Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaa, että kokoomuslaiset eivät käytä julkista terveydenhuoltoa

Vierailija
08.05.2026 |

Ja osaavat muotoilla sanansa erikoisesti: "Kokoomus kannattaa perusterveydenhuollon valinnanvapautta, jossa raha seuraa asiakasta, ja jossa hoidon jatkuvuus ja saatavuus on ratkaistu omalääkärimallilla." Elikäs siitä, että menet lääkärille tulee RAHAA. Sehän on pääasia (ei mikään kansanterveys) ja kieli syvällä rikkaiden eläkeläisten (kokoomuksen ydin kannattajakunta) peffassa. 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3598cf48-75bc-488b-9952-c04f5abd7…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytämme. Sen verran kovia veroja saa maksaa että jotain vastinetta sentään saatava.

Vierailija
2/6 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran fixua porukkaa, että jos varaa käydä yksityisellä niin ei kuormita julkista turhaan ja aiheuta jonoja sinne. Miten tämäkin voidaan kääntää negatiiviseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käytämme. Sen verran kovia veroja saa maksaa että jotain vastinetta sentään saatava.

Sisälukutaito ei myöskään ole mikään vahvuus.

Vierailija
4/6 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran fixua porukkaa, että jos varaa käydä yksityisellä niin ei kuormita julkista turhaan ja aiheuta jonoja sinne. Miten tämäkin voidaan kääntää negatiiviseksi?

Ei ole kohta jonoja, kun ei ole terveyskeskuksiakaan. 

Vierailija
5/6 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ottivat minulle ja veljelleni yksityisen sairausvakuutuksen 80-luvulla, kun olin 9-v. Heidän mielestään julkinen terveydenhuolto on ainoastaan vähäosaisia, köyhiä ja työttömiä varten. 

Olen nyt 48 ja minulla on edelleen yksityinen sairausvakuutus. En ole käyttänyt julkista terveydenhuoltoa muulloin kuin lasten syntymän yhteydessä, koska näihin ei Suomessa ole yksityistä vaihtoehtoa.

Vierailija
6/6 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kommenteista päätellen jos ei ole varaa maksaa terveydenhuollosta, sietääkin kuolla pois. Tätä on nykyhallituksen politiikka ja heitä seuraavat lampaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan