Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi nyt ei ulista kun äärioikeistolaiset pahoinpitelivät miehen
08.05.2026 |
Kumma juttu. Kun väkivallan uhriksi joutuu nainen niin heti alkaa ulina naistenhakkaajista. Sitten kun väkivallan uhriksi joutuu mies niin ei ulista, eikä puhuta erikseen miestenhakkaajista.
Kommentit (3)
Onko se pitkä ketju tästä sitten sensuroitu pois? Olihan täällä tuosta tuomitseva ketju ihan samalla tavalla. Tietenkään ei ole ok pahoinpidellä ihmisiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi puhutaan erikseen naistenhakkaajista kun ylipäätään pitäisi puhua yleisesti ihmisten hakkaajista kun ketään ei saa hakata sukupuoleen katsomatta.
Alue: Aihe vapaa
Up