Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi ihmeessä ihmiset laittaa pyykit narulle kuivumaan ihan oudoilla tavoilla

Vierailija
08.05.2026 |

Paidat puolesta välistä melkein kainaloiden kohdalta, että ovat narulla kaksin kerroin, tai housut kiinnitetään narulle vyötäröltä?? Miksi haluaa pidentää ja hankaloittaa tarkoituksella kuivumista?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne on ripustettava vain yhdellä tavalla että kelpaa aloittajalle 

Vierailija
22/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No farkut lahkeista, vyötärössä kun on enemmän kangasta ja paidankin olkapäistä :D

Farkut lahkeista, mutta paita helmasta. Jos paidan ripustaa olkapäistä, jää olkapäihin rumat pyykkipojan jäljet. 

Kuka jaksaa pelleillä joidenkin pyykkipoikien kanssa?

Minä jaksa. Ulkona kun narulla kuivattaa ne pysyvät tuulessa huomattavasti paremmin paikoillaan pyykkipoikien avulla kuin ilmaan. On aika ikävää kun puhtaat pyykit putoavat maahan ja likaantuvat saman tien, märkään pyykkiin kaikki hiekka, kura, ruohosilppu yms ottaa niin kiinni. Eikä ne siinä maassa myttyinä paremmin kuivu kuin pyykkinarulla.

Vierailija
24/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eu voisi antaa direktiivin kuinka pyykit pitää kuivattaa oikein ja jos kaikki kansalaiset eivät sitä noudata maksaa Suomi ilomielin sanktioita.

Vierailija
25/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku martta taas pahoittanut mielensä. Tärkeintä on, että pesee ja tulee puhdasta. Tyyliä on yhtä monta kuin tekijöitä.

Vierailija
26/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoiset venymät saat paitaan, jos ripustat sen olkapäistä!

Vierailija
27/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eu voisi antaa direktiivin kuinka pyykit pitää kuivattaa oikein ja jos kaikki kansalaiset eivät sitä noudata maksaa Suomi ilomielin sanktioita.

Joku sanoman toimittaja voisi tehdä "tutkivaa" journalismia ja tehdä artikkelin aiheesta "Oletko kuivannut pyykin aina väärin?"

Vierailija
28/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v/tun pöksyvahti sinä luulet olevasi? Kuivaa omat paskaiset pyykkisi vaikka vaginassasi.

Vierailija
29/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Sinä teet ap ilmeisesti jotenkin toisin ja se taas on mielestäni väärä tapa ripustaa pyykkiä.

Olen ap: n kanssa samaa  mieltä. Itse  kuivatan tosin aina sään salliessa ulkona ja kuivatti missä tahansa, niin nopeammin kuivuvat, kun ei ole monin kerroin vaate narulla, esim just nuo paidat yms. Ihan jo fysiikan opiskelussa tajusi tuollaisen asian, mutta jokainen kuivatkoon vaikka pa%$&skahuussissa rytkynsä.😅

Vierailija
30/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No farkut lahkeista, vyötärössä kun on enemmän kangasta ja paidankin olkapäistä :D

Mä teen jotakuinkin samaa. Etenkin teepaidat laitan olkasaumoista narulle, niin ei tule vyötärölle niitä pyykkipojan jälkiä, eikä veny helma. Kauluspaidat laitan sivusaumoista kaulukset alaspäin roikkumaan. Siis ulkonarulle, sisällä laitan paidat henkareihin kuivumaan. Tosin minua ei haittaa muiden erilaiset tyylit lainkaan. 

Vierailija
31/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen jotakuinkin samaa. Etenkin teepaidat laitan olkasaumoista narulle, niin ei tule vyötärölle niitä pyykkipojan jälkiä, eikä veny helma. Kauluspaidat laitan sivusaumoista kaulukset alaspäin roikkumaan. Siis ulkonarulle, sisällä laitan paidat henkareihin kuivumaan. Tosin minua ei haittaa muiden erilaiset tyylit lainkaan. 

Pyykkipoikien jäljet olkapäissä vasta kamalat on 😄 eikä helma veny, kun sitä ei venytä sivusuunnassa ripustaessa.

Vierailija
32/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoman toimittaja voisi tehdä "tutkivaa" journalismia ja tehdä artikkelin aiheesta "Oletko kuivannut pyykin aina väärin?"

"Oletko sinäkin kuivannut pyykin aina väärin"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi