Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin haastattelu- ja promovideoita Rolling Stonesin uuden levyn tiimoilta ja pakko se on myöntää, että kyllä he ovat jo liian vanhoja

Vierailija
08.05.2026 |

Vaikka olen bändin takana henkeen ja vereen, ja pidän sitä yhtenä rock n rollin suurimmista, niin kyllä nuo videot alkoivat näyttää jo turhan selvästi sen vanhuuden. Ron meinasi kaatua kadulla kävellessään ja horjui muutenkin, Keith samaten ja Mickinkin puhe on alkanut puuroutua ja ne tanssiliikkeet on vanhan miehen kankeita yrityksiä. Olen pahoillani. Olisi pitänyt lopettaa viimeistään kun Charlie kuoli.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Charlie kuoli olin varma että nyt se homma sitten loppui. Olin väärässä. Olisi kannattanut lopettaa. Pahimmillaan jollekin tulee muistisairaus tai paskat turahtaa housuun kesken haastattelun ja sitten kaikki muistaa heistä vain sen, eikä niitä vanhoja kunnian päiviä. On paljon menetettävää jos jatkaa liian kauan. John Lennon arvosteli heitä jo joskus 70-luvun puolivälissä ja sanoi että on surullista että heillä ei ole pokkaa tehdä mitään uutta.

Lennon sitten kuolikin, oliko jo vuonna 1979...

Lennon ammuttiin 1980. 

Lennon oli kokeellinen ja vihasi paikalleen jäämistä ja saman asian jumittamista. Siksi hän varmaan sanoi noin, vaikka oli esim Keith Richardsin hyvä kaveri.

Vierailija
22/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Charlie kuoli olin varma että nyt se homma sitten loppui. Olin väärässä. Olisi kannattanut lopettaa. Pahimmillaan jollekin tulee muistisairaus tai paskat turahtaa housuun kesken haastattelun ja sitten kaikki muistaa heistä vain sen, eikä niitä vanhoja kunnian päiviä. On paljon menetettävää jos jatkaa liian kauan. John Lennon arvosteli heitä jo joskus 70-luvun puolivälissä ja sanoi että on surullista että heillä ei ole pokkaa tehdä mitään uutta.

Lennon ammuttiin 1980. 

Lennon oli kokeellinen ja vihasi paikalleen jäämistä ja saman asian jumittamista. Siksi hän varmaan sanoi noin, vaikka oli esim Keith Richardsin hyvä kaveri.

Niin taisi ollakin. Ampujahan oli Andrew Loog Oldham, ellen väärin muista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasikymppisten olisi syytä makoilla palmun alla tai vuodeosastolla.

Ehkä he ovat köyhiä eläkeläisiä, joiden on pakko käydä töissä. 

Vierailija
24/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörivä kivi ei ehkä sammaloidu mutta kyllä se homehtuu

Vierailija
25/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori keffe se on ohi sun osalta. hyväksy se.

Vierailija
26/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lennon ammuttiin 1980. 

Niin taisi ollakin. Ampujahan oli Andrew Loog Oldham, ellen väärin muista...

Mark David Chapman

Vierailija
27/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nimenomaan. Juuri näin. 

Vierailija
28/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasikymppisten olisi syytä makoilla palmun alla tai vuodeosastolla.

Älä nyt näin sano! Tuus kattoon kuntosalille eläkeläisten vuorolla miten siellä moni yli 90 v. hyvässä kunnossa oleva ryhdikäs ja hyvin liikkuva äijä treenaa vielä selvästi näkyvissä olevia lihaksiaan. Yli 80 v. kuntosalitreenejä ja muuta säännöllistä liikuntaa harrastava nainen tai mies ei ole tänä päivänä mikään harvinaisuus.

Vierailija
29/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmalta näyttävät kuin pitkään aikaan! Pelkäsin jotain ihan muuta.

Vierailija
30/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollarit yrittää pitää yllä nuorekasta imagoa, vaikka heidän kannattaisi ottaa mallia Johnny Cashista, josta tuli arvostettu taatto joka ei ikäänsä pelännyt. 

Vierailija
31/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa heidän jatkaa duuniaan, ajatelkaa, aloittivat 1960-luvulla!  Bändi on heille  elämäntapa, on melkoinen saavutus, että Keith Richards pääsi eroon  kovista huumeista ja jatkaa yhä vaan musisointia.

Vierailija
32/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on oma taitonsa osata lopettaa huipulla ja tietää milloin riittävästi on tarpeeksi?

Vierailija
33/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kauan 2000 luvun alussa, kun kävivät Olympiastadionilla konsertoimassa, oli Keith kaatunut rumpujen päälle. Ajattelin jo silloin että pojat on jo aika vanhoja, että jos ei jaksa seistä niin pitäiskö ainakin istua penkille soittamaan kitaraa.

Eikö vuosi ollut 1995, odotin silloin lastani niin muistan hyvin vuoden. 

Vierailija
34/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He vaikuttavat tekevän tuota nykyään ihan vain tekemisen ilosta. Eivät he tarvitse enempää rahaa, eivätkä varmaan mitään uskottavuushyväksyntääkään. Siinä mielessä läpeensä kaupallinen ja ei-älykkömusiikkia tekevä bändi edustaa tyypillistä luovien ihmisten joukkoa, jotka eivät eläköidy. 

Samaa sarjaa on Bob Dylan, joka rundaa yhä ja on aktiivinen taidemaalari. Vanhempaa ikäkertaa ollut Leonard Cohen konsertoi tapaturmaiseen kuolemaansa saakka. Häneltä jäi ennen kuolemaansa kesken suurehko runoteos, joka oli jo lähes valmis.

Sen sijaan Rollareiden ja Dylanin ikäpolvesta mm. Paul McCartney, Eric Clapton tai Elton John eivät ole oikeastaan tehneet mitään uutta sitten 1990-luvun.  

Vierailija
35/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka turahtaisi paskat vaippaan tai höpöttelisivät muistisairaina mitä sattuu, kyllä heidät silti muistettaisiin yhtenä kaikkien aikojen parhaista ja legendaarisimmisista rock-yhtyeistä. Uskomattoman cooleja pappoja! Etenkin Keith!

Vierailija
36/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiden pitäisi lopettaa? Sir David Attenborough täyttää tänään 100 vuotta ja tekee yhä töitä. Hän voisi olla Jaggerin ja Richardin isä.

Vierailija
37/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu näillä parilla ex Beatles tyypilllä 

Vierailija
38/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierivä kivi ei sammaloidu.

Vierailija
39/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ne soittaa koska muuten retkahtaisivat kasikymppisinäkin taas huumeisiin

Vierailija
40/52 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niiden pitäisi lopettaa? Sir David Attenborough täyttää tänään 100 vuotta ja tekee yhä töitä. Hän voisi olla Jaggerin ja Richardin isä.

Rokkaritkin voisi siirtyä luonnon puolestapuhujiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän