HS: Naiset hylkää oikeiston
Osoitus naisten kyvystä empatiaan ja heikomman puolustamiseen.
Jokainen on vastuussa siitä kenen joukoissa seisoo.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten on aika perustaa uusia puolueita, joissa tarjotaan naisille vapautta ja turvallista tulevaisuutta oman valinnan mukaan ura/perhe tai molemmat :)
Olen jo pitkään miettinyt että Suomen puoluekentällä olisi tilaa ja kysyntää uudelle puolueelle.
Suomessa on liikaa puolueita jo nyt. Mutta siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten on aika perustaa uusia puolueita, joissa tarjotaan naisille vapautta ja turvallista tulevaisuutta oman valinnan mukaan ura/perhe tai molemmat :)
Olen jo pitkään miettinyt että Suomen puoluekentällä olisi tilaa ja kysyntää uudelle puolueelle.
Suomessa on liikaa puolueita jo nyt. Mutta siitä vaan.
Määrittele "liikaa". Ei siihen mitään kiintiötä ole, joka täyttyessään estää uusien perustamisen. Jos sopiva poliittinen ekolokero löytyy, voi uusi puolue hyvinkin kasvaa haastamaan vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto maailmalla rajoittaa naisten oikeuksia. Miksi äänestää sen puolesta?!
Tässäkin ketjussa huomaa monen keskustelijan tekstistä, että ihan vain siksi koska.
Ukkoja ärsyttää se, etteivät naiset valitse alistumista vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa huomaa monen keskustelijan tekstistä, että ihan vain siksi koska.
Ukkoja ärsyttää se, etteivät naiset valitse alistumista vapaaehtoisesti.
Hahahahhahahhahhahahhahahhahshjshshshshshshj kyllä on taas sen sortin soopaa. Onko siellä taas incel jankkaaja paikalla😄
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Nähkseni eniten naisille harmia aiheuttaa kyllä Vasemmisto. Yhtäkkiä vessoissa saa miettiä mikä kaapinkokoinen partasuu sieltä oven takaa pöllähtää kun naistenvessat vietiin vähemmistöjen vuoksi. Naisten urheiluun pitäisi kelpuuttaa miehet. Yhtäkkiä nainen tai äiti on turhia nimikkeitä, vaan pitää alkaa kikkailla termeillä kohdullinen, synnyttäjä...jne.
Intersektionaalinen kulttuurisota ottaa vielä kierroksia. Uusmarxilaisten valhe puree, miehet sortavat naisia, sukupuolten vastakkainasettelu on maailmanhistorian pahinta juuri nyt ja Hesari vaan boostaa tätä tragediaa.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on hyvä esimerkki jokaiselle naiselle ettei pidä lähteä valtamedian ideologisiin hömpötyksiin mukaan.
Riikka on epäonnistunut aivan kaikessa. Ei sovi esimerkiksi yhdellekään naiselle. M52
Niin. Ja aikoja sitten hylkäsivät ap:n.
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän hylkää. Päinvastoin, käyvät töissä eli toisin sanoen tukevat niitä ja ylläpitävät ongelmaa.
Hehe, kokoomus on ainoa puolue missä naista ei hyväksytä puheenjohtajaksi 😆.
Eikö ookki hieman masokistista naisen äänestää kokoomusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähkseni eniten naisille harmia aiheuttaa kyllä Vasemmisto. Yhtäkkiä vessoissa saa miettiä mikä kaapinkokoinen partasuu sieltä oven takaa pöllähtää kun naistenvessat vietiin vähemmistöjen vuoksi. Naisten urheiluun pitäisi kelpuuttaa miehet. Yhtäkkiä nainen tai äiti on turhia nimikkeitä, vaan pitää alkaa kikkailla termeillä kohdullinen, synnyttäjä...jne.
Nyt puhutaan niin marginaalisista ilmiöistä ettei mitään rajaa. Yksi pervoäijä on seurannut minua ostarin vessaan ja yritti käydä käsiksi, mutta tämä tapahtui siis vuosikausia sitten, kauan ennen tätä itsemäärittelyn muka mahdollistamaa pervoilua jota en ole koskaan päässyt todistamaan. Samoin jotkut vanhat pierut ovat mukamas erehtyneet uimahallin pukkarista selvästi aikeena nähdä paljasta pintaa, mutta niilläkään ei ole mitään tekemistä itsemäärittelyn kanssa.
Se harva kerta kun olen nähnyt selvästi transnaisen vessassa, he ovat pesemässä käsiään tai marssimassa suoraan koppiin tms. erittäin normaalia. Varmaan moni jää transiksi tunnistamatta koska he eivät kiinnitä itseensä mitään huomiota, käyvät vaan vessassa.
Mitä mieltä olet siitä, että ne synnyttäjät joutuvat pulittamaan synnytyksestä ja sektiosta yhä enemmän ja enemmän? Tai että tietyissä oikeistojohtoisissa paikoissa heiltä on viety aborttioikeus? Onko se parempi juttu kuin että pari kertaa vuodessa törmäät uutisartikkeliin jossa puhutaan synnyttäjistä?
Taas stana puhutaan kaikkien naisten suilla. Vaikka naiset kyllä ovat laumasieluja ja helposti kyseenalaistamatta omaksuvat samoja aatteita ja ihanteita mitä muutkin naiset (onko sinullakin Marimekon Gratha-olkalaukku?). Huomasin tämän yliopistokavereistani ja silloin hyväksyin etten ole kuten naiset tyypillisesti, vaikka olen sitä jo lapsesta saakka kuullut. En tykkää luulla olevani erilainen, olen yhdenlainen nainen vain. Minua silti nimitellään leikkimielisesti vaikkapa autistiksi koska luen TIETOKIRJOJA enkä hypetä kaikkea mikä on muodissa.
Olen oikeistolainen. En pidä siitä uhrimentaliteetista, millä näitä ”kumouksellisia” aatteita naisille myydään. Siis sekin kirja muutama vuosi sitten, Näkymättömät naiset - upposi tolvanoihin kuin häkä. Esimerkiksi: puhelimet suunniteltu vain miesten kämmenille. Sujuvasti unohdettu pikkiriikkiset simpukkapuhelimet 20 vuotta sitten.
Minä ainakin hlvetti otan ohjat omiin käsiini arjessa, joka ikinen päivä. En tarvitse siihen mitään itkijänaisten kollektiivia. En ole kenenkään uhri. Ketä sellainen ajattelu palvelee? Minä menen ja teen. Nämä empaattivonkujat ovat usein kaikkein pahimpia selkäänpuukottajia ja kyräilijöitä. ”Äänestä naista, nainen” no vttu en varmasti äänestä Halosta jos on Niinistökin saatavilla vaan sen takia mitä haaruksista löytyy. Mielipuolista!
Vierailija kirjoitti:
Taas stana puhutaan kaikkien naisten suilla. Vaikka naiset kyllä ovat laumasieluja ja helposti kyseenalaistamatta omaksuvat samoja aatteita ja ihanteita mitä muutkin naiset (onko sinullakin Marimekon Gratha-olkalaukku?). Huomasin tämän yliopistokavereistani ja silloin hyväksyin etten ole kuten naiset tyypillisesti, vaikka olen sitä jo lapsesta saakka kuullut. En tykkää luulla olevani erilainen, olen yhdenlainen nainen vain. Minua silti nimitellään leikkimielisesti vaikkapa autistiksi koska luen TIETOKIRJOJA enkä hypetä kaikkea mikä on muodissa.
Olen oikeistolainen. En pidä siitä uhrimentaliteetista, millä näitä ”kumouksellisia” aatteita naisille myydään. Siis sekin kirja muutama vuosi sitten, Näkymättömät naiset - upposi tolvanoihin kuin häkä. Esimerkiksi: puhelimet suunniteltu vain miesten kämmenille. Sujuvasti unohdettu pikkiriikkiset simpukkapuhelimet 20 vuotta sitten.
Minä ainakin hlvetti otan ohjat omiin käsiini arjessa, joka ikinen päivä. En tarvitse siihen mitään itkijänaisten kollektiivia. En ole kenenkään uhri. Ketä sellainen ajattelu palvelee? Minä menen ja teen. Nämä empaattivonkujat ovat usein kaikkein pahimpia selkäänpuukottajia ja kyräilijöitä. ”Äänestä naista, nainen” no vttu en varmasti äänestä Halosta jos on Niinistökin saatavilla vaan sen takia mitä haaruksista löytyy. Mielipuolista!
Totta kai osa naisista äönestää naista alistavan yhteiskunnan puolesta. Näin tekevät mm. kokoomuksen ja perussuomalaisten naisäänestäjät. Kysymys ei ollut siitä äänestääkö naista vai miestä. Kysymys oli siitä, että äänestää naisten oikeuksien, vapauden ja oman valinnan puolesta. Onhan teitä sub-naisia silti vielä pilvin pimein miehiä miellyttämään.