Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus Ukrainan drooni-iskuista Venäjän öljysatamiin alkaa paljastua. Siellä on todellisuudessa pommitettu peltoja.

Vierailija
07.05.2026 |

Suomessa on hekumoitu terminaalien täystuhosta, mutta todellisuudessa savupatsaat onkin olleet lähinnä maastopaloista. 

 

"Satelliittikuvat näyttävät: Ukrainan tuore drooni-isku ei onnistunut kuten Zelenskyi väitti

Drooni-isku | Satelliittikuvien perusteella Ukrainan tuoreimman iskun aiheuttama tulipalo syttyi rakentamattomalla alueella Koiviston sataman vieressä."

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011989934.html

 

Nyt vaan sitten huutamaan iigoria kilpaa. 

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure ap, seuraava isku on tähdätty paremmin.

Vierailija
45/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Propaganda jyllää Ukraina-uutisoinnissa.  Ukrainan iskuista uutisoidaan aina apokalyptiseen hurraatyyliin ja Venäjän iskuja vähätellään minkä keritään.  Sama tapahtui Iranissakin:  USA:n ja iippojen iskuja liioiteltiin (todellisuudessa suurin osa meni huti, osui siviilikohteisiin tai tuhosi valemaaleja), samalla kun Iranin iskuja vähäteltiin että osuivat sinne tänne, vaikka USA-mediat kertoi juuri että ovat todellisuudessa osuneet todella kipeästi USA:n tukikohtiin sillä alueella.

Onko jokin tietty syy siihen, että kannatat muiden tuhoamista, M?

 

Auttaisiko psyykelääkitys?

Vierailija
46/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteispako... sehän tietää aina hyvää, eikös vaan

https://english.nv.ua/amp/russian-central-bank-reports-record-cash-with…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta korkeampi öljyn hintakaan moskalin taloutta

https://www.reuters.com/business/energy/high-oil-prices-wont-rescue-rus…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Igor uskoo ja puhuu niin kuin käsketään. Onkos Rajajoen suomalaisvalmisteinen aita jo harjakorkeudessa, kuten putler valisti?

Vierailija
50/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Igor uskoo ja puhuu niin kuin käsketään. Onkos Rajajoen suomalaisvalmisteinen aita jo harjakorkeudessa, kuten putler valisti?

tässäpä se sitä selittää

https://x.com/maria_drutska/status/2053211959126905122?ref_src=twsrc%5E…

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011997559.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku oikeasti että pari kämästä lennokkia tuhoaisi jonkun sataman tai jalostamon kokoisen kohteen 😂

Niin vaan kävi. Ja taaaaas iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigori miettii, voiko v:tutukseen kuolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähde venäläinen 😅

Vierailija
54/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättyneitä olivat:

Tuoreimman iskun aiheuttama tulipalo syttyi rakentamattomalla alueella. Tuoreimman iskun, Igor pikkuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cuckrainan iskut ovat pelkkää teatteria, joilla ei ole mitään merkitystä kokonaisuuden kannalta yhtään mihinkään. Tsemppijournalismia pahimmillaan. 

Aika hyvin ne saavat bunkkeripapan tutisemaan ja paskomaan housuunsa, vaikka tietysti teatteria ovatkin.

Vierailija
56/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että Venäjä tuhoutuu, kuten on tavannut tehdä muutaman kerran vuosisadassa, sitten ajanlaskun alun.

Vierailija
57/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne tankkerit ei sitten oikein liiku jos peltoja vain pommitettu? Eikö kukaan ole niille kertonut että öljyä kyllä saisi jos älyäisi ajaa laituriin?

Vierailija
58/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, parempaa onnea ensi kerralla. Toivottavasti pärisee oikein kunnolla.

Vierailija
59/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa säikytellä vanhaa haurasta miestä. Siellä se nyt väpättää luolassaan eikä pelkotiloiltaan uskalla luottaa edes soppakokkiinsa.

Kalsareissakin voi olla myrkkyö.

Pelottaa.

Vierailija
60/74 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cuckrainan iskut ovat pelkkää teatteria, joilla ei ole mitään merkitystä kokonaisuuden kannalta yhtään mihinkään. Tsemppijournalismia pahimmillaan. 

Pietarin toimistossa riittää yritystä vielä vuosien tehottoman räpellyksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi