Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisin tähän sp-viestiin, kaukainen ex lähetti tämän minulle aivan puun takaa.

Vierailija
29.09.2008 |

ex-rakkaus laittoi minulle hyvin lyhyt sanaisen sähköpostiviestin jossa kehotti kuuntelemaan tämän kappaleen ajatuksen kanssa.

Tein työtä käskettynä enkä nyt rehellisesti sanottuna osaa ajatella pitäisikö tämä kenties ottaa hyvällä vai pahalla?

Erosin hänestä yli 10 vuotta sitten koska hän alkoi väkivaltaiseksi. Olen muuttanut samaisesta kaupungista muualle ja perustanut perheen ja naimisissakin ollaan. Koskaan ei olla yhteyttä pidetty eroamisen jälkeen, sähköpostini on saanut helposti selville ihan googlettamalla nimeni.

Kyseinen bändi kuuluu suosikkeihini mutta sitä en usko miehen tietävän. Mulla nousi karvat heti pystyyn kun luin biisin nimen.

Miten sinä tulkitsisit tilanteen? Jaksaisitko kuunnella kappaleen ja kertoa sitten? Löysin youtubesta sellaisen version jossa on teksti mukana, se on tässä:

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvinnu sen kummemmin edes vaivautua kuuntelemaan, pöntöstä alas vaan.

Vierailija
2/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin näiden kouluammuskelujen ym. hullujen touhujen jälkeen. Minä menisin poliisin puheille välittömästi !

Tuossahan uhattiin melkein suoraan tappamisellakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten lopussa mietin ettei se ex halua sulle pahaa. Eihän tuossakaan ketään tapettu tms.

Vierailija
4/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa, että miehelle on jäänyt jotain hampaankoloon ja pahasti. Mitä lie hautonutkaan viimeiset 10v.

Vierailija
5/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos exäsi on ollut väkivaltainen. Älä vastaa hänelle mitään.

Vierailija
6/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytä ihmeessä s-posti ja ole vastaamatta sille. Jos vähääkään tuntuu pahalta, niin poliisille menisin näyttämään.

Vierailija
7/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin odotan jatkoa sille viestille, tässä viestissä ei oikeastaan lukenut kuin että moi ja pyyntö kuunnella tämä kappalle ajatuksen kanssa ja lopussa nimi, koko nimi.

Jäi sellainen olo että varmaan tulee vielä viesti jossa selitetään edes jotain.

Jää kieltämättä vähän typerä olo jos en saa selitystä tuohon. Tavallaan kappaleenhan voi tulkita uhkauksesti mutta myös "mielipuoliseksi" rakkaudeksi. Muita tapoja tulkita en löydä. Tai sitten hän vain pitää kappaleesta.

Voi apua...

Vierailija
8/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin jonkinlaisena uhkauksena. Vaikka tosiaan eihän tuota naista tapettukaan tuossa, niin kuin koko ajan oletin. Mutta tuo "olet minun" -ajatus on aika pelottava. Tuntuis, että se kyttää sua koko ajan jossain...

Vierailija
9/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tuntenut hänet 10-vuotta sitten. Jos mitään yhteydenpitoa ei sen jälkeen ole ollut, niin tuollainen juttu yhtäkkiä on uhkaavaa.

Vierailija
10/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talleta sähköposti ja kerro ainakin parille/muutamalle luotettavalle ystävälle. Harkitsisin myös poliisia.

Vierailija
11/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on viikonloppuyönä, niin hohhoijaa vaan...

Vierailija
12/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ihmeessä tarkkana, ap, ja heti poliisin puheille, jos koet olosi uhatuksi.

Vierailija
13/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään uutta ei ole sähköpostiin tullut.

Olen kovasti miettinyt tuota kappaletta enkä oikein löydä mitään yhtäläisyyttä siihen mitä koettiin silloin yhdessä. Olimme silloin nuoria ja seurustelimme silloin 1 1/2 vuotta.

En siis löydä mitään "tärppiä" mikä vastaisi jotain muistoa.

En tiedä tämän miehen elämästä mitään, onko perhettä tai työssä. Silloin kun tunsimme hän oli melkolailla normaali nuori mies mutta humalassa jutut oli todella kammottavia.

Kieltämättä vähän hirvittää, miksi hän tälläistä tekee. Tarinamme ei todellakaan ollut mikään vuosisadan rakkaustarina, en jaksa uskoa että hän ainakaan rakastaisi minua.

Alkaa tuntumaan vain typerältä vitsiltä tai sitten sillä on napsahtanut päässä =(

Vierailija
14/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna harkitsisin menemistä poliisin puheille.

Millanen ex oli. Voiko häneltä odottaa oikeasti uhaavaa/väkivaltaista käytöstä?

Olethan varovainen.

Vierailija
15/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ryhdy vuorovaikutukseen tyypin kanssa. viesti vaikuttaa "pelinavaukselta", sen verran hämärä että saattaisit vastata vaikka kysyäksesi mistä on kyse.

Vierailija
16/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tuota kyllä minään uhkauksena pitäisi, eikä tossa ainakaan mitään tappouhkausta mielestäni ollut.

Kaveri on varmaan vaan mietiskellyt menneitä ja halusi tosiaan että sinäkin vielä muistaisit.

Vierailija
17/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa ollaan ihmetelty asiaa kovasti. Pitäisiköhän kysellä jostain tästä ihmisestä, kyllä joku sen tuntee jos asuu vielä siinä samassa kaupungissa.

Ja kyllä uskon että hän voi tehdä pahaa, pahoinpiteli minuakin. Seuraavaa tyttöystävää oli ampunut, vain puoli vuotta eromme jälkeen. Tytölle ei tullut mitään muuta kuin naarmu, onneksi.

Annan asian olla jos mitään uutta ei tule. Olen aika varma jos ei päissään ole tuota keksinyt niin varmasti jatkoa seuraa viestiin.

ap.

Vierailija
18/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenki ihan kauhea ja ihana, hui :)

Ehkä se exä on hullu tai sitte ajatteli että tajuatkohan mitä vois meinata, että tuleeko vähän hän mieleen tästä biisistä ;) Mä voisin kans lähettää mun ihonalaiselle tän, mutta en viitti ku se on oikeesti hullu murhaaja ;)

Vierailija
19/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä valossa tuo vaikuttaa huolestuttavalta.

T:21

Vierailija
20/24 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et näki tuon kappaleen ja tuli teidän suhde mieleen ja laittoi linkin. et tuntuuko tutulle?

ahdistavahan tuo kappale ajoittain oli, mutta erittäin hyvin toteutettu. ihan kuin joku etsisi vuosien jälkeen käsiinsä ja ottaisi sen korviksen muistoksi itselleen. ja samalla ikäänkuin ilmoittaisi et muistatko mut vielä? ne sano sulle et mä en ikinä löydä sua mut toisin kävi. PÖÖ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan