Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "THL: Kaksi suomalaismatkailijaa mahdollisesti altistunut hantavirukselle", eli se on täällä nyt

Vierailija
08.05.2026 |

Kaksi suomalaismatkailijaa on mahdollisesti altistunut hantavirukselle lentokoneessa Johannesburgissa, kertoo THL tiedotteessaan.

THL:n mukaan Suomessa asuvat matkustajat olivat 25. huhtikuuta lennolla

Johannesburgista Amsterdamiin. Lähdössä olleessa koneessa oli hetkellisesti myös yksi hantavirukseen sairastuttama matkailija.

THL:n mukaan suomalaismatkailijat ovat saapuneet Suomeen. THL on ollut heihin yhteydessä normaalien tartuntatautitorjunnan käytäntöjen mukaisesti. Matkustajat ovat oireettomia, ja heidät on ohjattu terveydenhuollon piiriin.

Hantavirus | THL: Kaksi suomalaismatkailijaa mahdollisesti altistunut hantavirukselle
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011995849.html

Kommentit (632)

Vierailija
101/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa! Olispa tauti kerrankin sellainen, että lääkkeistä ja rokotteista (joita ei ole) kieltäytyvät kupsahtaisivat heti. 

Päästään idiooteista (persuista) eroon kerralla! 

sama manipulointi oli kun koronassa lapsillekin yllytettiin rokotteita...

ja rokottamattomien piti kuolla, vaan niin ei käynytkään mikä harmittaa niitä jotka  ottivat valtavan määrän shotteja, tutkimatonta ainetta itseensä

Vierailija
102/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi seuraa asiassa muun muassa Maailman terveysjärjestön (WHO) ohjeistuksia. Heidän mukaansa tämä ei ole uusi Covid, sillä se ei leviä samalla tavalla ihmisestä toiseen. Mekanismi on erilainen. Lisäksi monet hantavirusepäilyt ollaan testeillä jo todettu vääriksi, kuten esimerkiksi sen lentoemännän kohdalla. Kyse on siis riskien minimoimisesta eikä mistään pandemian hallinnasta. Tässä tilanteessa ei ole syytä paniikkiin. Maltti on valttia. Emme panikoi ja pelkää, mutta olemme hereillä.

Näin se menee.

"ei tartu helposti". No eipä näytä helposti tarttuvan. Se joka oli saanut tartunnan oli ollut hetken aikaa samassa koneessa. Mitä v...n bullshittiä meille yritetään taas syöttää? Tarttuu vitu.n helposti ja on paljon koronaa pahempi tappaja. 

Kukaan ei ole saanut todistetusti tartuntaa lentokoneessa hetken aikaa olleena. Et ilmeisesti ymmärrä eroa altistumisen ja tartunnan välillä. Altistuminen tarkoittaa, että riski tartunnalle on, vaikka se olisi hälyttävän pieni. Tartunta on varma (100%).

Tässä puhutaan siis altistumisesta, ei todetuista tartunnoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se tänne tule.

Vierailija
104/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"THL: Hantavirukselle altistuneet suomalaiset huolehtivat itse eristyksestään"

https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000011996374.html

No niin. Taas mennään.

Joo, senhän tietää että jos itämisaika on 1-6 viikkoa, niin tasan tarkkaan nämä "itse omasta eristyksestään huolehtivat" eivät jaksa ylläpitää eristystä kuutta viikkoa. Todella typerää riskinottoa viranomaisilta.

No ei ne jaksa ylläpitää omaa eristystä edes yhtä päivää! Nähtiinhän se jo koronavuosina, ettei ne omat eristykset toimi. Pietarin koronalingossa kävivät katsomassa silloisia jalkapallon EM-kisoja ja heti Suomeen palattua mentiin Himoksen juhannusfestareille hillumaan.

Vierailija
105/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan alussa olin 54-vuotias enkä niin kauheesti olisi halunnut vielä kuolla. Nyt olen kuudenkymmenen eikä enää ole väliä, loppuuko maailma tänään vai vasta huomenna. Sen verran kyllä tykkään itsestäni, että toivon etten mene yksin, vaan me kaikki menemme yhtä aikaa tai edes peräkkäin. 

Vierailija
106/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu kehottaa olemaan pelkäämättä kulkutautia.

Mutta vain, jos asuu Korkeimman suojassa ja yöpyy Kaikkivaltiaan varjossa. Muuten voi olla aihetta pelätä. Psalmi 91

Vierailija
107/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi seuraa asiassa muun muassa Maailman terveysjärjestön (WHO) ohjeistuksia. Heidän mukaansa tämä ei ole uusi Covid, sillä se ei leviä samalla tavalla ihmisestä toiseen. Mekanismi on erilainen. Lisäksi monet hantavirusepäilyt ollaan testeillä jo todettu vääriksi, kuten esimerkiksi sen lentoemännän kohdalla. Kyse on siis riskien minimoimisesta eikä mistään pandemian hallinnasta. Tässä tilanteessa ei ole syytä paniikkiin. Maltti on valttia. Emme panikoi ja pelkää, mutta olemme hereillä.

Näin se menee.

"ei tartu helposti". No eipä näytä helposti tarttuvan. Se joka oli saanut tartunnan oli ollut hetken aikaa samassa koneessa. Mitä v...n bullshittiä meille yritetään taas syöttää? Tarttuu vitu.n helposti ja on paljon koronaa pahempi tappaja. 

Kukaan koneessa ollut ei ole ainakaan vielä saanut tartuntaa. Muutamat on testattu, mutta testitulos oli negatiivinen. 

Vierailija
108/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan alussa olin 54-vuotias enkä niin kauheesti olisi halunnut vielä kuolla. Nyt olen kuudenkymmenen eikä enää ole väliä, loppuuko maailma tänään vai vasta huomenna. Sen verran kyllä tykkään itsestäni, että toivon etten mene yksin, vaan me kaikki menemme yhtä aikaa tai edes peräkkäin. 

Oletpas sinä itsekäs.

Vierailija
109/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa! Olispa tauti kerrankin sellainen, että lääkkeistä ja rokotteista (joita ei ole) kieltäytyvät kupsahtaisivat heti. 

Entä jos oletkin vaan taas väärässä?

Kestätkö sen henkisesti vai onko seurauksena vuosia jatkuva persujankkaus?

Vierailija
110/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Taas mennään.

Joo, senhän tietää että jos itämisaika on 1-6 viikkoa, niin tasan tarkkaan nämä "itse omasta eristyksestään huolehtivat" eivät jaksa ylläpitää eristystä kuutta viikkoa. Todella typerää riskinottoa viranomaisilta.

No ei ne jaksa ylläpitää omaa eristystä edes yhtä päivää! Nähtiinhän se jo koronavuosina, ettei ne omat eristykset toimi. Pietarin koronalingossa kävivät katsomassa silloisia jalkapallon EM-kisoja ja heti Suomeen palattua mentiin Himoksen juhannusfestareille hillumaan.

Jep. Nyt tarvitaan kovia toimia. Orpo ja Purra vahtimaan, että eristetään sairastuneet kontteihin vaikka automarkettien parkkipaikoille. Ja hei, mihin valmistui se kuolleiden torni? Ruumiit veks ja nää elävät kuolleet tilalle! 🥳

Vierailija
111/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neurolinkatut parviälypakanat hamstraa tod näk huom hölmölän vessapaperit :D 

Täysin mahdollista hölmölässä post 2020 jossa yli 82% CV19 MOTB pedonmerkki.

https://www.docdroid.net/tvx0R9b/intra-body-nano-network-brief-summary-…

https://m.youtube.com/@geraldbadalamento4906/posts

Itse suosin vesipesua eli hahhaa sulle:DD

Pitkään ei pakanat naura, Jeesus Kristus kostaa erittäin pian Herran omien vainon niille jotka vainoaa: EI tule toista pellekoronaa ja CV19 peronmerkki vainoa Herran omille.

Odotettavissa. SUDDEN DESTRUCTION, SE on vuorossa JA Raamatullista. Ei mikään rottahanta.

Voi olla, mutta ainakin lähden persaus puhtaana:DD

Herran omat on puhtaita, Sanalla ja Jeesuksen verellä pestyjä. WC paperi ei teitä tule auttamaan syntien suhteen. Jeesus Kristus ainoastaan on tie, totuus ja elämä.

Alkaa olla myöhäistä tulla katumukseen, ahdoistuksen aika oli plandemian WHOn oikeuttamat CV19 vainot..harmi kun ette ymmärrä totuutta Saatanan pahuudesta ja demoneista ja siitä mikä, ilman katumusta ja Jeesusta Kristusta, odottaa tämän maallisen elämän jälkeen. Sielu ei kuole. 

Vierailija
112/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas sinä itsekäs.

Olen katsonut Purrasta ja Orposta ja Ryydistä hyvää mallia. 🥰

Vierailija
113/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Taas mennään.

Jep. Nyt tarvitaan kovia toimia. Orpo ja Purra vahtimaan, että eristetään sairastuneet kontteihin vaikka automarkettien parkkipaikoille. Ja hei, mihin valmistui se kuolleiden torni? Ruumiit veks ja nää elävät kuolleet tilalle! 🥳

Ei meillä ole enää, kun kaikki terveydenhuolto on leikattu pois!

Vierailija
114/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minklla on lapsi armeijassa ja siellä kaikki virukset leviävät 100% jokaiseen. En todellakaan toivo, että sinne pääsisi andes 30 - 40% kuolinprosentilla. En itsestäni välitä, mutta omasta ja läheisten lapsista.

Vierailija
115/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö myyräkuume ole ollut Suomessa jo vuosisatoja 😅 

Vierailija
116/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö myyräkuume ole ollut Suomessa jo vuosisatoja 😅 

Sattuuko se olla noin tyhmä?

Vierailija
117/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti te kaikki globalistit jotka kaikkea paskea levitätte ympäri planeettaa kupsahdatte. Mutta minä kun olen evulut niin toivon että kupsahdat armollisesti ja saat armoa kupsahduksesi jälkeen myös.

Ei tuota voi ylösnuolittaa, kun en diggaa evluteja. Jos olisit lopun jättänyt sanomatta olisit saanut ylösnuolen. Nyt jätän kokonaan nuolittamatta. 

Vierailija
118/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu kehottaa olemaan pelkäämättä kulkutautia.

Mutta vain, jos asuu Korkeimman suojassa ja yöpyy Kaikkivaltiaan varjossa. Muuten voi olla aihetta pelätä. Psalmi 91

Enempi tunnetta. Salamointia. Helvetin kirkunaa ja terveyskeskushelvettiä. Sulla on duuni tehdä parhaasi kaikkien sielujen pelastukseen. Sun ei tarvi sääliä näitä käveleviä kalmoja. Nyt vaan pökköä pesään ja maailmanloppua lautaselle. Tästä se lähtee. Pelastus. Tai tästä ne lähtee. Ok?

Vierailija
119/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on valmistautunut onneksi hyvin SOTE-uudistuksella. Meillä on nyt hoitajien sijaan enemmän käsienlevittelijöitä sairaaloissa.

Vierailija
120/632 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, r yssä, toki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi