Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa vauvapalsta on saanut sinut ajattelemaan eri tavalla?

Vierailija
07.05.2026 |

Itse en palstaa luettuani pystyisi menemään uimahalliin. Se olisi liian ällöttävä ajatus.

Samoin jalkahoidossa kävin vielä vuosi sitten, mutta sieltä voi saada silsan, opin täältä.

Kasvohoidostakin voi saada ihottuman.

Joten vähissä ovat huvit.

Entä te?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin joskus että muutos tässä maassa voisi olla mahdollinen ja saataisiin palautettua työ ja yrittäjyys arvoonsa. Kun tämän palstan kirjoituksia lukee niin minäkeskeinen ajatusmaailma on vahvasti läsnä eikä valmiutta muutokseen ole pätkän vertaa. Kannattaa lähteä maasta vielä kun pääse...

Vierailija
2/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussista voi saada korona tai influenssan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että haaveeni rakastavasta parisuhteesta ovat fiktiota ja kannattaa keskittyä elämässä muihin asioihin.

Vierailija
4/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin että osa ihmisistä ei ymmärrä huumoria ollenkaan tai lauseita, voivat olla aggressiivisia kuin leijonalauma. Ja siihen pitää varautua.

Vierailija
5/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin ennen ihmisiä mukavina ja fiksuina.

Vierailija
6/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että mielisairauden tasoinen pakkomielle feminismiin olisi jotenkin poikkeavaa. Palstalta muutti ajatukseni.

Vierailija
7/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on jopa oletettuakin hirveämpiä luonteeltaan. 

Vierailija
8/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että kohtele muita ihmisiä niikuin toivot muiden kohdella sinua.  Täällä tuntuu pahalta miten ihmiset  ilkeästi haukkuvat  tuntemattomia ihmisiä kasvottomana....aika sivistymätöntä. 

Vierailija
9/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään, itsetunto on sen verran hyvä etten anna muitten siihen vaikuttaa.

Vierailija
10/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW on hyvä juttu

Vierailija
11/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen oppinut, että suurin osa palstalle kirjoittajista on idiootteja ja mieleltään häiriintyneitä.

Vierailija
12/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutama jonka kanssa voi yhdessä nauraa huonolle vitsille.

Vierailija
13/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut että kohtele muita ihmisiä niikuin toivot muiden kohdella sinua.  Täällä tuntuu pahalta miten ihmiset  ilkeästi haukkuvat  tuntemattomia ihmisiä kasvottomana....aika sivistymätöntä. 

Et voi vaikuttaa muitten sanoihin, tekoihin etkä käytökseen. Pääasia että tietää miten itse muita kohtelee ja se on tärkeintä.

Vierailija
14/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen luulin, että jos joku kutsuu kylään/juhliin, hänestä on kiva järjestää tällaista. Täällä saa vaikutelman, että kaikki juhlien emännöinti on ihan karseaa ja etenkin jos vieraalla on yksikin ruokarajoite, hän on itsekeskeinen ilkimys.

Vierailija
15/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on jopa oletettuakin hirveämpiä luonteeltaan. 

Samoin olen huomannut että miten  naiset voikaan kasvottomana  haukkua tosta tuntematonta naista ?   En vaan ymmärrä rttä kenelle suoltaa niitä herjaaminen ja saako siitä hetkesi sairaalloisen hyvän olon? 

Vierailija
16/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes mieti palstaa noin.

Kiinnostaa nähdä erilaisten (myös selkeästi tyhmien/syrjäytyneiden/pahoinvoivien) ihmisten mielenmaisemaa.

Ihan jokainen tänne kirjoittava heijastaa jotain ihmisyydestä. Kaikki laskelmoivimmat trollit ja kaikki kroonisimmat mt-vammaiset tai krimit. Lähden siitä että täältä löytyy hyvä kattaus ja se on minusta älyllisesti haastavaa ja emotionaalisesti kutkuttavaa. Tai ehkä paremmin toisinpäin. 

Mitä sitten? Ei tämä niin vakavaa ole, kaikki nähty tuhanteen kertaan jo ihmiskunnan historiassa. Hulluuden huipullakin käyty vähintään satoja kertoja.

Vierailija
17/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että me suomalaiset ollaan uustaapero - höpönassuja.

En tiennyt ennen tätä, että tilanne on jo näin paha.

Vierailija
18/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/19 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut ihan oikeita asioita ja saanut vinkkejä. Parhaiten kuitenkin on jäänyt mieleen jonkun toteamus, että kaiken puurtamisen jälkeen, kun olet vanha, ei kukaan eikä koskaan tule sinua kiittämään mistään ja yksin saat selvitä. Se sai minut ajattelemaan, että minunkin elämäni on elettävä tässä ja nyt, eikä aina asettaa muita itseni edelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme