Tänä aamuna iski yhtäkkiä pieni paniikki andes-viruksesta
Siis minulle. Eilen illalla olin vielä rauhallinen kuin viilipytty. Ilmeisesti uutiset muistuttavat nyt liikaa koronan alkua.
Kukaan muu poissa tolaltaan?
Kommentit (91)
Minua ihmetyttää suuresti että miksi näitä sairastuneita ihmisiä pitää liikutella tuolta laivalta maihin? Samalla otetaan riski että virus leviää enemmän. Siis eikö olisi järkevämpää uhrata nämä laivan henkilöt ja jättää sinne laivaan määrittelemättömäksi ajaksi, kuin tuoda niitä eristykseen maihin sairaaloihin. Tuo kun leviää valtaväestöön niin voidaan unohtaa nyky-yhteiskunta ja palata kivikaudelle.
Harventaa väestöä. Eipä noille viruksille mitään voi.
Sulla om andes-virus jalkovälissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Modernan uusi koronapiikki on nimeltään NEXSPIKE. Nex on latinaa ja tarkoittaa kuolemaa. Piikin nimi on siis kuolemapiikki.
https://translate.google.fi/?hl=fi&sl=la&tl=fi&text=nex&op=translate
Mors on kuolema latinaksi. Nex tarkoittaa murhaa
Kuten linkistä näkee, nex on latinasta suomeksi kuolema, myös teloitus. Teloituspiikki, kuolemapiikki.
Avaa sanakirja ei ole kuolema
Tuossa on sulla sanakirja, etkö osaa klikata linkkiä googlen sanakirjaan?!?
Tuo ei ole sanakirja vaan kääntäjä
Luulet siis että kääntäjä ei tarvitse sanakirjaa?!?
Kohta alkaa taas lammasten kokoontumisajot, näyttää olevan psykoosit tulilla. Bää bäää
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää suuresti että miksi näitä sairastuneita ihmisiä pitää liikutella tuolta laivalta maihin? Samalla otetaan riski että virus leviää enemmän. Siis eikö olisi järkevämpää uhrata nämä laivan henkilöt ja jättää sinne laivaan määrittelemättömäksi ajaksi, kuin tuoda niitä eristykseen maihin sairaaloihin. Tuo kun leviää valtaväestöön niin voidaan unohtaa nyky-yhteiskunta ja palata kivikaudelle.
Ei kuulu tapoihimme jättää vakavasti sairastuneet /altistuneet oman onnensa nojaan vaille asianmukaista hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
On otettu koronapiikit ja influenssapiikit ja olemme olleet terveitä. Ei ole ollut edes flunssaa vuosikausiin. Minulla oli 10 vuotta sitten vähän vatsa sekaisin etelän reissun jälkeen yhden illan. Kop kop. Sitten tulee varmaan hanta ja kuollaan pois. Huokaus. Tosiaan tämä andes on ihan eri tasoa kuin korona tai influenssa. Eikä myyräkuume ole samanlainen hantavirus koska ei tartu ihmisestä ihmiseen ja vain 1 tuhannesta kuolee. Andes- virukseen kuolee 40%. Nyt 6 virallista tartuntaa ja 3 kuollut. Hoitoa tai lääkettä ei ole. Siihen kuolee tai sitten ei. Varsinkin lapsille ja vanhoille kuolemaksi mutta terveet keski-ikäiset kuolee myös usein. Kiva.
Joskus on joka tapauksessa kuoltava.
Ihme paniikkia taas. Jokainen meistä kuolee joku päivä, tänään, huomenna jne.
Vierailija kirjoitti:
Nopeastihan tämä tuli. Tiedettiinkö me tästä viikko sitten vielä mitään?
Ensin mietin, että kesän matkat taitaa mennä, mutta myöhemmin tulikin mieleen, että se taisikin olla pieni murhe.
Tämä todella muistuttaa koronaa, mutta ei ole korona. Paljon paljon pahempi.
Se ei tosiaan ole korona, eikä se myöskään leviä kuin korona. Tarttuu niin huonosti ihmisestä toiseen (tuolla laivallakin melkein 200 ihmistä ja vain muutama tartunta), että se ei voi aiheuttaa pandemiaa. Lopettakaa tämä vauhkoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Montako miljoonaa ihmistä kuoli vanhuuteen? Nyt turha paniikki pois! Suojele mielesi niin se suojelee vastustuskykyäsi.
Hei, Maria N!
Äkkiähän se hanta tuli kyllään. Nyt jo helsingissä mahdollisia viruksen kantajia. Vaikka nyt ovat terveitä eikä oireita ei kerro mitään mitä on muutaman viikon päästä.
Turhahan näitä on ennakoida mutta jotain on jo opittu korona ajoista ja meille tolkutetusta lottovoiton mahdollisuudesta saada se. Moni suomainen on tuonkin "voiton" saanut jo monta kertaa.