Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
Ei mun yks yli 40 v mieskaverikaa saa naisia
Ihmisten kaveripiirit koostuvat yleensä samankaltaisista ihmisistä kuin hän itse.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tässä sitten mättää, oisko se lievä ylipaino ja mulla on vähän mahaa.
Se mikä mättää on alhainen älykkyytesi. Olet lähellä kehitysvammaisen tasoa älyllisesti ja henkisesti, mutta sitähän sinä et suostu ikinä uskomaan. Joten jankkaat ikuisesti samaa ulinaasi.
Milloin viimein nähdään Allun kuva tai vielä parempi, video miten tekee itseään tykö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tässä sitten mättää, oisko se lievä ylipaino ja mulla on vähän mahaa.
Se mikä mättää on alhainen älykkyytesi. Olet lähellä kehitysvammaisen tasoa älyllisesti ja henkisesti, mutta sitähän sinä et suostu ikinä uskomaan. Joten jankkaat ikuisesti samaa ulinaasi.
En kyllä ole. Koska olen seurustellut ja saanut paljon naisia. Harmi ettette koskaan sitä tajua. Ei ole multa pois:)
Vierailija kirjoitti:
Täälä vain haukutaan mitäs muutakaan
Mitä sitten odotit, ymmärrystäkö.
Minäpä kerron sinulle mistä tässä on kysymys, siteeratakseni sinua itseäsi kun äsken kirjoitit että jätit meikkamaattoman tyttöystäväsi: sinä et vaan nappaa. Got it? Sinussa ei ole mitään mielenkiintoista eikä haluttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä kun en etsi missä vaa tavallista meikattua naista. Laskekaa naiset rimaa
Miksi pitäisi laskea rimaa? Jotta saisi ruikuttavan miehen, joka käyttää hyväkseen? Juu, ei kiitos.
Miksi mun pitäs etsiä 130 kg nainen crokseissa ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole. Koska olen seurustellut ja saanut paljon naisia. Harmi ettette koskaan sitä tajua. Ei ole multa pois:)
Onhan se sulta pois, jos kerran olet joskus seurustellut ja saanut paljon naisia mutta et enää saa etkä sä itse sitä tajua.
Oletko AP yrittänyt deittailla oman ikäisiä naisia vai pelkästään parikymppisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sulta pois, jos kerran olet joskus seurustellut ja saanut paljon naisia mutta et enää saa etkä sä itse sitä tajua.
Asia selvä. En jaksa tätä keskustelua kiitos ja hei.
No minä en ole paljon nuorempi 35-vuotiaana miehenä, mutta seuraa löytyy. Deittailen parhaillani 18-vuotiasta nuorta naista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP yrittänyt deittailla oman ikäisiä naisia vai pelkästään parikymppisiä?
Oman ikäsiä ja ylikin. Miten niin.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat muuttuvat, naiset muuttuvat, sinä muutut. Mutta et vain ymmärrä. Jatka vaan ihmettelemistä!
Nii mutta kyllä minäkin haluaisin löytää kumppanin
Lopeta ryyppääminen. Se auttaa jo paljon.
Ei se sun iästä oo kiinni vaan ei naisille yleensäkään kelpaa miehet kun ei niitä kiinnosta. Suurin osa naisista seuraa somesta miesvihamielistä sisältöä ja ovat turruttaneet aivonsa sillä. Moni entinen heteronainen on nykyään lepso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vika onkin siinä, että et ole saanut yhtään suhdetta kestämään. Jos olisit saanut kestämään, niin yksi nainen olisi riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sun iästä oo kiinni vaan ei naisille yleensäkään kelpaa miehet kun ei niitä kiinnosta. Suurin osa naisista seuraa somesta miesvihamielistä sisältöä ja ovat turruttaneet aivonsa sillä. Moni entinen heteronainen on nykyään lepso
Parempi olla yksin ja erossa naisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet. Itse olet täällä kertonut ÄO:si, joka on vain vähän kehitysvammaisen tasoa ylempänä.
Normaalit naiset eivät sellaista halua, paitsi ehkä joku yksi miljoonasta, joten etsi seuraa kaltaistesi heikkolahjaisten joukosta.
Isokullinen ja / tai rikas kelpaa, vanhanakin. Tummaihoiset suosituimpia.
Miksi mun pitää tällästä kuunnella en enää jaksa
No miksi sitten teet näitä aloituksia jatkuvasti? Eikö 10 vuoden ruikutus ole opettanut mitään?