Psykologi Kata ajattelee, että joku on kaupassa töissä siksi, koska ei ole päässyt mihinkään opiskelemaan. Psykologi on naisten aatelia
Katariina painottaa sitä, että ammatin perusteella voi tietää, miten osaava joku on, ammatin tulisi määrätä sitä, miten toisia kohtelee. Jollekin kaupanmyyjän työ on oikea pesti tai jopa unelma-ammatti, toiselle psykologin ura.
Kommentit (50)
"Pidän kassaa tyhmänä, vaikkei välttämättä suoraan sano."
"Psykologia katsotaan ylöspäin ja yliarvostetaan", hän sanoo.
Tuon hän siis halusi lehdessä päästä sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
niin
Vierailija kirjoitti:
Eikä tuo edes pidä paikkaansa. Harvaa edes kiinnostaa koko psykologi.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sinä raukka äärioikeistolainen et ymmärrä lukemaasi. Hän kirjoitti ihmisten pinnallisista asenteista, joita sinäkin ilmennät koska olet matalan ÄO:n ja heikon itsetunnon omaavaa vähemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tuo edes pidä paikkaansa. Harvaa edes kiinnostaa koko psykologi.
Ei mutta HÄN kokee näin. Hän on sentään ollut kaupassa töissä ja nyt huom.psykologi.
Niin ja mikähön tarinan opetus oli. Ihmisten arvottaminen ammattien mukaan on kyllä niin naurettavaa ja pinnallista. Itse olen ihan ilman psykologin opintojakin tämän asian ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sinä raukka äärioikeistolainen et ymmärrä lukemaasi. Hän kirjoitti ihmisten pinnallisista asenteista, joita sinäkin ilmennät koska olet matalan ÄO:n ja heikon itsetunnon omaavaa vähemmistöä.
Hän onkin fiksu psykologi jota tyhmät ei ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mikähön tarinan opetus oli. Ihmisten arvottaminen ammattien mukaan on kyllä niin naurettavaa ja pinnallista. Itse olen ihan ilman psykologin opintojakin tämän asian ymmärtänyt.
Ei vaan oikein
Ihan naurettava ja turha artikkeli taas. Otsikko kirkuu kuinka "Tätä lausetta hän ei unohda!" ja sitten juttu oli niinkin hurja kuin että päihtynyt asiakas ei saanut bisseä ja sanoi häntä vtun lehmäksi. No voi kyynel 🤣 30 vuotta asiakaspalvelualalla enkä korvaani lotkauttaisi tuollaiselle, saati että märehtisin sitä vuosienkin päästä.
"Olet varmaan tosi fiksu", hänelle sanottiin kun hän pääsi lukemaan psykologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettava ja turha artikkeli taas. Otsikko kirkuu kuinka "Tätä lausetta hän ei unohda!" ja sitten juttu oli niinkin hurja kuin että päihtynyt asiakas ei saanut bisseä ja sanoi häntä vtun lehmäksi. No voi kyynel 🤣 30 vuotta asiakaspalvelualalla enkä korvaani lotkauttaisi tuollaiselle, saati että märehtisin sitä vuosienkin päästä.
Minä en pääse siitä yli
oli klo 22:37 perjantaina vuonna 2012 ja asiakas sanoi lehmäksi
Vierailija kirjoitti:
"Olet varmaan tosi fiksu", hänelle sanottiin kun hän pääsi lukemaan psykologiaa.
Niin ja kaunis
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei todellakaan ole työ, jossa pärjää kuka tahansa.
Psykologi
Miten ihmeessä AP sai tuosta jutusta otsikossa mainitun kuvan? Eihän tuo Katariina itse ole sitä mieltä, että kauppaan joutuu töihin jos ei ole päässyt mihinkään opiskelemaan, vaan kertoo, että hänen kouluvuosinaan ihmiset yleisesti ajattelivat niin.
Kyllä se on oikeasti totta, että suomalaisten lukutaito ja luetun ymmärtäminen on rapistunut.
näinhän se on