Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsuosittu mielipide: Liekinheitin on tylsä biisi.

Vierailija
09.05.2026 |

Mitäänsanomaton kappale joka ei jää mieleen. Toki toivotan silti Petelle ja Lindalle paljon onnea viisuihin ja tietysti menestystä toivon.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin mieleenpainumaton, että vaikka soikin radiossa lähes puolen tunnin välein, tuntuu joka kerta uudelta ja ennenkuuntelemattomalta, mutta geneeriseltä ulinalta.

Vierailija
62/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymmentä vuotta sitten siedettävän näköinen, nykyinen elähtänyt has been ja sekunda-Pamela kyykkyviulisti, josta tulee mieleen vain pahanmakuinen epäsiideri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljen radion heti kun kuulen tuon kappaleen soivan. Jotenkin keinotekoinen tai jotain, joku siinä ärsyttää. Mutta ei kaikki voi kaikesta tykätä. 

Vierailija
64/93 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin ich komme

Vierailija
65/93 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä kyllä tykästyin biisiin heti ensikuulemalta. Ihan sama mikä sijoitus on. En yleensä tykkää suomenkielisestä musasta mutta tää on hyvä. Myös Käärijän biisiistä tykkäsin lähes ensikuulemalta. Toivon hyvää sijoitusta Petelle ja Lindalle.

Vierailija
66/93 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viuluosio kuulostaa jotenkin yksinkertaiselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/93 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rodunsekoituksen teemalla lähti Suomi edustamaan itseään. Toivottavasti tulee lunta tupaan 

Suomalaiset äänesti heidät yivoimasati  kisaamaan.  👏👏👏👏👏

Vierailija
68/93 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viuluosio kuulostaa jotenkin yksinkertaiselta

Niinköööö. no sinä tunnut kaksinkertaisella.    🤭😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/93 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin samaa heti alussa. Kiva esitys mutta mitäänsanomaton kappale. 

Vierailija
70/93 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suljen radion heti kun kuulen tuon kappaleen soivan. Jotenkin keinotekoinen tai jotain, joku siinä ärsyttää. Mutta ei kaikki voi kaikesta tykätä. 

Ärsyttele ihan rauhassa.  Kansa heidät valitsi ylivoimaisesti.  👍🏻👍🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/93 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappale alkaa, jatkuu, sitten töksähtää kesken.  Sitten taas jatkuu, töksähtää taas kesken kun pitäisi tulla jokin jatkumo ja mielellään huipennus.  

Elikkä et ymmärrä tuosta sävellyksestä hevonpersttä.  Onko kivaa olla tyhmä?

Vierailija
72/93 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin samaa heti alussa. Kiva esitys mutta mitäänsanomaton kappale. 

Kämppä sinä tekemässä seuraavaan kisaan ja esittämään. Katsotaan saatko julmetun äänestyskannatuksen menemään kisaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/93 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, että kerroit mielipiteesi, me kaikki halusimme kuulla sen. Ankeuttajia löytyy Suomesta liikaa, miksi aina pitää yrittää painaa muita alaspäin.

Mutta heidänhän suomalaiset valitsi ylivoimaisella kannatus äänillä.   🥳🥳🥳🥳🥳

Vierailija
74/93 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska biisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/93 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole tanssibiisi, se ei ole iskelmä, se ei ole balladi, mikä kumma se on? En tykkää tästä viisusta.

Vierailija
76/93 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole tanssibiisi, se ei ole iskelmä, se ei ole balladi, mikä kumma se on? En tykkää tästä viisusta.

Se on show-kappale, rakennettu näyttäväksi nimenomaan stagea varten. Ikivihreiden joukkoon ei ole asiaa.

Vierailija
77/93 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan jaksanut kuunnella kokonaan. Pete Parkkonen kuulostaa kärsivältä lampaalta.

Vierailija
78/93 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä biisi!

Vierailija
79/93 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rodunsekoituksen teemalla lähti Suomi edustamaan itseään. Toivottavasti tulee lunta tupaan 

Nasseilta ei kysytä.

Aina ennemmin nasse kuin vasse 😉

Vierailija
80/93 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leningradin pajan mielestä Suomi ei saa saada euroviisuvoittoa eikä järjestää kisoja, kun eivät itte pääse osallistumaan laisinkaan ja toisekseen Suomessa ei saa olla kivaa. 

 

Seuraavaksi haukutaan Paulus ja äiti Arajuuri ja Lidl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän