HS: "THL: Kaksi suomalaismatkailijaa mahdollisesti altistunut hantavirukselle", eli se on täällä nyt
Kaksi suomalaismatkailijaa on mahdollisesti altistunut hantavirukselle lentokoneessa Johannesburgissa, kertoo THL tiedotteessaan.
THL:n mukaan Suomessa asuvat matkustajat olivat 25. huhtikuuta lennolla
Johannesburgista Amsterdamiin. Lähdössä olleessa koneessa oli hetkellisesti myös yksi hantavirukseen sairastuttama matkailija.
THL:n mukaan suomalaismatkailijat ovat saapuneet Suomeen. THL on ollut heihin yhteydessä normaalien tartuntatautitorjunnan käytäntöjen mukaisesti. Matkustajat ovat oireettomia, ja heidät on ohjattu terveydenhuollon piiriin.
Hantavirus | THL: Kaksi suomalaismatkailijaa mahdollisesti altistunut hantavirukselle
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011995849.html
Kommentit (620)
Ei ole lääkettä ja puolet (tqi 30%) kuolee.
Vartin välein muuttuu uutiset!!
Klo 20:45 IS uutisoi, että "Suomessa ei ole toistaiseksi syytä huoleen hantaviruksen leviämisestä" ja klo 21:03 "kaksi suomalaismatkailijaa altistui mahdollisesti hantavirukselle lentokoneessa".
Täällä jotkut naureskelee miten korona sitä ja korona tätä. Tyhmä nauraa tilanteelle. Hanta on tappavuudeltaan täysin eri maailmasta, 30-50 % sairastuneista kuolee. Koronaan kuoli alle prosentti sairastuneista.
Ei paljon naurata tämä.
Raamattu kehottaa olemaan pelkäämättä kulkutautia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa! Olispa tauti kerrankin sellainen, että lääkkeistä ja rokotteista (joita ei ole) kieltäytyvät kupsahtaisivat heti.
Päästään idiooteista (persuista) eroon kerralla!Minä otin koronarokotteen kolmesti. Sairastin kaksi rajua koronaa, vaikka olen niitä ihmisiä, joihin ei flunssat helposti tartu ja vielä kahden kuukauden sisällä, vuonna 2023. Jälkimmäiksen jälkeen on jäänyt helposti hengästyminen. Myös esimieheni otti rokotteet ja sairasti koronan. Hän on valitellut, että sen jälkeen on tullut limaa kurkkuun. Yksi alihankkijamme sairasti koronan saman vuoden joulukuussa. Hänellä meni puoli vuotta, ettei jaksanut juurikaan urheilla, entinen SM-tason jalkapalloilija ja aktiivinen liikkuja yhä. Olen vakavasti sitä mieltä, että ne rokotteet oliva plaseboja.
Ei olleet vaan ihan aitoa tavaraa jotka tuhoavat vastustuskyvyn. Tiedän monia ketä ei ottanut rokotetta, eivät saaneet koko tautia tai jos saivat niin se oli hyvin lievä. Puolestaan rokotteen ottaneet sairastelevat yhtä mittaa, myös itse kotona paljon rajumpi näillä.
Niin on sinun Valeuutisissasi, mutta ei todellisuudessa. Itse tiedän jopa 80-vuotiaita, jotka saivat 5 rokotusta, eivätkä ole sairastuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tylsä juttu, keksisivät jotain uutta vaihteeksi nwo:n katastrofinäyttelijät
globaalin eliitin oli pakko yrittää tätä epidemiavaletta kun Trump voittaa USA:n välivaalit muuten
Trump on globaalia eliittiä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä jotkut naureskelee miten korona sitä ja korona tätä. Tyhmä nauraa tilanteelle. Hanta on tappavuudeltaan täysin eri maailmasta, 30-50 % sairastuneista kuolee. Koronaan kuoli alle prosentti sairastuneista.
Ei paljon naurata tämä.
Naurattaa kyl sil vissiin että edelleenkin jotkut vetää foliohattuaan tiukemmalle ja entisestään tekee sääntöjen vastaisia toimenpiteitä vain koska "en halua" vaikka se onkin ihan hirveän hankalaa pitää maskia naamalla, viiden metrin väliä muihin tai olla kotona ilman että pääsee valittamaan muille muista.
Puumalavirus on hantavirus. Se on myyräkuume. Jokainen jolla kesämökki sairastanut sen lievänä. Ja siihen tulee elinikäinen immuniteetti.
Foliohatut voisivat taas perustaa omat klubinsa ja jättää normaalit ihmiset rauhaan. Ei vähempää vois kiinnostaa teidän salaliittoilut.
"THL: Hantavirukselle altistuneet suomalaiset huolehtivat itse eristyksestään"
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000011996374.html
No niin. Taas mennään.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu kehottaa olemaan pelkäämättä kulkutautia.
Kyllä uskosta osattomilla syntisillä, parannusta tekemättömillä on ihan aihettakin pelkoon kuolemanvaarassa.
Eikä uskovatkaan kaikesta pääse kuin koira veräjästä, vaan uskovatkin voivat sairastua ja kuolla. Mutta uskovat ovat turvassa iankaikkisessa mielessä.
Kyllä se taisi nyt tässä olla tämä😨😨
Vierailija kirjoitti:
Puumalavirus on hantavirus. Se on myyräkuume. Jokainen jolla kesämökki sairastanut sen lievänä. Ja siihen tulee elinikäinen immuniteetti.
Puumala ei ole luotettava suoja Andes-tyyppiä kohtaan.
Lentokoneessa oli "hetkellisesti" kaksi suomalaismatkustajaa😄😂😁
Mitenköhän tuo on onnistunut, onko ne hypänneet kesken lennon pois kyydistä vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt v*ttu jo tajuta, että nämä ovat eri tyyppiä, eikä nyt leviävä tauti ole mitään myyräkuumetta.
Nonni. Ei tarvinne kauaa odottaa niin baariin pääsee vain hanta-passia näyttämällä, kunnes ne baarit laitetaan kiinni kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Taas mennään.
V***u tämä maa on yksi hölmölä!
Britanniassa nämä määrätään 45 päivän eristykseen.
Nyt mä ymmärrän miksi Putinin kerrotaan piiloutuneet taas bunkkeriinsa.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Taas mennään.
Joo, senhän tietää että jos itämisaika on 1-6 viikkoa, niin tasan tarkkaan nämä "itse omasta eristyksestään huolehtivat" eivät jaksa ylläpitää eristystä kuutta viikkoa. Todella typerää riskinottoa viranomaisilta.
Kiva jos pääsee taas helposti lomalle kun riittää että on lähipiirissä joku altistunut.