Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus Ukrainan drooni-iskuista Venäjän öljysatamiin alkaa paljastua. Siellä on todellisuudessa pommitettu peltoja.

Vierailija
07.05.2026 |

Suomessa on hekumoitu terminaalien täystuhosta, mutta todellisuudessa savupatsaat onkin olleet lähinnä maastopaloista. 

 

"Satelliittikuvat näyttävät: Ukrainan tuore drooni-isku ei onnistunut kuten Zelenskyi väitti

Drooni-isku | Satelliittikuvien perusteella Ukrainan tuoreimman iskun aiheuttama tulipalo syttyi rakentamattomalla alueella Koiviston sataman vieressä."

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011989934.html

 

Nyt vaan sitten huutamaan iigoria kilpaa. 

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ei voi onnistua.

Mutta aivan riittävän moni isku on mennyt nappiin.

Tuspse etunenässä. Neljä täysosumaa.

Joku jakelukeskuskin hoideltiin viimeistä tankkia myöten sileäksi, muista missä mutta kaukana oli.

Iloitse sinä näistä muutamista hudeista. Uutta tulee putkeen taas kohta.

Mutta kun edes joskus onnistuisivat, ettei tarvitse toistuvasti näyttää tekoälyllä tuotettua materiaalia, joka sekin on luokatonta. Itse olen menettänyt kokonaan uskoni ukrainaan ja se  on aivan heidän oma mokansa. Ps. vaimoni on ukrainasta ja hänkin kihisee kiukusta, kun näkee tuollaista materiaalia.

Vaimoni on Ukrainasta eisssssss miksei tämä pskan suolto ikinä lopu

Vierailija
62/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, eli suurvalta Venäjällä menee kaikinpuolin loistavasti niin taloudessa kuin sodassakin ja kansalaiset hykertelevät tyytyväisydestä. Piskuinen Ukraina on vallattu ihan tuossa tuokiossa.

Ukraina ei onnistu kaikissa iskuissaan, eli kannattaa lopettaa ne kokonaan ja lakata edes yrittämästä. Puolustautuminen on turhaa. Suuri ja mahtava Venäjä voittaa lilliputti Ukrainan ihan pian joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, eli suurvalta Venäjällä menee kaikinpuolin loistavasti niin taloudessa kuin sodassakin ja kansalaiset hykertelevät tyytyväisydestä. Piskuinen Ukraina on vallattu ihan tuossa tuokiossa.

Ukraina ei onnistu kaikissa iskuissaan, eli kannattaa lopettaa ne kokonaan ja lakata edes yrittämästä. Puolustautuminen on turhaa. Suuri ja mahtava Venäjä voittaa lilliputti Ukrainan ihan pian joka tapauksessa.

Jo vuonna 2070 ollaan Kiovassa.

Vierailija
64/74 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas rysssssäntrolli kääntää asiaa päinvastaiseksi tai sitten ihan oikeasti rysssssänpropakandaa uskoen lukee sieltä ja kommentoi tänne...

https://www.dagens.com/war/russia-is-using-ai-to-fake-progress-on-the-b…

Vierailija
65/74 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä sure! USA kustansi ja avusti teille "voiton" ms.2:ssa, Ukrainan droonien takia "voitonjuhlaa" ei nyt uskalleta pitää🤣!

ps. ootteko saaneet jo käyntiin sen "ylivoimaisen" Armata tankin? (mikä viime juhlissa hinattiin paikalta pois😆)

Eikö ms 2ssa Ukraina ollut sakujen puolella? Meillekin yrittivät Raatteen tietä pitkin. Eipä ollutkaa mikään pikatie...

Tuota. Palaisitko takaisin alakouluun ja opettelisit lulemaan muutakin kuin Venäjän propagandaa?

Neuvostoliitto syötti rintamalle saksalaisia ja Saksan liittolaisia vastaan vähemmistökansojaan ja näitä alusvaltoja. Suomi oli Saksan liittolainen.

Huokaus ja hohhoijaa igor.

Vierailija
66/74 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkiä vuorokaudet on Vrnäjällä? Kun kolmen päivän voitokas marssi Kiovaan jatkuu länsimaisen kalenterin mukaan jo viidettä vuotta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/74 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhä edelleen rysssssällä on suurinta tuo GPS-häirintä kun katsoo maailmanlaajuisti esm. tämänhetkistä tilannetta, tosin nyt on enemmänkin omalla puolellaan kuin viime aikoina yleensä on ollut,

 https://www.worldmonitor.app/?lat=56.5739&lon=0.0000&zoom=1.30&view=glo…

Vierailija
68/74 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkiä vuorokaudet on Vrnäjällä? Kun kolmen päivän voitokas marssi Kiovaan jatkuu länsimaisen kalenterin mukaan jo viidettä vuotta?

Johan se piti olla Berliini ja Lissabonkin vallattu, eipä ole uutisia nökynyt länsimaisissa medioissa. Mutta moskalin uutisoinnissa se tapahtui varmaan jo vuosia sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/74 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas rysssssäntrolli kääntää asiaa päinvastaiseksi tai sitten ihan oikeasti rysssssänpropakandaa uskoen lukee sieltä ja kommentoi tänne...

https://www.dagens.com/war/russia-is-using-ai-to-fake-progress-on-the-b…

jep, onhan noita venkkujen tekoäly juttuja ollut useampiakin ja taitavat niitä tehtailla putinille todisteiksi milloin mistäkin, joka sitten hetken kuluttua onkin avan toisin kun totuus paljastuu

Vierailija
70/74 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä ongelmaa lentokeneiden tuotannossa

https://www.verkkouutiset.fi/a/nain-ministeri-perustelee-venajan-matkus…

mutta ei hätää nyt on luvassa taas ensivuodeksi...

https://www.verkkouutiset.fi/a/vladimir-putin-kuuli-taas-venajan-matkus…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/74 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkiä vuorokaudet on Vrnäjällä? Kun kolmen päivän voitokas marssi Kiovaan jatkuu länsimaisen kalenterin mukaan jo viidettä vuotta?

Johan se piti olla Berliini ja Lissabonkin vallattu, eipä ole uutisia nökynyt länsimaisissa medioissa. Mutta moskalin uutisoinnissa se tapahtui varmaan jo vuosia sitten

Se on erikoisoperaatio. Erikoisoperaatiot ottavat aina oman aikansa!

Vierailija
72/74 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, eli suurvalta Venäjällä menee kaikinpuolin loistavasti niin taloudessa kuin sodassakin ja kansalaiset hykertelevät tyytyväisydestä. Piskuinen Ukraina on vallattu ihan tuossa tuokiossa.

Ukraina ei onnistu kaikissa iskuissaan, eli kannattaa lopettaa ne kokonaan ja lakata edes yrittämästä. Puolustautuminen on turhaa. Suuri ja mahtava Venäjä voittaa lilliputti Ukrainan ihan pian joka tapauksessa.

Jo vuonna 2070 ollaan Kiovassa.

Kolmen päivän "erikoisoperaatio" venähti 17533 päivän mittaiseksi. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/74 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkiä vuorokaudet on Vrnäjällä? Kun kolmen päivän voitokas marssi Kiovaan jatkuu länsimaisen kalenterin mukaan jo viidettä vuotta?

Johan se piti olla Berliini ja Lissabonkin vallattu, eipä ole uutisia nökynyt länsimaisissa medioissa. Mutta moskalin uutisoinnissa se tapahtui varmaan jo vuosia sitten

Se on erikoisoperaatio. Erikoisoperaatiot ottavat aina oman aikansa!

niinhän se toki on, ja erikoisinta niissä on se ajan venyminen, olisiko joku aika-avaruus tekijä siinä mukana niin että mikä kestää avaruudessa esim. 3 pv, niin maassa tai oikeammin ryssssälässä se kestää suunnilleen muutaman vuoden, venyen tarpeen mukaan. Mutta ei loputtomiin, aikanaan se aikakin katkeaa. 

Vierailija
74/74 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan