Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsuosittu mielipide: Liekinheitin on tylsä biisi.

Vierailija
09.05.2026 |

Mitäänsanomaton kappale joka ei jää mieleen. Toki toivotan silti Petelle ja Lindalle paljon onnea viisuihin ja tietysti menestystä toivon.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siinä Sara lauluissa oli yksi hyvä mutta ei se mikä valittiin. Joskus onnistuu joskus ei.  Usein on kopioitu maailmalta tai sitten laulussa on yksi kohta joka hyvä muuten ei.   Että tuoreutta ja kokonaisuus.  Ammattimaisesti kun tuotetaan musiikkia niin ei se tietysti ole kuin myyntiä.  Joku taidekappale taas on uniikki. 

Vierailija
42/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanathan on itseasiassa hyvinkin nerokkaat, hyvi  leikkisää suomenkieltä, samaan tapaan kuin "kuusi palaa" ja sen kymmenet eri merkitykser. Itse kappaleesta en pidä, en Petestä, viulukin on jo aika edustettuna viisuissa tänä vuonna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiekonheiton jää mieleen nuorilla ja muillakin tarinan takia kun siinä on se tarina . 

Vierailija
44/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiekonheiton jää mieleen nuorilla ja muillakin tarinan takia kun siinä on se tarina . 

Hauskatekoäly kiekonheitto LIEKINHEITIN. 

Vierailija
45/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että kerroit mielipiteesi, me kaikki halusimme kuulla sen. Ankeuttajia löytyy Suomesta liikaa, miksi aina pitää yrittää painaa muita alaspäin.

Vierailija
46/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolla todella tylsä biisi. Tuommoiisen biisin aikana voikin sitten kävästä vessan puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vinkunaa kautta linjan.

Vierailija
48/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rodunsekoituksen teemalla lähti Suomi edustamaan itseään. Toivottavasti tulee lunta tupaan 

MIllä ihmeen rodunsekoituksen teemalla?

Pete on Pihtiputaalta ja Linda Ruotsista. Suomalaiset yrittää ollaan taas jotain lite bättre.

Linda on itä-Helsingin tyttöjä alunperin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Lindan viulunsoitto on todella tylsää. Taatusti olisi taito riittänyt parempaan. Oliko se lopussa kun oli pelkkää sahausta? Siihen kun olisi tällätty arpeggio eli sellainen tilutus niin olisi ollut aivan huikea. Muuta mussutettavaa en keksi. Se on hyvä että A-osa ja B-osa sekä kertsi eroavat toisistaan. Sama juttu kun Käärijällä eli biisissä on yllättävä muutos. 

Vierailija
50/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rodunsekoituksen teemalla lähti Suomi edustamaan itseään. Toivottavasti tulee lunta tupaan 

MIllä ihmeen rodunsekoituksen teemalla?

Pete on Pihtiputaalta ja Linda Ruotsista. Suomalaiset yrittää ollaan taas jotain lite bättre.

Helsingistä Linda on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Llindahan on supisuomalainen nainen.

Vierailija
52/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono biisi. Täysin mitäänsanomaton. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter edustaa Pihtiputaata eikä Suomea. On muuten masentava paikka.

Vierailija
54/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei siitä pidä, niin tylsä se ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulu nyt on mikä on, mutta minua häiritsee tämä pari. Pete ja Linda eivät sovi ollenkaan yhteen, siis ei mitään näkyvää kemiaa, ja Lindasta tulee hiukan jääpuikkofiilis. Ihmettelen tällaista valintaa kappaleen sisällön kannalta.

Samaa mieltä. Mua häiritsee lisäksi tuo Lindan asu. Ansaitsisi jotain vähän fiksumpaa ylleen. Liian vähän kangasta. Ja biisi on huono.

Vierailija
56/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas ? Liekinheitin on kaikkea muuta kuin tylsä, aivan mahtava! 

Vierailija
57/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paska ettei mitään rajaa.

Vierailija
58/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minustakin, viuluosuudet ja välisoitot ovat kyllä hyviä.

Lindan soitto on koko kappaleen paras juttu

Mutta miksi pitää mennä kiristetyllä naamalla ja kumitisseillä esiintymään?

Vierailija
59/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko tosissas ? Liekinheitin on kaikkea muuta kuin tylsä, aivan mahtava! 

Enemmänkin myötähäpeää herättävä

Vierailija
60/93 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappale alkaa, jatkuu, sitten töksähtää kesken.  Sitten taas jatkuu, töksähtää taas kesken kun pitäisi tulla jokin jatkumo ja mielellään huipennus.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme