Miten suhtautuisin tähän sp-viestiin, kaukainen ex lähetti tämän minulle aivan puun takaa.
ex-rakkaus laittoi minulle hyvin lyhyt sanaisen sähköpostiviestin jossa kehotti kuuntelemaan tämän kappaleen ajatuksen kanssa.
Tein työtä käskettynä enkä nyt rehellisesti sanottuna osaa ajatella pitäisikö tämä kenties ottaa hyvällä vai pahalla?
Erosin hänestä yli 10 vuotta sitten koska hän alkoi väkivaltaiseksi. Olen muuttanut samaisesta kaupungista muualle ja perustanut perheen ja naimisissakin ollaan. Koskaan ei olla yhteyttä pidetty eroamisen jälkeen, sähköpostini on saanut helposti selville ihan googlettamalla nimeni.
Kyseinen bändi kuuluu suosikkeihini mutta sitä en usko miehen tietävän. Mulla nousi karvat heti pystyyn kun luin biisin nimen.
Miten sinä tulkitsisit tilanteen? Jaksaisitko kuunnella kappaleen ja kertoa sitten? Löysin youtubesta sellaisen version jossa on teksti mukana, se on tässä:
Kommentit (24)
Ensin sinut , sitten miehesi ja lopulta itsensä.
Todella hämärä juttu. Jos tuttavapiiriisi kuuluu poliisi, niin kysyppä epävirallisesti mitä mieltä hän koko jutusta...
etenkin, jos sinulla on lapsiakin.
Saako muuten osoitteesi ja/tai puhelinnumerosikin haltuunsa yhtä helposti, kuin s-postisi?
En voi tietää. Mutta miksi ei, ei olisi ensimmäinen ex joka olisi kiinnostunut mitä toiselle kuuluu niinkin pitkän ajan jälkeen.
Tavallaan naurattaakin. Eipä uskoisi tämä ex minkä näyn näkisi jos minut kohtaisi. Olen lihonut niistä ajoista lähes 30 kiloa ja muuntenkin elämän runtelema näky.Pitkä kaunis musta tukka vaihtunut lyhyeen ja rumaan.
No, seurailen tilannetta. En hirmu huolissani ole, todella hämmentynyt vain.
ap.