Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä aamuna iski yhtäkkiä pieni paniikki andes-viruksesta

Vierailija
09.05.2026 |

Siis minulle. Eilen illalla olin vielä rauhallinen kuin viilipytty. Ilmeisesti uutiset muistuttavat nyt liikaa koronan alkua.

Kukaan muu poissa tolaltaan?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vain loputtoman väsynyt, t sotetyöläinen. Voi vattu mitä sekoilua se edellinen kerta oli. Tuurilla ne laivat aika pitkälti seilasivat. Ei jaksa enää, taidan lähteä johonkin tunturinlaelle istumaan. 

Ja kyyninen. Ajattele, kun kaikki ne, jotka pääsivät koronasta oireetta tai nuhana ovat myös kyynisyyteen eivätkä enää viitsi ikävästi rajoittaa elämäänsä kun ei se edellinenkään ollut mitään. Meillä on ihan helvetisti väkeä joka ei noudata mitään ohjeita. No tämän kanssahan se olisi herkkua. Tehopaikoista ei tarvitse edes haaveilla kun mikään muukaan ei riittäisi.

Taudin eteneminen oireista kuolemaan vaikuttaisi uutisoinnin mukaan olevan niin nopeaa, että tuskin siinä teholle ehdittäisiin (hoitoon pääsy juuttuisi kaikkiin lillukanvarsikyselyihin ja pisteytyksiin)/hoidosta ei olisi mitään hyötyä. Joten huoli pois hoitsu - buranaa ja puolukkamehua entiseen malliin. Jos se ei auta, tauti on kuolemaksi. Niin, ja seuranta linja.

Mä en ole hoitsu. Ei tavallisella keuhkopöhöllä olisi mitään pääsyä edes osastolle, jo päivystys olisi kaatunut omaan mahdottomuuteensa. Hyvä kun pärjäillään normiarjessa.

Vierailija
22/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivosi käsittelivät asiaa yön aikana, siinä selitys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vain loputtoman väsynyt, t sotetyöläinen. Voi vattu mitä sekoilua se edellinen kerta oli. Tuurilla ne laivat aika pitkälti seilasivat. Ei jaksa enää, taidan lähteä johonkin tunturinlaelle istumaan. 

Ja kyyninen. Ajattele, kun kaikki ne, jotka pääsivät koronasta oireetta tai nuhana ovat myös kyynisyyteen eivätkä enää viitsi ikävästi rajoittaa elämäänsä kun ei se edellinenkään ollut mitään. Meillä on ihan helvetisti väkeä joka ei noudata mitään ohjeita. No tämän kanssahan se olisi herkkua. Tehopaikoista ei tarvitse edes haaveilla kun mikään muukaan ei riittäisi.

Oireettomina tai lievällä flunssalla selvinneet olivat niitä jotka eivät ottaneet koronapiikkejä!

Vierailija
24/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievään paniikkiin heräsin itsekkin. En voi uskoa, että ois menoa taas. 

Miten ihmeessä jotkut voivat olla noin aivopestyjä?? HÄVETKÄÄ!

Vierailija
25/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonto hoitaa homman. Ihmisiä nyt vaan on liikaa ja luonto on aina tasapainottanut homman joka ikisen lajin kohdalla tavalla taikka toisella. Niin tulee käymään ihmiseläintenkin kohdalla.

Tässä ei mikään luonto nyt hoida hommaa. Tällaista vaan sattuu. 
Mikä se luonto on joka suunnittelee ihmiskunnan massaharvennuksen? 

Vierailija
26/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö enää muista koronapropagandaa? Että 20% sairastuneista kuolee???

Nyt on tuplattu valeet ja taas lampaat paniikissa. Koronan väitettiin olevan uusi virus (vaikka koronaviruksia on 60 erilaista joista 8 tarttuu ihmiseen ja aiheuttavat 20% vuosittaisista flunssaepidemioista). Nyt väitetään että tämä myyräkuumevirus leviää ihmisestä ihmiseen! 

Herätkää pahvit!

Vierailija
27/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lievään paniikkiin heräsin itsekkin. En voi uskoa, että ois menoa taas. 

Miten ihmeessä jotkut voivat olla noin aivopestyjä?? HÄVETKÄÄ!

Olen ymmärtänyt, että 7 miljoonaa ihmistä kuoli koronaan. 

Vierailija
28/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonto hoitaa homman. Ihmisiä nyt vaan on liikaa ja luonto on aina tasapainottanut homman joka ikisen lajin kohdalla tavalla taikka toisella. Niin tulee käymään ihmiseläintenkin kohdalla.

Tässä ei mikään luonto nyt hoida hommaa. Tällaista vaan sattuu. 
Mikä se luonto on joka suunnittelee ihmiskunnan massaharvennuksen? 

Tämänkin kusetuksen on suunnitellut eliitti, joka haluaa harventaa väestöä reilulla kädellä. Kohta ollaan kieli vyön alla taas juoksemassa tappopiikeille.

Astrazeneca

a stra ze neca (latinaa) = tie kuolemaan

https://translate.google.fi/?hl=fi&sl=la&tl=fi&text=a%20stra%20ze%20nec…

Vierailija
29/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modernan uusi koronapiikki on nimeltään NEXSPIKE. Nex on latinaa ja tarkoittaa kuolemaa. Piikin nimi on siis kuolemapiikki.

https://translate.google.fi/?hl=fi&sl=la&tl=fi&text=nex&op=translate

Vierailija
30/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa vihdoinkin uusi musta surma!!

Vierailija
31/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tartu minun corollaan. 

Vierailija
32/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi niitä jotka aikoinaan kieltäytyi koronarokotuksista lukita vankiloihin varmuuden vuoksi ennen tämän viruksen tuloa

Niistä piikeistähän tämä johtuu.

Vierailija
33/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa mulla on pyöreät synttärit, joihin kutsut lähtevät pitkin Eurooppaa oleville sukulaisille ja ystäville. Kun ajattelee, miten paljon kesällä ympäri maailmaa matkustaneita kokoontuu silloin yhteen, niin voi kauhistus. Menee maku suunnitella juhlaa. 

Vierailija
34/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako miljoonaa ihmistä kuoli vanhuuteen? Nyt turha paniikki pois! Suojele mielesi niin se suojelee vastustuskykyäsi. 

Vierailija
35/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustakaa enemmän näihin törkypaikkoihin, Bali, Brasilia, Argentiina, Thaimaa, Afrikka, Kiina

Eiköhän sitä kautta saada kaikki mahdolliset virukset itämään.

Kun ei ole järkeä, niin sitä ei ole.

Vierailija
36/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizerin osakkeiden omistajana täytyy sanoa, että kaikki uudet virukset otetaan vastaan. 

Vierailija
37/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi niitä jotka aikoinaan kieltäytyi koronarokotuksista lukita vankiloihin varmuuden vuoksi ennen tämän viruksen tuloa

Niistä piikeistähän tämä johtuu.

Jyrsijän kantama virus?

Taisi johtua koronakin et Kiinassa syödään lepakosta lähtien.

Vierailija
38/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mitä tulee. Otetaan vastaan.

Vierailija
39/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö enää muista koronapropagandaa? Että 20% sairastuneista kuolee???

Nyt on tuplattu valeet ja taas lampaat paniikissa. Koronan väitettiin olevan uusi virus (vaikka koronaviruksia on 60 erilaista joista 8 tarttuu ihmiseen ja aiheuttavat 20% vuosittaisista flunssaepidemioista). Nyt väitetään että tämä myyräkuumevirus leviää ihmisestä ihmiseen! 

Herätkää pahvit!

En muistanutkaan että nämä oman elämänsä hullut epidemiologit ja salaliittoteoreetikot oli näin sakeata sakkia. Olin jo unohtanut,

Vierailija
40/91 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modernan uusi koronapiikki on nimeltään NEXSPIKE. Nex on latinaa ja tarkoittaa kuolemaa. Piikin nimi on siis kuolemapiikki.

https://translate.google.fi/?hl=fi&sl=la&tl=fi&text=nex&op=translate

Mors on kuolema latinaksi. Nex tarkoittaa murhaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän