Kaasuautoilu ja nimenomaan biokaasu
Biokaasu, autoilussa on mielestäni kuitenkin fossiilitonta, ja kaikkein lähinnä puhtaimpia päästöjä, ja vielä niin että rahat pysyvät myöskin täällä suomessa, suomalaisille.
Päästiin eroon r*ssien maakaasusta ja nyt kierrätetään kaatopaikaoilta ja navetoilta biokaasua kaasu-autoihin, mikä on mielestäni aika vihreää autoilua, ekologista siis.
Kaasuautot siis toimivat molemmilla kaasuilla (bio- ja maakaasu) ja tuo biokaasu on siis sitä puhtaampaa myös moottorille, mutta myös ympäristöystävällisempää myös. Maakaasulla voi ajaa, mutta se on likaisempaa ja esim. kaasusuodatin likaantuu nopeammin tuosta.
Miksi tästä ei puhuta? Voisiko saada kommentteja tällaisestakin?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla gasumin kaasu sekoitusta vaikka lukeekin biokaasu. Eipä noita uusia kaasulla kulkevia vermeitä saa kuin raskaalle puolelle.
Siellä asemalla voi valita kumpaa tankkaa venäläinen maakaasu oli hieman halvempi bio. Ennen venäjän hyökkäystä Ukrainaan. Hieman tämän jäkeen luovuin kaasuautosta
Arkadianmäelle valmistusasema?