Totuus Ukrainan drooni-iskuista Venäjän öljysatamiin alkaa paljastua. Siellä on todellisuudessa pommitettu peltoja.
Suomessa on hekumoitu terminaalien täystuhosta, mutta todellisuudessa savupatsaat onkin olleet lähinnä maastopaloista.
"Satelliittikuvat näyttävät: Ukrainan tuore drooni-isku ei onnistunut kuten Zelenskyi väitti
Drooni-isku | Satelliittikuvien perusteella Ukrainan tuoreimman iskun aiheuttama tulipalo syttyi rakentamattomalla alueella Koiviston sataman vieressä."
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011989934.html
Nyt vaan sitten huutamaan iigoria kilpaa.
Kommentit (74)
Hyvä, eli suurvalta Venäjällä menee kaikinpuolin loistavasti niin taloudessa kuin sodassakin ja kansalaiset hykertelevät tyytyväisydestä. Piskuinen Ukraina on vallattu ihan tuossa tuokiossa.
Ukraina ei onnistu kaikissa iskuissaan, eli kannattaa lopettaa ne kokonaan ja lakata edes yrittämästä. Puolustautuminen on turhaa. Suuri ja mahtava Venäjä voittaa lilliputti Ukrainan ihan pian joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, eli suurvalta Venäjällä menee kaikinpuolin loistavasti niin taloudessa kuin sodassakin ja kansalaiset hykertelevät tyytyväisydestä. Piskuinen Ukraina on vallattu ihan tuossa tuokiossa.
Ukraina ei onnistu kaikissa iskuissaan, eli kannattaa lopettaa ne kokonaan ja lakata edes yrittämästä. Puolustautuminen on turhaa. Suuri ja mahtava Venäjä voittaa lilliputti Ukrainan ihan pian joka tapauksessa.
Jo vuonna 2070 ollaan Kiovassa.
Ja taas rysssssäntrolli kääntää asiaa päinvastaiseksi tai sitten ihan oikeasti rysssssänpropakandaa uskoen lukee sieltä ja kommentoi tänne...
https://www.dagens.com/war/russia-is-using-ai-to-fake-progress-on-the-b…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä sure! USA kustansi ja avusti teille "voiton" ms.2:ssa, Ukrainan droonien takia "voitonjuhlaa" ei nyt uskalleta pitää🤣!
ps. ootteko saaneet jo käyntiin sen "ylivoimaisen" Armata tankin? (mikä viime juhlissa hinattiin paikalta pois😆)
Eikö ms 2ssa Ukraina ollut sakujen puolella? Meillekin yrittivät Raatteen tietä pitkin. Eipä ollutkaa mikään pikatie...
Tuota. Palaisitko takaisin alakouluun ja opettelisit lulemaan muutakin kuin Venäjän propagandaa?
Neuvostoliitto syötti rintamalle saksalaisia ja Saksan liittolaisia vastaan vähemmistökansojaan ja näitä alusvaltoja. Suomi oli Saksan liittolainen.
Huokaus ja hohhoijaa igor.
Kuinka pitkiä vuorokaudet on Vrnäjällä? Kun kolmen päivän voitokas marssi Kiovaan jatkuu länsimaisen kalenterin mukaan jo viidettä vuotta?
yhä edelleen rysssssällä on suurinta tuo GPS-häirintä kun katsoo maailmanlaajuisti esm. tämänhetkistä tilannetta, tosin nyt on enemmänkin omalla puolellaan kuin viime aikoina yleensä on ollut,
https://www.worldmonitor.app/?lat=56.5739&lon=0.0000&zoom=1.30&view=glo…
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkiä vuorokaudet on Vrnäjällä? Kun kolmen päivän voitokas marssi Kiovaan jatkuu länsimaisen kalenterin mukaan jo viidettä vuotta?
Johan se piti olla Berliini ja Lissabonkin vallattu, eipä ole uutisia nökynyt länsimaisissa medioissa. Mutta moskalin uutisoinnissa se tapahtui varmaan jo vuosia sitten
Vierailija kirjoitti:
Ja taas rysssssäntrolli kääntää asiaa päinvastaiseksi tai sitten ihan oikeasti rysssssänpropakandaa uskoen lukee sieltä ja kommentoi tänne...
https://www.dagens.com/war/russia-is-using-ai-to-fake-progress-on-the-b…
jep, onhan noita venkkujen tekoäly juttuja ollut useampiakin ja taitavat niitä tehtailla putinille todisteiksi milloin mistäkin, joka sitten hetken kuluttua onkin avan toisin kun totuus paljastuu
pientä ongelmaa lentokeneiden tuotannossa
https://www.verkkouutiset.fi/a/nain-ministeri-perustelee-venajan-matkus…
mutta ei hätää nyt on luvassa taas ensivuodeksi...
https://www.verkkouutiset.fi/a/vladimir-putin-kuuli-taas-venajan-matkus…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkiä vuorokaudet on Vrnäjällä? Kun kolmen päivän voitokas marssi Kiovaan jatkuu länsimaisen kalenterin mukaan jo viidettä vuotta?
Johan se piti olla Berliini ja Lissabonkin vallattu, eipä ole uutisia nökynyt länsimaisissa medioissa. Mutta moskalin uutisoinnissa se tapahtui varmaan jo vuosia sitten
Se on erikoisoperaatio. Erikoisoperaatiot ottavat aina oman aikansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, eli suurvalta Venäjällä menee kaikinpuolin loistavasti niin taloudessa kuin sodassakin ja kansalaiset hykertelevät tyytyväisydestä. Piskuinen Ukraina on vallattu ihan tuossa tuokiossa.
Ukraina ei onnistu kaikissa iskuissaan, eli kannattaa lopettaa ne kokonaan ja lakata edes yrittämästä. Puolustautuminen on turhaa. Suuri ja mahtava Venäjä voittaa lilliputti Ukrainan ihan pian joka tapauksessa.
Jo vuonna 2070 ollaan Kiovassa.
Kolmen päivän "erikoisoperaatio" venähti 17533 päivän mittaiseksi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkiä vuorokaudet on Vrnäjällä? Kun kolmen päivän voitokas marssi Kiovaan jatkuu länsimaisen kalenterin mukaan jo viidettä vuotta?
Johan se piti olla Berliini ja Lissabonkin vallattu, eipä ole uutisia nökynyt länsimaisissa medioissa. Mutta moskalin uutisoinnissa se tapahtui varmaan jo vuosia sitten
Se on erikoisoperaatio. Erikoisoperaatiot ottavat aina oman aikansa!
niinhän se toki on, ja erikoisinta niissä on se ajan venyminen, olisiko joku aika-avaruus tekijä siinä mukana niin että mikä kestää avaruudessa esim. 3 pv, niin maassa tai oikeammin ryssssälässä se kestää suunnilleen muutaman vuoden, venyen tarpeen mukaan. Mutta ei loputtomiin, aikanaan se aikakin katkeaa.
taito-ajoa, hyvin osaa kohdalleen
https://x.com/ChurchillFella/status/2051583426742919484?ref_src=twsrc%5…
Vaimoni on Ukrainasta eisssssss miksei tämä pskan suolto ikinä lopu