Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trump aloitti UFO-asiakirjojen julkistukset

Vierailija
08.05.2026 |

En oikeastaan uskonut, että hän todella tekisi sen. 😯

https://x.com/i/status/2052745783858929909

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Trumpin kanssa riitautunut entinen republikaanien kongressiedustaja Marjorie Taylor Greene on sanonut, ettei välitä asiakirjoista.

– En todellakaan välitä ufo-asiakirjoista. En vain välitä. Olen niin kyllästynyt tähän ”katsokaa tätä kiiltävää asiaa” -propagandaan samalla kun he käyvät sotia ulkomailla, antavat raiskaajien ja pedofiilien juosta vapaana, ja romahduttavat dollarin arvon, Greene tylyttää X:ssä.

– Ellei sieltä tuoda esiin eläviä avaruusolioita tai esitellä toimivia ufoja tai myönnetä, mistä tässä on oikeasti kyse, minulla on paljon parempaakin tekemistä tänä perjantaina."

Vierailija
22/53 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin haastattelusta

"Tiedättehän, etten saisi sanoa tätä poliittisesti, se voi päättää urani...He ovat todella kauniita olentoja. Nämä ovat kauniita olentoja, mutta kuten kaikki muukin, se on hieman erilaista nykyään. Et saa sanoa niin, koska jos kutsut  ufo matkustajaa tai ufoa kauniiksi, se on urasi loppu. Mutta otetaan nyt riski sen suhteen, Trump heitti tilaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Trumpin kanssa riitautunut entinen republikaanien kongressiedustaja Marjorie Taylor Greene on sanonut, ettei välitä asiakirjoista.

– En todellakaan välitä ufo-asiakirjoista. En vain välitä. Olen niin kyllästynyt tähän ”katsokaa tätä kiiltävää asiaa” -propagandaan samalla kun he käyvät sotia ulkomailla, antavat raiskaajien ja pedofiilien juosta vapaana, ja romahduttavat dollarin arvon, Greene tylyttää X:ssä.

– Ellei sieltä tuoda esiin eläviä avaruusolioita tai esitellä toimivia ufoja tai myönnetä, mistä tässä on oikeasti kyse, minulla on paljon parempaakin tekemistä tänä perjantaina."

Ihan vapaasti.

Minä välitän. Olen lapsesta lähtien lukenut ufoista kirjoja ja on hienoa, että niitä vihdoinkin aletaan normalisoida.

Vierailija
24/53 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpin haastattelusta

"Tiedättehän, etten saisi sanoa tätä poliittisesti, se voi päättää urani...He ovat todella kauniita olentoja. Nämä ovat kauniita olentoja, mutta kuten kaikki muukin, se on hieman erilaista nykyään. Et saa sanoa niin, koska jos kutsut  ufo matkustajaa tai ufoa kauniiksi, se on urasi loppu. Mutta otetaan nyt riski sen suhteen, Trump heitti tilaisuudessa.

Eli Trump tykkää foliohattuisista republikaaneista. Ovat täysin ufoja.

Vierailija
25/53 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen uskovaisen maailmankuva voi horjua näiden tulevien julkistusten myötä.

Tuossa on vinkiksi julkaistu kuva Ezekilin pyörästä, eli osa Raamatun kertomuksista onkin ufo-havaintoja.

https://x.com/i/status/2052780595294454126

Höpöhöpö. 

Se muuten suomeksi on Hesekiel. Raamatun Heselielin näyn ufohavainnoksi selittäminen on vanha, vanha juttu, 70-luvulta.  Ufogenre itsessään on yhtä uskontoa, kulttia.

80 vuotta ufoja, eikä yhtään kunnon todistetta, pelkkiä tatinoita tarinoiden perään.

Vierailija
26/53 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaasti.

Minä välitän. Olen lapsesta lähtien lukenut ufoista kirjoja ja on hienoa, että niitä vihdoinkin aletaan normalisoida.

Lapsena luin ufokirjoja.  Mm. Tapani Kuninkaan Ufojen jäljillä.

Aikuistuttuani tajusin, että nämä ovat pelkkä tarinasikermä. Kun ufoista tuli iso juttu,  ihmiset alkoivat tulkita kaikkea taivaalla näkemäänsä avaruusmuukalaisten vierailuiksi. Neteorit, rakettilsukaisut, kirkkaatbplaneetat, pilven välistä paistava Kuu, lentokoneet jne. Sitten vielä armeijan salaiset lentokoneet etilaiset havaintoluotaimet jne.

Vierailija
27/53 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tähtiharrastaja ja olen ollut paljon yötaivaan alla. En ole koskaan nähnyt ns. ufoa. Sensijaan minulle on soitettu monta kertaa erilaisista ufohavainnoista ja joka kerta ne ovat olleet jokin seuraavista: Meteori, planeetta, tähti, satelliitti, lentokone. 

Vierailija
28/53 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapani Kuninkaan kirja "Ufojen jäljillä" on hyvä esimerkki ufoväen kritiikittömyydestä.

Aprillipilatkin  niellään karvoineen ja tapauksiin viitataan vielä sittenkin, kun ne ovat paljastuneet piloiksi.

Vierailija
29/53 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufoja on monenlaisia. Heitä on elänyt ihmisten seassa pitkään ja domestikoituneet meidän elämiimme.

Yksi uusin vallankumous on ulkoavaruudesta tullut alieni, jok on elänyt ihmisten seassa kauan. Nimmittän cannabis sativa. Yksikään tavallinen maapallon kasvi ei muokkaudu alle sadassa vuodessa sellaiseksi. 

On viitteitä että kasvia käyttävä muuttuu ja hänet ottaa valtaan joku toinen. Eräänlainen hybridisaatio persoonallisuuden tasolla. Kasvi tulee ihmiseksi. 

Palkokasvit elokuva kertoo tästä juuri tästä. Yhdysvallat on nyt kovassa murrostilassa, koska on kokonaisia osavaltioita, joissa alienit on "vallanneet" osan ihmispopulaatiosta. Nämä ihmiset samalla kultivoi tätä juttuaan. Aikoinaan kun huumesotaa aloitettiin, niin se oli osana sota avaruuden ulkopuolisia eliöitä vastaan myös. Alienit hyökkää mieliimme, ne tulee uniimme ja mielipiteisiimme!

Vierailija
30/53 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosisadan huijaus. Näinä aikoina kun hologrammit, 3D tulostaminen, keinoäly ym. tekniikan temput käytettävissä ja tavallinen pulliainenkin pystyy tulostamaan sitä sun tätä ja filmaamaan.  Kohta ilmaantuu joku joka kertoo missä ihmiskunta on mennyt vikaan ja miten ratkaisut löytyy.  Jollain on tahtotila päästä valtaan ja sillä taholla on rahaa tehdä se. Sano mun sanoneeni.

Vierailija
31/53 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpin haastattelusta

Tää viimeistään osoittaa sen, että Trump ei ole uskova kristitty. On aivan kuutamolla. 

Ufot ovat Raamatun kuvaamia "pahuuden henkivaltoja taivaan avaruuksissa". Eli demoneja. 

Uskovalle kristitylle ne on sarjaa "pyh, vai niin". En tule niitä kohtaamaan koskaan, koska pelkäävät Jeesusta.

Vierailija
32/53 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on näköjään in denial. On varmasti liian pelottava ajatus, että maailmankuvaa joutuisikin muuttamaan perustavalla lailla.

Vierailija
33/53 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on näköjään in denial. On varmasti liian pelottava ajatus, että maailmankuvaa joutuisikin muuttamaan perustavalla lailla.

Tuolla avaruudessa ei ole elämää. Ei ole. 

Ja jos ufot olisi sitä mitä sanovat olevansa, niin aika lumihiutaleisia olisivat, kun viuhahtavat vaan nopeesti jossain ja mutisevat olevansa jossain ylemmällä levelillä ynnä muuta BS:ää. 

Vierailija
34/53 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi huijaus joka myös uppoaa. 

Vierailija
35/53 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea asema ei suojaa typeryydeltä. Putler on täynnä taikauskoa. Hitlerin lähipiiristä Himmler ja Hess uskoivat tosissaan astrologiaan. Aatu itse ei.

Vierailija
36/53 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufo= tunnistamaton liikkuva kohde. Valopalloja ym satelliitteja liikkuu ilmakehässä pilvin pimein. Meteoriitteja ja muita irtokappaleita myös. Näitä kun aletaan selittämään ja luomaan olioita mielikuvituksen kanssa niin Hollywood jää toiseksi. Obama on myös kertonut oman näkemyksensä, joten jatkossa voi olla jonkin tason poliittinen vetonaula/ase. Hyvän ja pahan taistelu, sitäkö se tulee olemaan. Alien haastattelua odotellessa.

Vierailija
37/53 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump jätti 3 miljoonaa Epsteinin tiedostoa julkaisematta, vaikka tuomari käski, joten eiköhän tämäkin ole jokin hämäysoperaatio.

Niissä on Rubio folioantennit päässä tmv.

Jännä että ufoista jaksavat jauhaa, mutta samaan aikaan ei uskota tieteeseen.

Emme ole huonossa seurassa: Einsteinkaan ei uskonut tieteeseen, tarkemmin kvanttifysiikan joihinkin johtopäätöksiin.

https://youtube.com/shorts/hYa8U9OEOsU?si=8sjP50CVFHhsrHcl

Vierailija
38/53 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkea asema ei suojaa typeryydeltä. Putler on täynnä taikauskoa. Hitlerin lähipiiristä Himmler ja Hess uskoivat tosissaan astrologiaan. Aatu itse ei.

Jos Aatu olisi uskonut, hänen kohtalonsa ei ehkä olisi ollut niin karu - ellei sitten ole totta että hän pääsi pakenemaan Argentiinaan...

Vierailija
39/53 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump jätti 3 miljoonaa Epsteinin tiedostoa julkaisematta, vaikka tuomari käski, joten eiköhän tämäkin ole jokin hämäysoperaatio.

Emme ole huonossa seurassa: Einsteinkaan ei uskonut tieteeseen, tarkemmin kvanttifysiikan joihinkin johtopäätöksiin.

Jep. Maallikokäsitykseni mukaan esimerkiksi kvanttilomittuminen lienee kiistattomasti kokeellisesti todistettu ilmiö, jossa esim. kaksi alkeishiukkasta on välittömässä yhteydessä toisiinsa vaikka ne olisivat universumin "vastakkaisilla laidoilla". Huolimatta siitä, että kvanttifysiikan matemaattiset yhtälöt kai ennustivat tuon ilmiön, Einstein ei uskonut siihen ja kutsui sitä ivallisesti "spooky action at a distance", tjsp.

Gemini:  Yhteenvetona: Kvanttilomittuminen perustuu siihen, että monen hiukkasen aaltofunktioita ei voida "faktoroida" eli purkaa erillisiksi yhtälöiksi. Se on matemaattinen osoitus siitä, että luonto on pohjimmiltaan holistinen.

Vierailija
40/53 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Maallikokäsitykseni mukaan esimerkiksi kvanttilomittuminen lienee kiistattomasti kokeellisesti todistettu ilmiö, jossa esim. kaksi alkeishiukkasta on välittömässä yhteydessä toisiinsa vaikka ne olisivat universumin "vastakkaisilla laidoilla". Huolimatta siitä, että kvanttifysiikan matemaattiset yhtälöt kai ennustivat tuon ilmiön, Einstein ei uskonut siihen ja kutsui sitä ivallisesti "spooky action at a distance", tjsp.

Gemini:  Yhteenvetona: Kvanttilomittuminen perustuu siihen, että monen hiukkasen aaltofunktioita ei voida "faktoroida" eli purkaa erillisiksi yhtälöiksi. Se on matemaattinen osoitus siitä, että luonto on pohjimmiltaan holistinen.

Kvanttilomittuminen oli Einsteinille niin UFO juttu, että hän viimeiset 30 vuotta elämästään yritti kai lähes epätoivon vimmalla todista sen virheelliseksi käsitykseksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä