Missä asiassa vauvapalsta on saanut sinut ajattelemaan eri tavalla?
Itse en palstaa luettuani pystyisi menemään uimahalliin. Se olisi liian ällöttävä ajatus.
Samoin jalkahoidossa kävin vielä vuosi sitten, mutta sieltä voi saada silsan, opin täältä.
Kasvohoidostakin voi saada ihottuman.
Joten vähissä ovat huvit.
Entä te?
Kommentit (19)
Bussista voi saada korona tai influenssan.
Että haaveeni rakastavasta parisuhteesta ovat fiktiota ja kannattaa keskittyä elämässä muihin asioihin.
Opin että osa ihmisistä ei ymmärrä huumoria ollenkaan tai lauseita, voivat olla aggressiivisia kuin leijonalauma. Ja siihen pitää varautua.
Pidin ennen ihmisiä mukavina ja fiksuina.
Luulin, että mielisairauden tasoinen pakkomielle feminismiin olisi jotenkin poikkeavaa. Palstalta muutti ajatukseni.
Suurin osa naisista on jopa oletettuakin hirveämpiä luonteeltaan.
Olen oppinut että kohtele muita ihmisiä niikuin toivot muiden kohdella sinua. Täällä tuntuu pahalta miten ihmiset ilkeästi haukkuvat tuntemattomia ihmisiä kasvottomana....aika sivistymätöntä.
Ei missään, itsetunto on sen verran hyvä etten anna muitten siihen vaikuttaa.
Sen olen oppinut, että suurin osa palstalle kirjoittajista on idiootteja ja mieleltään häiriintyneitä.
On muutama jonka kanssa voi yhdessä nauraa huonolle vitsille.
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut että kohtele muita ihmisiä niikuin toivot muiden kohdella sinua. Täällä tuntuu pahalta miten ihmiset ilkeästi haukkuvat tuntemattomia ihmisiä kasvottomana....aika sivistymätöntä.
Et voi vaikuttaa muitten sanoihin, tekoihin etkä käytökseen. Pääasia että tietää miten itse muita kohtelee ja se on tärkeintä.
Ennen luulin, että jos joku kutsuu kylään/juhliin, hänestä on kiva järjestää tällaista. Täällä saa vaikutelman, että kaikki juhlien emännöinti on ihan karseaa ja etenkin jos vieraalla on yksikin ruokarajoite, hän on itsekeskeinen ilkimys.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on jopa oletettuakin hirveämpiä luonteeltaan.
Samoin olen huomannut että miten naiset voikaan kasvottomana haukkua tosta tuntematonta naista ? En vaan ymmärrä rttä kenelle suoltaa niitä herjaaminen ja saako siitä hetkesi sairaalloisen hyvän olon?
En edes mieti palstaa noin.
Kiinnostaa nähdä erilaisten (myös selkeästi tyhmien/syrjäytyneiden/pahoinvoivien) ihmisten mielenmaisemaa.
Ihan jokainen tänne kirjoittava heijastaa jotain ihmisyydestä. Kaikki laskelmoivimmat trollit ja kaikki kroonisimmat mt-vammaiset tai krimit. Lähden siitä että täältä löytyy hyvä kattaus ja se on minusta älyllisesti haastavaa ja emotionaalisesti kutkuttavaa. Tai ehkä paremmin toisinpäin.
Mitä sitten? Ei tämä niin vakavaa ole, kaikki nähty tuhanteen kertaan jo ihmiskunnan historiassa. Hulluuden huipullakin käyty vähintään satoja kertoja.
Että me suomalaiset ollaan uustaapero - höpönassuja.
En tiennyt ennen tätä, että tilanne on jo näin paha.
Olen oppinut ihan oikeita asioita ja saanut vinkkejä. Parhaiten kuitenkin on jäänyt mieleen jonkun toteamus, että kaiken puurtamisen jälkeen, kun olet vanha, ei kukaan eikä koskaan tule sinua kiittämään mistään ja yksin saat selvitä. Se sai minut ajattelemaan, että minunkin elämäni on elettävä tässä ja nyt, eikä aina asettaa muita itseni edelle.
Kuvittelin joskus että muutos tässä maassa voisi olla mahdollinen ja saataisiin palautettua työ ja yrittäjyys arvoonsa. Kun tämän palstan kirjoituksia lukee niin minäkeskeinen ajatusmaailma on vahvasti läsnä eikä valmiutta muutokseen ole pätkän vertaa. Kannattaa lähteä maasta vielä kun pääse...