Se uusi oikea löytyy paremmin ihan jostain muualta, harrastuksista jne jne....
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Mä en miehenä oikein ymmärrä, että mikä ongelma on siinä, että te naiset swaippaisitte oikealle vain omantasoisia miehiä joilla on profiilissa asiallisia kuvia ja teksti ja asetuksena että etsii vain pitkää suhdetta.
Eli ei swaipata oikealle mitään lapsettomia timmejä nuorempia miehiä jos olette itse 40v pullukka yh.
Mitä tarkoittaa svaipata?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Ap oikein odotti?
-Mies
Kyllä moni mies etsii tinderissä vakavaa parisuhdetta mutta täytyy pitää mielessä että nämä miehet ei ehkä ole niitä kaikista komeimpia pisimpiä statusmiehiä.
Eli pariutumisesta tulee paljon helpompaa jos ei yritä itseään parempia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa svaipata?
Tarkoittaa toisen käyttäjän profiilista tykkäämistä eli sitä kun sormella raahaatte profiilin kuvan oikealle josta syntyy tykkäys.
Tai vaihtoehtoisesti painatte sitä vihreää ikonia.
Ilman swaippaamista ei synny matcheja eli ei voi keskustella.
Minulla on sama tilanne, 40v eronnut nainen ja olen ollut Tinderissä jo pari vuotta.
Mulle ei ole yksikään mies koskaan lähettänyt peniskuvia. Toisaalta tärkein kriteerini on että toivoo pitkäaikaista suhdetta ja en valitse pintaliitäjän oloisia, vaan pääosin koulutettuja ja fiksun oloisia.
Ihan normaaleja, pääosin kivoja miehiä olen tavannut. Vielä ei ole vaan tullut vastaan sitä oikeaa.
Mikä fossiili olet? Tinderiin mennään keräämään huomiota tai myymään seksiä. Kumpaan kategoriaan kuulut?
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se laatikkoleukainen kirurgilentäjä ihan kuin elokuvissa ja kirjoissa rakastuisi sittenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Ap oikein odotti?
-Mies
Kyllä moni mies etsii tinderissä vakavaa parisuhdetta mutta täytyy pitää mielessä että nämä miehet ei ehkä ole niitä kaikista komeimpia pisimpiä statusmiehiä.
Suurin osa miehistä siellä pelkän seksin perässä, niin se vaan on.
Vikittelevät aikansa ja kun seksiä saavat niin siirtyvät seuraavaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Ap oikein odotti?
-Mies
Ahaa. Eli oletat automaattisesti, että "komea ja pitkä statusmies" on parempi kuin yksikään Vauva-palstaileva nainen? No, mä ainakin olen kaunis hoikka, hauska ja fiksu. En näe mitään syytä yrittää matchia hampaattoman, työttömän, kaljuuntuvan typeryksen kanssa.
Olen 40+ nainen ja tutustunut Tinderissä pääsääntöisesti fiksuihin ikäisiini miehiin. Nyt pari vuotta suhteessa ihanan tyypin kanssa. Ääliöitäkin välillä tullut vastaan, mutta ne saa poistettua. Kertokaapa viisaammat, miksi kokemukset ovat niin erilaisia?
Kyllä miehet etsivät myös vakavaa parisuhdetta, MUTTA silloin vaatimukset naista kohtaan nousee yhtä suurelle tasolle kuin mitä naisilla on miehiä kohtaan.
Tarkoittaa sitä että jos olet tavis pullukka, turha unelmoida siitä timmistä ja komeasta. Ne kelpuuttavat sinut vain seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tinderissä voi lähettää kuvia. Annatko kaikille oman puhelinnumeron?
Juu, ei kannata. Olen ollut siellä vuosia ja pari sihdetta löytynyt sinä aikana. Pääasiassa treffejä, jotka ei johda mihinkään tai miehet alkaa jauhaa heti seksistä.
Niin joo. Mistä ne kuvat tulevat kun Tinderissä niitä ei voi lähettää?
Ei tinderissä voi lähettää kuvia. Annatko kaikille oman puhelinnumeron?
Juu, ei kannata. Olen ollut siellä vuosia ja pari sihdetta löytynyt sinä aikana. Pääasiassa treffejä, jotka ei johda mihinkään tai miehet alkaa jauhaa heti seksistä.