Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mariskoolien ja crocsien suosio selittyy samalla ilmiöllä:

Vierailija
11.05.2007 |

laumasielut alkavat himoitsemaan objektiivisesti ottaen karmeita ja mauttomia tuotteita, kun markkinamiehet ja tarkemmin määrittelemätön joukko nimeltä " kaikki muut" alkavat niitä kehumaan ja mainostamaan.

Jos tulisin nyt yksin crocsit jalassani (mitä en tee, koska crocsit ovat, sanotte mitä hyvänsä, edelleen hirveimmät " kengät" , joita olen nähnyt) teitä vastaan ILMAN tätä takanaan olevaa kummallista muoti-ilmiötä, yrjöäisitte kaaressa crocseilleni ja tulisitte palstalle mesomaan, miten joku ämmä kulkee ihmisten ilmoilla siivous- ja puutarhanhoitokengissä.

Myöntäkää pois vaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

design tavara/tuote on ihan kamalan järkyttävä, jos ko. esinettä myytäisiin anttilassa tai tarjoustalossa tms. kukaan näistä designtietoisista henkilöistä EI hankkisi sitä kuunaan. Tuskin edes tietäisi sellaista olemassa olevankaan.

Vierailija
2/16 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi Mariskooli, joka on piilotettu yläkaappiin keittiössä, ja pääsee esille vain kun ex-anoppi (joka sen aikanaan osti) tulee kylään. Ehkä kerran vuodessa. Mun mielestä susiruma kapistus!!!

Crocsitkin on musta aika rumat, mutta; etsin hyviä työkenkiä, ja olen kuullut noista pelkkää hyvää, aion testata.

Tämän myönnän, muuta en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai näin on kun ap kirjoittaa. Ilmiölle on jopa nimi, muoti. Mutta mä en kyllä tajua mitä pahaa siinä on?

Aika monet meistä ovat kuitenkin melko sovinnaisia laumasieluja. Samat telkkariohjelmat katsotaan, samoja ruokia syödään, vaatteet samoista kaupoista. Minun mielestä on kiva vaan kun tulee uusia juttuja, joihin sitten voi joko hurahtaa tai ei.

Vierailija
4/16 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vinkiks, tilasin maahiset -sivustoilta tosi kivat kengät.

Vierailija
5/16 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niitä useita. Ensimmäisen ostin jo kymmenisen vuotta sitten ja lisääkin aion hankkia. Ai kauhee mua!

Eli mä siis oikeasti pidän niistä. Nuo crocsit on kyllä kamalat, niistä en pidä. Enkä osta. Vaikka olisivat kuinka muodikkaat. Ihmiset kai kuitenkin yleensä ostavat sitä, mikä näyttää itsestä kivalta.

Vierailija
6/16 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat tosi kivoja.

Mutta hinnat puuttuivat!

Miten tuolta mitään tilaa, kun hintoja ei näy missään? Mistä ne näkee?

Vierailija
7/16 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakaan meillä ei ole eikä tule (molemmat kamalia, varsinkin Mariskoolit ->> yöks). Ja ne tutut joilla TIEDÄN nuita olevan on aika pieni joukko.

Vierailija
8/16 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta crocksit on aivan sika hyvät jalassa. Työkenkinä aivan ylivoimaiset ja siksi voin antaa anteeksi niiden ei niin kauniin ulkonäönkin.

Vierailija
9/16 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät hankin aikaa sitten amerikasta ja sukulaiset ovat lahjoitelleet mariskooleja tasaiseen tahtiin...

Vierailija
10/16 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin antanut eteenpäin jollekin, joka pitää niistä. Tai sitten olisin myynyt Huutonetissä ja netonnut lähes 30 e.

Hyi sinua.

Vierailija
11/16 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen mitä pidän käytännöllisenä ja " kauniina" omaan silmään. Itse asiassa mä vihaan yli kaiken kaikkia esim. noita marimekon tuotteita *yöks* Ne on jo pelkästään, kuten joku hyvin sanoi; susirumiakin kaikki tyynni. Nuita Crocseja en ole edes nähnyt, mutta veikkaan, että ovat kanssa sitä " roskiskamaa" , jos joku sellaset erehtyy mulle tuomaan... Lahjaksi olen saanut jotain marimekkoa, mutta kirppikselle olen kaikki kantanut tai pistänyt kiertoon alta päivän...

Vierailija
12/16 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoista jää nimittäin yli.

Vierailija
13/16 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariskooli:

-Kaunis tuote silmälle.

-Jalallinen, erottuu kattauksissa edukseen.

-Varsin hauska yksityiskohta kattauksessa, jos astiasto muuten yksinkertaisempi.

-Käytännöllisen kokoinen säilyttää ja tarjota sokeria, makeisia, pikkupurtavaa.

-Tai käyttää jälkiruokamaljana.

-Kauniit värit. Väri taittuu kauniisti valoa vasten ja siksi myös oiva tuikkulyhty. Sopii useampaan vuodenaikaan, kotiin tai kattaukseen värivaihtoehtojensa takia.

-Voidaan käyttää myös esim ruusunkukan maljana, korumaljana tai muuna pienten tavaroiden säilytyskulhona.

Ei niin monta suomalaista voi olla väärässä,

muutama voi..

Vierailija
14/16 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mariskooli:

-Kaunis tuote silmälle.

-Jalallinen, erottuu kattauksissa edukseen.

-Varsin hauska yksityiskohta kattauksessa, jos astiasto muuten yksinkertaisempi.

-Käytännöllisen kokoinen säilyttää ja tarjota sokeria, makeisia, pikkupurtavaa.

-Tai käyttää jälkiruokamaljana.

-Kauniit värit. Väri taittuu kauniisti valoa vasten ja siksi myös oiva tuikkulyhty. Sopii useampaan vuodenaikaan, kotiin tai kattaukseen värivaihtoehtojensa takia.

-Voidaan käyttää myös esim ruusunkukan maljana, korumaljana tai muuna pienten tavaroiden säilytyskulhona.

Ei niin monta suomalaista voi olla väärässä,

muutama voi..

Vierailija
15/16 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ollakin. Hyvän mainoksen tarkoitus on esitellä uutuudet kuluttajien tietoon ja tehdä ne houkutteleviksi.

Ensimmäisen omani ostin yli 15v sitten ja en muista sen aikaisia mainoksia. Joka tapauksessa olin vuosia ainoa tuttavapiirissäni jolla tuo kyseinen esine oli pöydässä ja käytössä sille on löytynyt eri käyttömuotoja. En ole siihen vieläkään kyllästynyt vaikka se on niin yleinen nykyään.

Mutta eihän se olisi niin yleinen jossei se olisi niin kaunis esine:)

Vierailija
16/16 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on ok että ihmisellä on esim. yksi mariskooli, mutta en tajua miksi niitä pitää kerätä niin älyttömästi..? Laumana en kestä niitä, yksi vielä menee.