Epäsuosittu mielipide: Liekinheitin on tylsä biisi.
Mitäänsanomaton kappale joka ei jää mieleen. Toki toivotan silti Petelle ja Lindalle paljon onnea viisuihin ja tietysti menestystä toivon.
Kommentit (93)
Joskus parikymmentä vuotta sitten siedettävän näköinen, nykyinen elähtänyt has been ja sekunda-Pamela kyykkyviulisti, josta tulee mieleen vain pahanmakuinen epäsiideri.
Suljen radion heti kun kuulen tuon kappaleen soivan. Jotenkin keinotekoinen tai jotain, joku siinä ärsyttää. Mutta ei kaikki voi kaikesta tykätä.
Ai, mä kyllä tykästyin biisiin heti ensikuulemalta. Ihan sama mikä sijoitus on. En yleensä tykkää suomenkielisestä musasta mutta tää on hyvä. Myös Käärijän biisiistä tykkäsin lähes ensikuulemalta. Toivon hyvää sijoitusta Petelle ja Lindalle.
Viuluosio kuulostaa jotenkin yksinkertaiselta
Vierailija kirjoitti:
Rodunsekoituksen teemalla lähti Suomi edustamaan itseään. Toivottavasti tulee lunta tupaan
Suomalaiset äänesti heidät yivoimasati kisaamaan. 👏👏👏👏👏
Vierailija kirjoitti:
Viuluosio kuulostaa jotenkin yksinkertaiselta
Niinköööö. no sinä tunnut kaksinkertaisella. 🤭😂
Sanoin samaa heti alussa. Kiva esitys mutta mitäänsanomaton kappale.
Vierailija kirjoitti:
Suljen radion heti kun kuulen tuon kappaleen soivan. Jotenkin keinotekoinen tai jotain, joku siinä ärsyttää. Mutta ei kaikki voi kaikesta tykätä.
Ärsyttele ihan rauhassa. Kansa heidät valitsi ylivoimaisesti. 👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Kappale alkaa, jatkuu, sitten töksähtää kesken. Sitten taas jatkuu, töksähtää taas kesken kun pitäisi tulla jokin jatkumo ja mielellään huipennus.
Elikkä et ymmärrä tuosta sävellyksestä hevonpersttä. Onko kivaa olla tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Sanoin samaa heti alussa. Kiva esitys mutta mitäänsanomaton kappale.
Kämppä sinä tekemässä seuraavaan kisaan ja esittämään. Katsotaan saatko julmetun äänestyskannatuksen menemään kisaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että kerroit mielipiteesi, me kaikki halusimme kuulla sen. Ankeuttajia löytyy Suomesta liikaa, miksi aina pitää yrittää painaa muita alaspäin.
Mutta heidänhän suomalaiset valitsi ylivoimaisella kannatus äänillä. 🥳🥳🥳🥳🥳
Se ei ole tanssibiisi, se ei ole iskelmä, se ei ole balladi, mikä kumma se on? En tykkää tästä viisusta.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole tanssibiisi, se ei ole iskelmä, se ei ole balladi, mikä kumma se on? En tykkää tästä viisusta.
Se on show-kappale, rakennettu näyttäväksi nimenomaan stagea varten. Ikivihreiden joukkoon ei ole asiaa.
En ole kertaakaan jaksanut kuunnella kokonaan. Pete Parkkonen kuulostaa kärsivältä lampaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rodunsekoituksen teemalla lähti Suomi edustamaan itseään. Toivottavasti tulee lunta tupaan
Nasseilta ei kysytä.
Aina ennemmin nasse kuin vasse 😉
Leningradin pajan mielestä Suomi ei saa saada euroviisuvoittoa eikä järjestää kisoja, kun eivät itte pääse osallistumaan laisinkaan ja toisekseen Suomessa ei saa olla kivaa.
Seuraavaksi haukutaan Paulus ja äiti Arajuuri ja Lidl.
On niin mieleenpainumaton, että vaikka soikin radiossa lähes puolen tunnin välein, tuntuu joka kerta uudelta ja ennenkuuntelemattomalta, mutta geneeriseltä ulinalta.