Lue keskustelun säännöt.
Töissä tulee kritiikkiä joka päivä mielivaltaisesti
08.05.2026 |
Ensin on liikaa tätä ja kun korjaan niin liikaa tuota.
Annetaan aamulla eri ohje ja iltapäivällä pomo muuttaa yhtäkkiä mieltään ja käy valittamassa miksi tein näin enkä noin.
Olen itse aloittanut 6 viikkoa sitten, uusi pomo aloitti 3 viikkoa sitten ja on sen jälkeen ottanut silmätikuksi.
Tiedän jo nyt, että töissä aamupalaverissa tulee haukut ja lisää ristiriitaisia ja mahdottomia vaatimuksia. Muut tiimit puuttuvat minun tiimini työhön ilman mitään käsitystä työmme sisällöstä.
Miten pystyn menemään töihin ja kohtaan kaiken tämän?
Kommentit (64)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olet vajaavaisten keskuudessa.