Voi voi nytkö Bonnie Tyler lähtee?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Jutussa virhe: Bonnie Tyler ei "lyönyt itseään läpi" 80-luvulla.
Tietäjät tietää...
Joo, ei, mutta olihan ne kasarin CBS:lle tehdyt levyt kertaluokkaa kovempia kuin seitkytluvun RCA:t. Huonolta näyttää hänen tilanteensa. Toivotaan että toipuu vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussa virhe: Bonnie Tyler ei "lyönyt itseään läpi" 80-luvulla.
Tietäjät tietää...
Joo, ei, mutta olihan ne kasarin CBS:lle tehdyt levyt kertaluokkaa kovempia kuin seitkytluvun RCA:t. Huonolta näyttää hänen tilanteensa. Toivotaan että toipuu vielä.
Kyllä minä muistan 70-luvun saatana! Kovaa kamaa!
Jos 75- vuotias on pidetty yli kuukauden keinotekoisessa koomassa, niin siitä ei niin vaan toivutaan. Bonnie on nyt herätetty koomassa, mutta edelleen tehohoidossa. Todennäköisyydet, että keikkailee vielä ovat hyvin pienet, ikävä kyllä. Seuraava iso konsertti sitten tuolla yläkerrassa.
Jokaisella aikansa ja onhan hän jo aika vanha. Elikö elämänsä ja mitä sen jälkeen?
Jutussa virhe: Bonnie Tyler ei "lyönyt itseään läpi" 80-luvulla.
Tietäjät tietää...