Miksi HJK on niin paska potkupalloseura?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Koska HJK vaihtaa valmentajaa?
HJK ja HIFK pitäisi kieltää koska niiden fanit on huligaaneja ja nasuja.
Hämeenlinnan jousikvartetin kiinnostus ei ulotu jalkapalloon.
HJK ja niiden huligaanifanit sai pisteen Interiltä.
Itkivät julkisuudessa kun poliisi vaati julkisesti klubin faneja käyttäytymään lain puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
HJK voittaa mestaruuden tänäkin vuonna.
Miten voi tuolla budjetilla menestyä niin huonosti kuin viime vuosina? Täytyy olla jonkin sortin ennätys.
Vierailija kirjoitti:
HJK voittaa mestaruuden tänäkin vuonna.
Saattaa voittaa ainakin naisten mestaruuden, tosin sekään ei ole varmaa, miesten puolella vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HJK voittaa mestaruuden tänäkin vuonna.
Miten voi tuolla budjetilla menestyä niin huonosti kuin viime vuosina? Täytyy olla jonkin sortin ennätys.
Klubin käyttämällä rahamäärällä pitäisi olla mestari joka vuosi.
Kauhean näköistä potkupalloa tuo sm-sarja.
Suomeen tarvittaisiin kunnollisia valmentajia ulkomailta. Pistäisivät jätkät treenaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HJK voittaa mestaruuden tänäkin vuonna.
Miten voi tuolla budjetilla menestyä niin huonosti kuin viime vuosina? Täytyy olla jonkin sortin ennätys.
Klubin käyttämällä rahamäärällä pitäisi olla mestari joka vuosi.
Tosin se olisi aika tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HJK voittaa mestaruuden tänäkin vuonna.
Miten voi tuolla budjetilla menestyä niin huonosti kuin viime vuosina? Täytyy olla jonkin sortin ennätys.
Klubin käyttämällä rahamäärällä pitäisi olla mestari joka vuosi.
Tosin se olisi aika tylsää.
Sama kuin Saksan ja Skotlannin liigassa jossa sama mestari joka vuosi.
HJK voittaa mestaruuden tänäkin vuonna.