Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään

Vierailija
09.05.2026 |

Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.

Kommentit (340)

Vierailija
181/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälä vain haukutaan mitäs muutakaan

No miksi sitten teet näitä aloituksia jatkuvasti? Eikö 10 vuoden ruikutus ole opettanut mitään?

Vierailija
182/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun yks yli 40 v mieskaverikaa saa naisia

Ihmisten kaveripiirit koostuvat yleensä samankaltaisista ihmisistä kuin hän itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä tässä sitten mättää, oisko se lievä ylipaino ja mulla on vähän mahaa.

Se mikä mättää on alhainen älykkyytesi. Olet lähellä kehitysvammaisen tasoa älyllisesti ja henkisesti, mutta sitähän sinä et suostu ikinä uskomaan. Joten jankkaat ikuisesti samaa ulinaasi.

Vierailija
184/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin viimein nähdään Allun kuva tai vielä parempi, video miten tekee itseään tykö?

Vierailija
185/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä tässä sitten mättää, oisko se lievä ylipaino ja mulla on vähän mahaa.

Se mikä mättää on alhainen älykkyytesi. Olet lähellä kehitysvammaisen tasoa älyllisesti ja henkisesti, mutta sitähän sinä et suostu ikinä uskomaan. Joten jankkaat ikuisesti samaa ulinaasi.

En kyllä ole. Koska olen seurustellut ja saanut paljon naisia. Harmi ettette koskaan sitä tajua. Ei ole multa pois:)

Vierailija
186/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälä vain haukutaan mitäs muutakaan

Mitä sitten odotit, ymmärrystäkö.

Minäpä kerron sinulle mistä tässä on kysymys, siteeratakseni sinua itseäsi kun äsken kirjoitit että jätit meikkamaattoman tyttöystäväsi: sinä et vaan nappaa. Got it? Sinussa ei ole mitään mielenkiintoista eikä haluttavaa.

Vierailija
187/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain ymmärrä kun en etsi missä vaa tavallista meikattua naista. Laskekaa naiset rimaa

Miksi pitäisi laskea rimaa? Jotta saisi ruikuttavan miehen, joka käyttää hyväkseen? Juu, ei kiitos.

Miksi mun pitäs etsiä 130 kg nainen crokseissa ei kiitos.

Vierailija
188/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole. Koska olen seurustellut ja saanut paljon naisia. Harmi ettette koskaan sitä tajua. Ei ole multa pois:)

Onhan se sulta pois, jos kerran olet joskus seurustellut ja saanut paljon naisia mutta et enää saa etkä sä itse sitä tajua.

Vierailija
189/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP yrittänyt deittailla oman ikäisiä naisia vai pelkästään parikymppisiä?

Vierailija
190/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaassa iässä

Vierailija
191/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se sulta pois, jos kerran olet joskus seurustellut ja saanut paljon naisia mutta et enää saa etkä sä itse sitä tajua.

Asia selvä. En jaksa tätä keskustelua kiitos ja hei.

Vierailija
192/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole paljon nuorempi 35-vuotiaana miehenä, mutta seuraa löytyy. Deittailen parhaillani 18-vuotiasta nuorta naista.

Vierailija
193/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP yrittänyt deittailla oman ikäisiä naisia vai pelkästään parikymppisiä?

Oman ikäsiä ja ylikin. Miten niin.?

Vierailija
194/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajat muuttuvat, naiset muuttuvat, sinä muutut. Mutta et vain ymmärrä. Jatka vaan ihmettelemistä!

Nii mutta kyllä minäkin haluaisin löytää kumppanin

Lopeta ryyppääminen. Se auttaa jo paljon.

Vierailija
195/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun iästä oo kiinni vaan ei naisille yleensäkään kelpaa miehet kun ei niitä kiinnosta. Suurin osa naisista seuraa somesta miesvihamielistä sisältöä ja ovat turruttaneet aivonsa sillä. Moni entinen heteronainen on nykyään lepso

Vierailija
196/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vika onkin siinä, että et ole saanut yhtään suhdetta kestämään. Jos olisit saanut kestämään, niin yksi nainen olisi riittänyt.

Vierailija
197/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sun iästä oo kiinni vaan ei naisille yleensäkään kelpaa miehet kun ei niitä kiinnosta. Suurin osa naisista seuraa somesta miesvihamielistä sisältöä ja ovat turruttaneet aivonsa sillä. Moni entinen heteronainen on nykyään lepso

Parempi olla yksin ja erossa naisista

Vierailija
198/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olet. Itse olet täällä kertonut ÄO:si, joka on vain vähän kehitysvammaisen tasoa ylempänä. 

Normaalit naiset eivät sellaista halua, paitsi ehkä joku yksi miljoonasta, joten etsi seuraa kaltaistesi heikkolahjaisten joukosta.

Vierailija
199/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokullinen ja / tai rikas kelpaa, vanhanakin. Tummaihoiset suosituimpia.

Vierailija
200/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitää tällästä kuunnella en enää jaksa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi