Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?

Vierailija
07.05.2026 |

Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan. 

 

Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.

 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus

 

Kommentit (7444)

Vierailija
7441/7444 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupin metsästä ainakin aikoinaan vapaaehtoiset etsineet. 

Vierailija
7442/7444 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri poistui maasta heti seuraavana päivänä Raisan katoamisen jälkeen.

Samainen lääkäri kerskui "jos kertoisin, et ikinä uskoisi, mitä Raisalle tapahtui".

 

Lääkäri oli päivystämässä esim. kokoustiloissa, koska paljon diplomaatteja ja silmäätekeviä. Lääkärillä lääkelaukku ym. mukana. Raisa liftaa kyytiä Pirkkalaan, CD -kilpinen auto ottaa kyytiin, koska on menossa Tampere-Pirkkalan kentälle. Lääkäri on mukana tuossa autossa, koska diplomaatti huonovointinen. Joku tässä delegaatiossa päättää, että Raisa lähtee mukaan. Lääkäri annostelee "lääkettä". Diplomaatti ja yksityislentokone -ei tutkita kentällä. Koko poppoo pääsee Saksaan. Lääkäri soittaa muutaman päivän päästä Raisan ystävälle. Lääkäri palaa Suomeen, Raisa jää Saksaan.

Siis mikä juttu tää on? Jonku mielikuvitusta? Miksi soittaisi ystävälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7443/7444 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan mukeneeni,  ettei tallentunut valvontakameroiden kuviin. Eikö muka sokoksellakaan kuvannut kamerat esim pääovia?

https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000007392842.html no tässä on valvontakamerakuvaa ja tuolla takana näkyy kaksi kävelijää ja sitten yksi pitkä kävelijä. Mutta mihin suuntaan ovat menossa, ei nää...

Toi pitkä kävelijä näyttää mieheltä

Vierailija
7444/7444 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei mahtunut kyytiin jos autossa oli neljä ihmistä yhteensä? Jos ei tuohon autoon päässyt ja kukaan tuttu ei enää nähnyt vaikka oli palaamassa takaisin Casablancaan, niin sai tuolla paluumatkalla ravintolaan jonkun toisen kyydin joltain tutulta. Jompi kumpi kyyti, muuten olis joku tuttu nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän